Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siskot, arvioikaa suhteeni???

Vierailija
28.04.2015 |

Arvioikaa suhteeni ja mitä minun pitäisi tehdä, jäädä ja yrittää vielä vai lähteä:

Meillä on kaksi pientä lasta ja olen kotiäitinä,mieheni opiskelee työn ohella.

Ongelma on mielestäni miehen vastuuttomuus ja itsekkyys. Hän on opiskelujen vuoksi paljon poissa ja sen lisäksi juhlii ystäviensä kanssa vähintään joka toinen viikonloppu(puhelin usein kiinni). Kotona ollessaan lähinnä nukkuu ja pitkin hampain osallistuu esim. iltapuuhiin. Kun lapset yrittävät saada huomiota, niin hän vain näplää tietokonetta ilman reagoimista. Kotityöt ja kaupassa käynti(bussilla) ovat mm.kontollani. Jos joskus pyydän esim.voidella lapsille leivät, niin on hyvin vastahakoinen, enkä ikinä tiedä suostuuko. En enää edes muista kaikkea mikä minua harmittaa.

Hän varmaan kertoisi ongelman olevan minun mustasukkaisuuteni ja kontrolointi halu mm.loukkaannun, kun kuulen jälkeenpäin viettäneen aikaansa myös kaverien vaimojen kera ryhmässä ilman minua. Olen hyvin väsynyt, koska vain minä herään aikaisin aamulla lasten kanssa, koskaan ei anna minun vain levätä. Kiukuttelen myös välillä, etten pääse omiin harrastuksiin edes kerran viikossa.

Plaa, plaa, plaa, kertokaa arvon naiset mikä tässä mättää? Älkää kiltit vastatko pelkästään esim.jätä se sika! Antakaa perusteluja joita voin myös hänelle kertoa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva pystyy itse selviämäön, koska keskustelu yltyy riidaksi. Eli menkää pariterapiaan.

Vierailija
2/10 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse en ole mitenkään erojen suosija, toivoisin, että tekin voisitte ongelmanne selvittää ja pysyä yhdessä, mutta tuollainen ei ole tasapainoinen parisuhde eikä hän ole kunnolla isä lapsilleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tohon voi sanoa muutakun että jätä se sika! Miehesi kuulostaa itsekkäältä paskakasalta, eikä näköjään tajua olevansa isä.

Vierailija
4/10 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sais ottaa enemmin vastuuta, jätä joskus selviämään yksinään lasten kanssa esim päiväksi niin tajuaa vähän mitä kaikkea teet.
Ja vaadi saada nukkua. Mee vaikka toiseen huoneeseen nukkumaan korvatulpat korvissa ja mies saa hoitaa lapset kun heräävät.
Suhteeseen ylipäätään en osaa neuvoa, mutta oletettavasti kaikki ongelmat tulevat kärjistymään entisestään jatkossa, jos jatkatte samaa rataa ettekä muuta toimintatapojanne.

Vierailija
5/10 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, nopeista vastauksistanne! Olen yrittänyt eautalangasta vääntä, ettei kyse ole vain parisuhteestamma vaan myös isyydestä, niin hän usein vastaa, että naisen tehtävät on eri kuin miehen yms. Keskusteluihin hän suhtautuu usein huumorilla tai lupailluilla jotka eivät pidä. Hän on luonteeltaan iloinen ja huoleton, helpompi olisi vastustaa karkeaa ja ilkeää.

Vierailija
6/10 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja olen pyytänyt esim.nukkua, mutta on niin vastahakoinen, etten enää viitsi edes pyytää, jotta turha kinaaminen jää pois.

Vierailija
7/10 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero. Huono mies, huono isä, ihmisenä keskenkasvuinen ja vastuuton. Miksi ihmeessä jäisit?

Vierailija
8/10 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/10 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija