Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aivan täynnä äitiäni syystä että

Vierailija
29.04.2015 |

dementikkomummoni on jo _monen vuoden_ ajan sekoillut vakavasti, mutta hänen annetaan aina vaan asua yksin kotonaan. Olen kurkkuani myöten täynnä mummoni sekoilupuheluja ja suurimman osan ignooraan kylmästi, siis en vastaa enkä soita takaisin. Omassa elämässäni on aivan tarpeeksi kestämistä ja siihen päälle mummon hourailut.
Olen niin vihainen, kun äitini paasaa minulle velvollisuuksistani liittyen esim. eläimen eutanasiaan (joka on hoidettu nyt jo), mutta itse elää harhaisessa maailmassaan eikä suostu ikinä myöntämään, että mummo ei todellakaan ole ollut moneen vuoteen kotona asumiskunnossa. Hirveää myöntää, mutta toivon usein, että hän nukkuisi jo pois. On niin raskasta kuunnella sitä sairasta sekoilua tietäen, että velvolliset eivät tee asialle mitään. Toivottavasti äitini palstailee.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona-asumiskunnossa tarkoitan

Vierailija
2/12 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi koet ettet itse ole velvollinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti lukea kahdesti, ennenkuin tajusin, että sulle on sekä äitisi että mummosi melkoinen päänvaiva. Näyttää kyllä siltä, ettei omppu oo pudonnu kauas puusta.

Vierailija
4/12 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 07:50"]Miksi koet ettet itse ole velvollinen?
[/quote]

Mitä vittua minä voin tehdä? Käsittääkseni lapset toimittavat vanhempansa laitokseen sitten kun on aika???

Vierailija
5/12 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 07:57"]Piti lukea kahdesti, ennenkuin tajusin, että sulle on sekä äitisi että mummosi melkoinen päänvaiva. Näyttää kyllä siltä, ettei omppu oo pudonnu kauas puusta.
[/quote]

Mitä päänvaivaa minä aiheutan sinulle?

Vierailija
6/12 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitokseen on tosi vaikea saada mummoja nykyään. Oletko varma, ettei äitisi ole yrittänyt?

Vierailija
7/12 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 08:03"]Laitokseen on tosi vaikea saada mummoja nykyään. Oletko varma, ettei äitisi ole yrittänyt?
[/quote]

Olen. Hän vähättelee asiaa jatkuvasti, tiuskii ja vaihtaa puheenaihetta.

Vierailija
8/12 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tapahtukoon mitä tapahtuu. Saa äitini sitten elää kolkuttavan omatuntonsa kanssa loppuelämänsä.

Vierailija
9/12 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet sosiaalitoimistoon ilmoituksen mummosta. Sieltä ainakin jonkun pitäisi ottaa asiaan kantaa. Sitten oot voitavasi tehnyt ap.

Vierailija
10/12 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivot että äitisi lukee palstalta avauksesi? Ööö, etkö ole puhunut hänelle asiasta ystävällisesti, mutta suoraan? Mitä ihan tarkalleen ottaen olet edes sanonut?

Vierailija
11/12 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 08:11"]Toivot että äitisi lukee palstalta avauksesi? Ööö, etkö ole puhunut hänelle asiasta ystävällisesti, mutta suoraan? Mitä ihan tarkalleen ottaen olet edes sanonut?
[/quote]

Ainoastaan sata kertaa. saman kuin aloituksessa.

Vierailija
12/12 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 08:10"]Teet sosiaalitoimistoon ilmoituksen mummosta. Sieltä ainakin jonkun pitäisi ottaa asiaan kantaa. Sitten oot voitavasi tehnyt ap.
[/quote]

Okei, tänään ei voi soittaa mutta huomenna sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä