Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin harva nainen osaa kunnolla ratsastaa?

Vierailija
07.01.2022 |

He vain kihnuttavat ja keikkuvat miehen päällä sen sijaan, että osaisivat kunnolla vatkata etukenossa ylös-alas kiihkeässä tahdissa lantiotaan. Monen naisen janssa tästä johtuen koko hommaa jää ikään kuin piippuun. On vähän niin kuin katselisi elokuvaa, jossa jännityksellä odottelisi koko ajan, että milloin itse kunnon toiminta alkaa. Loppujen lopuksi se ei ala ollenkaan ja koko leffa jää hieman pliisuksi kokemukseksi. Näin niin kuin kuvainnollisesti, jos asiaa pitäisi johonkin verrata.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalle tiedoksi, naiset myös pyrkivät sängyssä tekemään sitä, mikä heistä tuntuu hyvältä. Itselleni kaikkein ihaninta on olla päällä, painautua tiukasti miehen lantiota vasten, lukita hänet jaloilla ja painaa itseni orgasmiin. Tämä ei ehkä ole miehen mielestä maailman upeinta, mutta voimme olla hetken näin ja sitten hän voi vaikkapa paukutella minua takaapäin, koska nauttii siitä, vaikka itselleni se ei tuotakaan täydellisintä nautintoa. Mikä siinä on niin vaikeaa, että tehdään tasapuolisesti niitä asioita, joita kumpikin haluaa?

Miksi naisen pitäisi antaa miehen "paukutella takaapäin"?

Vierailija
42/45 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa pliis miksi miehet tykkää ratsastamisesta? Osaan henk.koht. ratsastaa, mutta se ei tunnu paljon miltään fyysisesti eikä se ainakaan ole mitenkään kiihottavaa.

Nainen

Koska se kiihottaa kun naisella on siinä asennossa kontrolli niin tahtiin kuin penetraation syvyyteenkiin. Hänellä on siinä tavallaan kulli käytettävissään itselleen parhaaksi katsomallaan tavalla -M40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ tämä! Nautin kun saan näyttää nautintoni ja mies se vasta tähän onkin heikkona. T: N43

Vierailija
44/45 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalle tiedoksi, naiset myös pyrkivät sängyssä tekemään sitä, mikä heistä tuntuu hyvältä. Itselleni kaikkein ihaninta on olla päällä, painautua tiukasti miehen lantiota vasten, lukita hänet jaloilla ja painaa itseni orgasmiin. Tämä ei ehkä ole miehen mielestä maailman upeinta, mutta voimme olla hetken näin ja sitten hän voi vaikkapa paukutella minua takaapäin, koska nauttii siitä, vaikka itselleni se ei tuotakaan täydellisintä nautintoa. Mikä siinä on niin vaikeaa, että tehdään tasapuolisesti niitä asioita, joita kumpikin haluaa?

Eli annat miehen paukutella takaapäin josta et itse nauti, jotta mies tuottaa sinulle orgasmin? Mieshän saa itse orgasmin joka tapauksessa.

Kaukana tasapuolisesta tuo.

Vierailija
45/45 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisen pitäisi antaa miehen "paukutella takaapäin"?

Ei ”pidä antaa”, mutta minusta se on mukavaa, että kumpikin saa tehdä juttuja, jotka tuottavat nautintoa. Tietenkään mitään ei ole pakko, eikä tietenkään saa tehdä mitään mikä tuottaa kipua tai pahaa mieltä. Vaikka ”paukuttelu takaapäin” ei tuota minulle orgasmia, niin on ihanaa tuntea, että mies nauttii siitä. Samoin kuin mieheni ehkä laukeaisi varmemmin, jos pomppisin päällä aloittajan toivomalla tavalla, mutta tahtoo minun silti ratsastavan niin, että saan maksimaalisen nautinnon.

Ei seksi ole mikään kilpailu siitä, kuka saa eniten orgasmeja ja kenen vähiten ”pitää antaa”. Mitä enemmän antaa, sitä enemmän saa, kaikki osapuolet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi