Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vajaa 20000e tilillä rahaa mitä teen.

Vierailija
29.04.2015 |

voittorahoja on 20000e n  tilillä rahaa. minne sijotan jne..onko vinkkejä. ennen ollut vain 3000e 

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeesti täällä kerjätään rahaa ventovierailta? Herra isä sentään. Pummissa vika jos ei tutuiltakaan heru. Opeta sille muksulles nyt, että ilman rahaakin voi pitää hauskaa ja on nättiä. Mielikuvitusta peliin.

Vierailija
42/47 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 09:39"]Muuta ulkomaille. Tuollaisella rahalla pääsisit jo hyvään alkuun jossain mieluisassa, valitsemassasi maassa. Opit kieliä ja näet parempaa meininkiä kuin tämä suomalainen. Ei 20 000:lla tietenkään kovin paljon juhlita eikä sillä loppuikää pärjää, mutta kuten sanoin, sillä pääsee alkuun: saa mahdolliset takuuvuokrat maksettua tai sillä saa varmaankin asuntolainan kelvollista asuntoa varten esim. Saksasta, jossa tosin pitää ollakin tietääkseni 30 % asunnon hinnasta itsellä ennen lainan saamista, mutta sen perusteella, mitä tuossa jokin aika sitten katselin netistä asuntojen hintoja Berliinistä, 60 000:lla saa sieltä jo ihan hyvän kaksion läheltä keskustaa, siinä missä Suomesta vain jonkun spitaalisen yksiön (kuten tämä minun, puutaloyhtiössä). Ja alusta lähtien tietenkin alat käydä töissä siellä. Jos kielitaitosi ei ensin riitä hyvään duuniin, aloita paskahommista penniä venyttäen esim. puolipäiväisesti ja opiskele kieltä kunnolla sen toisen puolikkaan päivästä.

Tai toinen vaihtoehto on, että investoit terveyteesi: ostat (tai vuokraat, mutta oman ostaminen kyllä yleensä käy halvemmaksi) vanhan pakettiautonrämän ja haet lastin viinaa esim. Puolasta, Slovakiasta tai Luxemburgista, ettei tarvitse Suomen riisto- ja kiusantekoveroja maksaa. Sitten vain naukkailet desilitran päivässä niin Sinulle ei kehity sydän- eikä verisuonitauteja. Kannattaa ostaa pelkästään väkevää, sillä ne säilyvät useamman vuosikymmenen olettaen, että korkki on tiivis.

Itse olen sitä viinaa hamstrannut jo ilmankin arpajaisvoittoa, alle puolella siitä rahasta, mitä Sinulla on nyt käytettävissäsi, ja silti sitä on kertynyt jo pian kaksikin normaalipakettiautollista.

T. Herrasmies.
[/quote]

Kerro lisää tuosta berliinistä. Sano asuinalueen nimi josta saa kaksion 60000eurolla? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on n. 28 000e rahastossa ja kolmatta tonnia kasvaneet kahessa vuodessa.

Vierailija
44/47 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:26"]

Noin vähän. Ei kannata vielä edes vaivata sijoitusneuvojaa. Nuo nyt menee ihan arjen elämisessä.

[/quote]

Minäkä en olis vaivannu mutta kun lojutin niitä määräaikaisella tuottotilillä niin pankistapa ottivat ite yhteyttä ja ehottivat niitten sijottamista tuottavampaan rahastoon.

Vierailija
45/47 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin saa tukea rahallisesti, on muutama lasku rästissä*

Vierailija
46/47 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 12:02"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:59"]

Onko täällä oikeasti kaikki niin köyhiä että pitää olla kateellinen jonkun paristakymmenestä tonnista ja heitellä ilkeyksiä? Menkää töihin ja säästäkää. Mulla on kymmenkertainen summa säästettynä ja olen kolmekymppinen perusduunari.

[/quote]

This! Sama homma, vain nainen puuttuu elämästä. En ymmärrä kavereiden 100€ lainapummauksia kuun loppupuolella, vaikka tekevät ihan samoja hommia. Tiedän ihan hyvin että ryyppäämään pitäisi päästä. Kertoo varmaan enemmän kuin tarpeeksi.

[/quote]

Tuosta tulee äkkiä sellainen fiilis, että olet pihi, sori vaan. Mutta saattoi olla ihan aiheeton tuntemus. Minulla myös satasia, mutta vain mies puuttuu. Onneksi sentään oma kaveripiiri ei sisällä pummeja tai vippaajia.

Ja toinen juttu. Tästä ketjusta taas vahvistuu käsitykseni siitä, miksi köyhä on köyhä. Ensiksi, ollaan ruinaamassa (kuten verojenkorotuksiakin) rikkaammalta, kun ei se missään tunnu. Just sen takia sitä varallisuutta on onnistuttu keräämään, että se tuntuu. En minä laita satasta vapunviettoon, koska se tuntuisi sulalta hulluudelta. Ja muutenkin mietin hinta-laatusuhteita ja sitä, mikä on fiksua rahankäyttöä, mikä on törsäysbudjetti jne. 

Vierailija
47/47 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 15:21"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 12:02"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:59"]

Onko täällä oikeasti kaikki niin köyhiä että pitää olla kateellinen jonkun paristakymmenestä tonnista ja heitellä ilkeyksiä? Menkää töihin ja säästäkää. Mulla on kymmenkertainen summa säästettynä ja olen kolmekymppinen perusduunari.

[/quote]

This! Sama homma, vain nainen puuttuu elämästä. En ymmärrä kavereiden 100€ lainapummauksia kuun loppupuolella, vaikka tekevät ihan samoja hommia. Tiedän ihan hyvin että ryyppäämään pitäisi päästä. Kertoo varmaan enemmän kuin tarpeeksi.

[/quote]

Tuosta tulee äkkiä sellainen fiilis, että olet pihi, sori vaan. Mutta saattoi olla ihan aiheeton tuntemus. Minulla myös satasia, mutta vain mies puuttuu. Onneksi sentään oma kaveripiiri ei sisällä pummeja tai vippaajia.

Ja toinen juttu. Tästä ketjusta taas vahvistuu käsitykseni siitä, miksi köyhä on köyhä. Ensiksi, ollaan ruinaamassa (kuten verojenkorotuksiakin) rikkaammalta, kun ei se missään tunnu. Just sen takia sitä varallisuutta on onnistuttu keräämään, että se tuntuu. En minä laita satasta vapunviettoon, koska se tuntuisi sulalta hulluudelta. Ja muutenkin mietin hinta-laatusuhteita ja sitä, mikä on fiksua rahankäyttöä, mikä on törsäysbudjetti jne. 

[/quote]

Siis korjaan, että tuo ensimmäinen perusduunari vaikutti pihiltä.