Mies täyttää pyöreitä kesän alussa... Mitä lahjaksi???
Tiedän, tylsä kysymys ja tiedän senkin, että lahjaksi jotain mistä mies itse tykkää ja se riippuu niin henkilöstä... Mutta...
Lähinnä ideoita, että minkä tyyppistä... Ed. vuonna oltiin saunallisessa sviitissä yllärireissulla miehen synttäripäivänä, jtn ihan samanlaistakaan en haluaisi. Mies kuitenkin on sanonut haluavansa olla jossain muualla h-hetkellä, ettei kukaan ns. tunge synttäreille.
Jotain sellasta... erikoista, jännää... mitä ei tulis kukaan keksineeksi... ARGH, vaikea selittää, mut tosiaan itellä on ideat ihan totaalisen kateissa ja jos jotain "suureellista" meinais, ni aikaa ei oo ihan järettömän paljon.
Kiitos paljon kaikille osallistuville jo etukäteen! =)
Kommentit (3)
Jos ikää on riittävästi, niin hällä lienee AB-ajokortti (mä täytin vasta 40 ja mulla on pelkkä B)? Vuokraa moottoripyörä ja lähtekää sillä jonnekin. Jos kelit on hyvät, niin avoautokin toimii tai sitten vaan joku muu erikoisempi ajopeli.
Jos pärjäätte vesillä, niin vuokraa vene.
AB-kortti löytyy, ikää siis ns. riittävästi =) Kiitos vinkeistä, Kööpenhaminan reissua olin ajatellut, se ois mukavan lähelläkin, mutta toisaalta ei tahtois siitä sellasta "turneeta" paikasta A paikkaan B vaan sellasta... oleilua, ihan pelkkä vapaa-aikaa, "möllimistä"... Toisaalta, voihan se olla sitäkin, vaikka ulkomailla oliskin... =)
ap
Matka ulkomaille/kotisuomessa toiseen kaupunkiin ja siellä kivaa tekemistä syntymäpäivänä? Jos ei kerran halua kotona olla sillOin. Tai sitten elämyslahjat.fi ja sieltä jotain sopivaa. Sori, omatkin ideat on vähän yleisiä :DD