Tuntematon mies näyttelee mulle keskaria
Mulle on toistuvasti näyttänyt tuntematon vanhempi mieshenkilö keskisormea autosta ajaessaan ohi. Ilmeisesti ihonvärini ärsyttää häntä. Sain tänään tämän hyväkäytöksisen herran rekisterinumeron ylös ja tilasin hänen yhteystietonsa. Ajattelin laittaa hänelle viestiä, koska tuskin olen ainut, jolle hän sormeaan näyttelee. Mitähän iskevää saisin sanotuksi, ideoita?
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 23:55"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 23:49"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 23:25"]miksi epäilet käytöksen johtuvan ihonväristäsi? tiedätkö että kaikki ei pyöri ruskean napasi ympärillä?
[/quote]
Eli jos ulkomaalainen ei tykkää persujen politiikasta, hän on rasisti. Mutta jos sama ukko näyttää keskaria aplle jatkuvasti, on yksittäistapaus. Kirjoittamasi mukaan tällaiset käytökset eivät yleensä johdu ihonväristä, mutta muistutat kuitenkin aloittajaa hänen napansa väristä. Luultavasti ap on tietoinen oman napansa väristä.
[/quote]
Kaksoisstandardia ei tulisi hyväksyä kumpaankaan suuntaan!
Ap on hyvä esimerkki tästä. Joku esittelee hänelle sormeaan; tietämättä oikeaa syytä, hän ihonvärin perusteellä tuomitsee tämän rasistiksi. Eli on itse rasisti.
[/quote]
Kunhan arvailin, ehkä tätä miestä ärsyttääkin mun siniset farkut.
Ap
[/quote]
No älä syytä, jos et tiedä!
[/quote]
Eihän ap ole missään vaiheessa syyttänytkään.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 23:59"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 23:55"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 23:49"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 23:25"]miksi epäilet käytöksen johtuvan ihonväristäsi? tiedätkö että kaikki ei pyöri ruskean napasi ympärillä?
[/quote]
Eli jos ulkomaalainen ei tykkää persujen politiikasta, hän on rasisti. Mutta jos sama ukko näyttää keskaria aplle jatkuvasti, on yksittäistapaus. Kirjoittamasi mukaan tällaiset käytökset eivät yleensä johdu ihonväristä, mutta muistutat kuitenkin aloittajaa hänen napansa väristä. Luultavasti ap on tietoinen oman napansa väristä.
[/quote]
Ap on hyvä esimerkki tästä. Joku esittelee hänelle sormeaan; tietämättä oikeaa syytä, hän ihonvärin perusteellä tuomitsee tämän rasistiksi. Eli on itse rasisti.
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
[/quote]
"Ilmeisesti ihonvärini ärsyttää häntä."
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 23:59"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 23:55"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 23:49"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 23:25"]miksi epäilet käytöksen johtuvan ihonväristäsi? tiedätkö että kaikki ei pyöri ruskean napasi ympärillä?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
[/quote]
"Ilmeisesti ihonvärini ärsyttää häntä."
[/quote]
Nyt tiedämme, miten luet raamattuasi. Arvailu on ehkä se sana mitä yritit sivistyssanakirjasta hakea...
Ok, jos emme siis voi todistaa miehen näyttävän keskaria rasistisista motiiveista, voimme varmasti kaikki ykskantaan todeta, että hänen motiivinsa ovat mulkvistiset; hän on täysverinen mulkvisti.
Voidaanko nyt palata itse asiaan eli siihen, miten ap:n kannattaa tilanteessa menetellä.