Kaupunginvaltuutettu kommentoi terrorismirikoksista epäiltyjen vapautumista tutkintavankeudesta ja ehdotti kansanjuhlaa torille!
Kaupunginvaltuutettu kommentoi terrorismirikoksista epäiltyjen vapautumista tutkintavankeudesta ja ehdotti kansanjuhlaa torille!
Kommentit (24)
Niin, jos sisäministeriön terrorismiasiantuntija sanoo telkkarissa, ettei noin keppoisin eväin saisi ruveta terrorismirikoksista vaahtoamaan, niin eiköhän tässä taasen ollut enempi poliisin ja valtakunnan syyttäjän epätoivoinen yritys selittää, että Suomessa on äärioikeistolaisterrori oikeasti joku uhka, vaikka ei ne saa edes sadan hengen kulkuetta aikaiseksi tuomatta Ruotsista 80 henkeä eikä yhtään terroritekoa ole ollut sitten 1920-luvun.
Mä olen tuolta lähistöltä kotoisin, tosin en ole 32 vuoteen asunut siellä, luojan kiitos. Se on hirveä junttila ja ihmiset vaahtoaa siellä ulkomaalaisista, vaikkei heitä siellä edes ole. Pari pizzerianpitäjää taitaa olla. Lähikaupungissa Parkanossa ei ole yhtään. Muutama on joskus yrittänyt, mutta heidät on savustettu väkisin pois näiden älynjättiläisten toimesta.
Ei tarvinnut lukea juttua kun heti tiesi minkä puolueen edustajasta on kyse. Luojan kiitos, ei tarvi tuolla päin enää edes käydä kun siskokin lopulta muutti pois sieltä normaalien ihmisten keskuuteen.
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastenmielistä.
Sanoisin että vakavaa miten ylimalkaisesti ihmiset suhtautuvat tähän pahaan suunitelmaan ja syyttävät persuja kun itse asiassa tämä koskee muun maalaisten suunitelmia teidän maata kohtaan ja teitä kohtaan.
Voisitko kerrankin perehtyä asiaan ja kommentoida vasta sitten. Tämä tapaus ei liity ulkomaalaisiin mitenkään.
Sopii hyvin Kankaanpäästä muodostuneeseen kuvaan.