Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko joskus valhdellut nimesi/ikäsi?

Vierailija
28.04.2015 |

Missä ja minkälaisessa tilanteessa?Minkä ikäinen olet, sanoit olevasi? Mikä sun "peitenimi" oli? Minulla Marjukka. Tosi kaukana omasta nimestä. Joskus sanonut olevani kolmekymppinen, vaikka olen 24- v.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sortunut valehtelemaan sekä nimen, että iän. Valehtelin olevani Reino, 32v. Oikeesti oon Jarno 31v.

Vierailija
2/16 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Mutta mulle on elämäni aikana usea mies valehdellut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokoneessa vierustoverille useinkin. En koskaan kerro omaa nimeäni tai työpaikkaani. Aika usein yhdistelen kavereiden nimistä ja taustoista ja perheistä jonkun sopivan kertomuksen jos vieressä on mies jonka kanssa juttu luistaa.

Vierailija
4/16 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa joo ikäni. Olin oikeasti 15 ja valehtelin olevani 19. Kyseinen mies ei vieläkään tiedä panneensa sakkolihaa

Vierailija
5/16 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 21:30"]Lentokoneessa vierustoverille useinkin. En koskaan kerro omaa nimeäni tai työpaikkaani. Aika usein yhdistelen kavereiden nimistä ja taustoista ja perheistä jonkun sopivan kertomuksen jos vieressä on mies jonka kanssa juttu luistaa.
[/quote]
Mikset kerro omia tietojasi? Taitaa olla aika epätodennäköistä, että vieruskaveri olisi joku sekopää. Luulisi olevan vaivalloista valehdella koko elämäntarinansa.

Vierailija
6/16 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaikäisenä valehtelin ikäni 2v todellista vanhemmaksi päästäkseni sisään baariin.

Vierailija
7/16 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole :)

Vierailija
8/16 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, useinkin jos oli tarkoitus tyhjätä pää ja heittää tyhjänpäiväistä läppää. Sii kännisillehän on ihan sama mitä sanoo. Se vain tylsää, ku niillä menee hermo niin herkästi eivätkä tajuu läppää.

Vierailija
9/16 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Random känniläisille nimen olen valehdellut sekä baarissa.

Vierailija
10/16 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on tosi hauskaa baarissa valehdella jollekin vonkaajalle. Viimeksi olin Maria 18v, oikeasti ihan muuta. Jos joku mies tulee ihan kännissä selittämään jotain ja itsekin olen juttutuulella, niin valehtelen. En tiedä miksi nautin siitä tosi paljon. Oikeasti en valehtele ikinä.

Vierailija
11/16 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon varmaan viimeeks harrastanu tota iän valehtelua pikkulapsena. No olin pitkä lapsi, ja sina luultiin vanhemmaksi, (koska olin pitkä niin join ekan kerran alkoholia jo 11-v, kun tarjoilija joissain isoissa juhlissa kysyi, että olenko jo täysi-ikäinen. Siis tein tuota jatkuvasti, nolottaa näin vanhempana, join varmaan silloin enemmän, kuin nyt.

Vierailija
12/16 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 21:34"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 21:30"]Lentokoneessa vierustoverille useinkin. En koskaan kerro omaa nimeäni tai työpaikkaani. Aika usein yhdistelen kavereiden nimistä ja taustoista ja perheistä jonkun sopivan kertomuksen jos vieressä on mies jonka kanssa juttu luistaa. [/quote] Mikset kerro omia tietojasi? Taitaa olla aika epätodennäköistä, että vieruskaveri olisi joku sekopää. Luulisi olevan vaivalloista valehdella koko elämäntarinansa.

[/quote]

Yleensä en jaa koko elämäntarinaa, mutta ei vaan kuulu tapoihini kertoa esim. työstäni vieraille ihmisille, joten pitää keksiä jotain muuta kun on työmatkalla. Tämä siis vain jos oon juttutuulella esim pe-iltalennolla kotiin Euroopasta. Ei se ole vaivalloista, se on silloin hauskaa. Jos on vaivalloista niin kieltäydyn small talkista.

Vierailija
13/16 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
14/16 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 21:35"]

Alaikäisenä valehtelin ikäni 2v todellista vanhemmaksi päästäkseni sisään baariin.

[/quote]

Sama. Järkyttävää että vaan sanomalla joo olen yli 18-v pääsi sisään.:-O Ei se varmaan enään onnistuis...

Vierailija
15/16 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffikumppaneille olen valehdellut iän sopivaksi...

Vierailija
16/16 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Messuilla tulee käytyä usein vierailijana. Monesta kojusta tuupataan käyntikortteja käteen. Jos kieltäytyy kohteliaasti, aletaan tyrkyttämään vain kahta kauheammin. Näitä (kuvattomia, joissa pelkkä nimi ja yritys ja puhnro ja sposti) sitten keräilen lompakkooni ja jakelen baarissa miehille ketkä kysyvät puhelinnumeroani :D