Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin harva nainen osaa kunnolla ratsastaa?

Vierailija
07.01.2022 |

He vain kihnuttavat ja keikkuvat miehen päällä sen sijaan, että osaisivat kunnolla vatkata etukenossa ylös-alas kiihkeässä tahdissa lantiotaan. Monen naisen janssa tästä johtuen koko hommaa jää ikään kuin piippuun. On vähän niin kuin katselisi elokuvaa, jossa jännityksellä odottelisi koko ajan, että milloin itse kunnon toiminta alkaa. Loppujen lopuksi se ei ala ollenkaan ja koko leffa jää hieman pliisuksi kokemukseksi. Näin niin kuin kuvainnollisesti, jos asiaa pitäisi johonkin verrata.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalle tiedoksi, naiset myös pyrkivät sängyssä tekemään sitä, mikä heistä tuntuu hyvältä. Itselleni kaikkein ihaninta on olla päällä, painautua tiukasti miehen lantiota vasten, lukita hänet jaloilla ja painaa itseni orgasmiin. Tämä ei ehkä ole miehen mielestä maailman upeinta, mutta voimme olla hetken näin ja sitten hän voi vaikkapa paukutella minua takaapäin, koska nauttii siitä, vaikka itselleni se ei tuotakaan täydellisintä nautintoa. Mikä siinä on niin vaikeaa, että tehdään tasapuolisesti niitä asioita, joita kumpikin haluaa?

Miksi naisen pitäisi antaa miehen "paukutella takaapäin"?

Vierailija
42/60 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa pliis miksi miehet tykkää ratsastamisesta? Osaan henk.koht. ratsastaa, mutta se ei tunnu paljon miltään fyysisesti eikä se ainakaan ole mitenkään kiihottavaa.

Nainen

Koska se kiihottaa kun naisella on siinä asennossa kontrolli niin tahtiin kuin penetraation syvyyteenkiin. Hänellä on siinä tavallaan kulli käytettävissään itselleen parhaaksi katsomallaan tavalla -M40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ tämä! Nautin kun saan näyttää nautintoni ja mies se vasta tähän onkin heikkona. T: N43

Vierailija
44/60 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalle tiedoksi, naiset myös pyrkivät sängyssä tekemään sitä, mikä heistä tuntuu hyvältä. Itselleni kaikkein ihaninta on olla päällä, painautua tiukasti miehen lantiota vasten, lukita hänet jaloilla ja painaa itseni orgasmiin. Tämä ei ehkä ole miehen mielestä maailman upeinta, mutta voimme olla hetken näin ja sitten hän voi vaikkapa paukutella minua takaapäin, koska nauttii siitä, vaikka itselleni se ei tuotakaan täydellisintä nautintoa. Mikä siinä on niin vaikeaa, että tehdään tasapuolisesti niitä asioita, joita kumpikin haluaa?

Eli annat miehen paukutella takaapäin josta et itse nauti, jotta mies tuottaa sinulle orgasmin? Mieshän saa itse orgasmin joka tapauksessa.

Kaukana tasapuolisesta tuo.

Vierailija
45/60 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisen pitäisi antaa miehen "paukutella takaapäin"?

Ei ”pidä antaa”, mutta minusta se on mukavaa, että kumpikin saa tehdä juttuja, jotka tuottavat nautintoa. Tietenkään mitään ei ole pakko, eikä tietenkään saa tehdä mitään mikä tuottaa kipua tai pahaa mieltä. Vaikka ”paukuttelu takaapäin” ei tuota minulle orgasmia, niin on ihanaa tuntea, että mies nauttii siitä. Samoin kuin mieheni ehkä laukeaisi varmemmin, jos pomppisin päällä aloittajan toivomalla tavalla, mutta tahtoo minun silti ratsastavan niin, että saan maksimaalisen nautinnon.

Ei seksi ole mikään kilpailu siitä, kuka saa eniten orgasmeja ja kenen vähiten ”pitää antaa”. Mitä enemmän antaa, sitä enemmän saa, kaikki osapuolet.

Vierailija
46/60 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ap:llä incellimäinen viesti

Vierailija
47/60 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siksi, että kaikki naiset eivät harrasta sitä ja harva on luonnonlahjakkuus ilman harjoittelua. Joten naiset, nyt mars talleille opettelemaan ratsastusta! 👍🏇

Vierailija
48/60 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kyllä tuo ratsastus tunnu oikeen miltään. Eukko saa hyppiä vaikka kokopäivän niin nalli ei napsahda. Paitsi jos on kyykyssä ratsastamassa niin sillon kyllä lähtee, harva nainen vaan jaksaa kyykätä tarpeeksi kauan.

Vierailija
49/60 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautteesta ja, hmm, ennätysnopeista 'tuloksista' päätellen osaan kyllä ratsastaa. Mutta eipäs enää tarvitse onneksi. Yksi ex siitä tykkäsi ja välillä sitä tekee seksissä toisen mieliksi sellaista mitä itse melkein inhoaa. Toki jos tuo rakas mies nyt innostuisi ratsastuksesta niin sitten se tulisi varmasti kuvioihin tässäkin suhteessa, ei ole sentään niinsanottu 'hard limit' joku ratsastus, istuen taikka kyykäten. 

Kai se on vaikeaa lähinnä jos on joku vaiva tai huono kunto? Tosin voisin kuvitella että jos olisi yhtä pieni moti kuin mulla ja vielä kuntokin huono niin etten itsekään olisi jaksanut tsempata. Ehkä siksi, mikäli siis aloituksen väite pitää paikkansa, en tiedä. 

Vierailija
50/60 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä siksi, että kaikki naiset eivät harrasta sitä ja harva on luonnonlahjakkuus ilman harjoittelua. Joten naiset, nyt mars talleille opettelemaan ratsastusta! 👍🏇

Kyllä vaimo on aina osanmut ratsastaa minulla vaikka ei ole ikinä hevosella kokeillutkaan.

Vierailija
51/60 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha alkaa ratsastaa, jos alla on pelkkä aasi. 

Vierailija
52/60 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paha alkaa ratsastaa, jos alla on pelkkä aasi. 

Kyllä aasillakin voi ihan hyvin ratsastaa.

Itsehän olet kulkineesi valinnut.

Vierailija
53/60 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on niin idiootteja. Mä ratsastan just sillä tavalla ettö saan orkun, tykkää arvon miehet siitä tai ei. Mitäön temppuja en rupea tekemään.

Vierailija
54/60 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on niin idiootteja. Mä ratsastan just sillä tavalla ettö saan orkun, tykkää arvon miehet siitä tai ei. Mitäön temppuja en rupea tekemään.

Niin, etpä tietenkää. Minä minä minä minä

Vierailija
55/60 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina ajatellut, että tuo asento on naista varten ja nainen liikkuu siinä hepin päällä niin kuin itsestä hyvältä tuntuu. Tykkään asennosta siis tietysti itsekin, mutta siinä mennään kuitenkin täysin naisen ehdoilla ja minä yritän myötäillä naisen liikkeitä niin, että se tuntuisi naisesta mahdollisimman hyvältä. Vastaavasti lähärissä ja takaa päin mä lykin siinä tahdissa kuin minusta tuntuu hyvältä ja nainen myötäilee minun liikkeitäni.

Vierailija
56/60 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon aina ajatellut, että tuo asento on naista varten ja nainen liikkuu siinä hepin päällä niin kuin itsestä hyvältä tuntuu. Tykkään asennosta siis tietysti itsekin, mutta siinä mennään kuitenkin täysin naisen ehdoilla ja minä yritän myötäillä naisen liikkeitä niin, että se tuntuisi naisesta mahdollisimman hyvältä. Vastaavasti lähärissä ja takaa päin mä lykin siinä tahdissa kuin minusta tuntuu hyvältä ja nainen myötäilee minun liikkeitäni.

Viisas mies. Mistä sut voi löytää? Tai sun tapaisen miehen..?

Vierailija
57/60 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä on siitä erittäin makea asento, kun siinä saa ihailla naisen vartaloa ja vartalon liikettä. Siinä ei meillä tavoitella orkkua.  Ehkä rouva joskus.  Kaikkein eniten tuosta saa iloa, jos on suuret peilit. ja tai  kamera kytkettynä taulutelkkariin.  Aika harvoin on nykyisin ollut , mutta pidä kyllä.

Vierailija
58/60 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viisas mies. Mistä sut voi löytää? Tai sun tapaisen miehen..?

Ne on kuule kotona niiden vaimojensa kanssa. Loput on sitte siellä Esson baarissa kaljalla.

Vierailija
59/60 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rarsastus on yksi harvoja asentoja, joissa nainen voi täysin määrätä tahdin, syvyyden, kulman yms. Siksi siinä annetaan naisen liikkua miten hän tahtoo. 

Vierailija
60/60 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kertoo olevansa huono sängyssä kertomatta suoraan olevansa huono sängyssä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme