On jotenkin niin hyvä olo. Kun ei ole miestä/miehiä
rasitteena. Mulla on yksin hyvä olla. Ne on niin pihalla todellisuudesta,että ei niille voi edes jutella mitään.
Kommentit (8)
Sanot että sinulla on hyvä olo, mutta et kuitenkaan voi olla puhumatta heti perään negatiivisesti miehistä. Kokemukseni mukaan ihmiset joilla on oikeasti hyvä olla, eivät keskity puhumaan negatiivisesti muista.
Joo parisuhteist on vaa haittaa eikös se joku 100 vuotias mummeli sanonu että pitkän iän salaisuus on kun pysyy miehistä kaukana :D
Totta puhut sister! Miehet ja naiset on erilaisia ja molempi parempi usein, mutta AIVAN IHANAA ilman putkiaivoa!
1 Kor.7.
8. Naimattomille ja leskille minä taas sanon: heille on hyvä, jos pysyvät sellaisina kuin minäkin
26. Olen siis sitä mieltä, että lähestyvän ahdingon tähden jokaisen on hyvä pysyä entisellään.
27. Jos olet sidottu vaimoon, älä pyydä eroa; jos et ole sidottu vaimoon, älä pyydä itsellesi vaimoa.
28. Mutta jos menetkin naimisiin, et syntiä tee; ja jos neitsyt menee naimisiin, ei hänkään tee syntiä; mutta ne, jotka niin tekevät, joutuvat kärsimään ruumiillista vaivaa, ja siitä minä tahtoisin teidät säästää.
Sama, mutta välillä kaipaan ystävää jolta sais myös vähän läheisyyttä. (siis ei seksiä vaan läheisyyttä, miehillä se menee aina seksiksi.)
"kokemukseni mukaan..." on kieltämättä oikeassa.
Mä taas täysin luotan mieskavereihin. Yksikään heistä ei ole vielä kolmekymmenen vuoden ajalla pettänyt.
Naiskaverit sitten taas kyllä ja monesti ja puukkoa tulee selkään aina, kun sen puolen kääntää.
nainen vm -72 ja olen maita kolunnut, aina olen voinut miehiin luottaa. Myös parisuhteessa 22 vuotta.
elämä on helpompaa myös ilman naista.