Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaista tiedät ammattisi puolesta mitä muut eivät tiedä?

Vierailija
28.04.2015 |

Mitä sellaista tiedät ammattisi puolesta mitä valtaosa väestöstä ei todennäköisesti tiedä? Tuli tässä kummasti mieleen kun jo toinen puhelin alkoi tilttaamaan takuun päättymisen jälkeen.. Kaivammeko loppujen lopuksi omaa kuoppaa kun yhdellä sun toisella alalla tuntuu olevan näitä pieniä salaisuuksia.

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 22:45"]

Tuhansien ihmisten palkan.

[/quote]

Hei, katos kollega. :)

Vierailija
22/76 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrekorkkisessa viinissä ei voi olla korkkivikaa. Tai ainakin työni puolesta tämä epäkohta nousee usein esille :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en juuri mitään ns tärkeää tai oleellista. Jotain tyyliin mikä on fossa douglas

Vierailija
24/76 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän julkisuuden henkilöiden perheistä ja kasvatus tavoista paljon.

T. Ope

Vierailija
25/76 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 22:58"]Kierrekorkkisessa viinissä ei voi olla korkkivikaa. Tai ainakin työni puolesta tämä epäkohta nousee usein esille :D
[/quote]

Hah! Olen 2 kertaa palauttanut kierrekorkillisen ja korkkivikaisen viinin Alkoon: molemmilla kerroilla korkkivika on kyllä ihan suoraan myönnetty mulle :)

Vierailija
26/76 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän (kunnan) työpaikkoja, joissa tehdään töitä 2 tuntia päivässä ja loppuaika "levätään"....

Vierailija
27/76 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konsultit eivät oikeasti ole kiinnostuneita asiakkaiden jutuista. 

Vierailija
28/76 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän sekä joidenkin  julkkisten, että tuttujeni tartuntataudeista. Hyvin todennäköistä on, että he eivät tiedä, että minä tiedän. Tiedän nimen, osoiteen jne ja silloin onkin jo helppoa yhdistää tauti oikeaan henkilöön. En tutki näitä koskaan tarkoituksella, vaan nimet tulevat toistuvasti esille. Välillä joku nimi jää vaivaamaan ja kun aivoni aikansa raksuttavat ymmärrän, kuka henkilö on kyseessä. Hyvä puoli tässä on, etä olen sopivasti varautunuti, kun kohtaan erään ihmisen (huumeidenkäyttäjä ja naapuri).

Vierailija
29/76 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihmisiä huijataan aika paljon monissa eri asioissa. 

Vierailija
30/76 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon hevosfaktoja. Ja muita eläinaiheisia asioita. Nämä nyt ei ole mitenkään salaista tietoa, mutta ei kaikki tiedä/osaa.

Vierailija
31/76 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotokuvamaalauksesta:)

Vierailija
32/76 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten rakennetaan pelkkää paskaa.

Vierailija
33/76 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vain harvoihin suomalaisiin medioihin voi luottaa. Rahalla saa, kiertoteitse tosin, ostettua itselleen/yritykselleen julkisuutta myös ns. arvostetuissa medioissa.

Vierailija
34/76 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoterapeuttina olen kuullut aivan ällistyttäviä juttuja eri ihmisistä ja asioista, joista en voi puhua. Lieneekö kaikki tottakaan, mutta varmasti osa on. Mielenkiintoista työtä, mutta ajoittain raskasta.

Vierailija
35/76 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän saman kuin moni muukin; kuinka vahvoilla taustatiedoilla päätökset tehdään ja minkälaisilla voittomarginaaleilla tuotteet myydään.

Vierailija
36/76 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä kuinka merkittävää "sisäpiirin tietoa" tämä on, mutta tiedän että monissa monissa ravintoloissa ja kahviloissa käytetään puolivalmisteita/pakastetuotteita, joita myydään järkyttävillä katteilla (huoltoaseman kahvilassa esim sama leivos maksaa 3e, "hienossa kahvilassa" yli 6e) ja ylpeänä myydään tuotteet itse valmistettuina. Minua on nolottanut nostaa pakastimesta pullaa ja leivosta tiskiin ja sitten hymyssä suin väittää että itse leivoin. Tosin, kun tulee joku erikoisruokavalioinen tiskille ja kysyy onko jotain kananmunatonta, niin siihenpä ei osata vastata suoraan ilman tuoteselostekansiota. Tai kun kysytään että onko vaikka mustikkapiirakassa muropohja vai piirakkapohja. Itse tehdystä osaisin tottakai sanoa että käytinkö sen leipomiseen kananmunaa vai en, ja millaisen taikinan tein piirakkaan. Tällaisissa paikoissa en sitten olekaan viihtynyt paria kuukautta pidempään koskaan. Nyt onneksi on työpaikka, jossa kaikki tehdään alusta alkaen itse, ja olen suoraan sanottuna melko ylpeä siitä. :)

Vierailija
37/76 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän millanen kehitysvammainen voi ollla, tietysti se mikään salaisuus ole, mut monet aattelee et keharit on ihania sellasia kun pertti kurikan nimipäivissä olevat tai salkkareiden roosat.

Vierailija
38/76 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän et arkut survotaan.... multaan

Vierailija
39/76 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet psykoteraupeutit ovat häiriintyneimpiä kuin heidän potilaansa.

Vierailija
40/76 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 05:28"]

Monet psykoteraupeutit ovat häiriintyneimpiä kuin heidän potilaansa.

[/quote]

...häiriintyneempiä...

Korjasin kirjoitusvirheen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme