Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se viehättävä piirre naisessa, jos ei pidä itseään mitenkään kovin erityisenä vaan ihan tavallisena?

Vierailija
07.01.2022 |

Mulla on aina ollut hiukan huono itsetunto eikä oikeastaan auta asiaa kun joka puolella sanotaan, että pitäisi olla itsevarma nainen.

En ole. Tiedän kyllä missä olen ihan hyvä ja osaan laittautua ihan nätiksi. Mutta olen just se punasteleva ja nolo tapaus, joka aika paljon miettii mitä muut musta ajattelee.

Ehkä nuoruuden akne pahensi sitä fiilistä. Murrosikä tuli vauhdilla ja näytän vanhemmalta kuin muut luokkakuvissa. Kuulin aika paljon siitä, olen myös lyhyt ja mulla on aika leveä lantio.

Tyyppinä olen kyllä ihan kiva! Siis olen kyllä ystävällinen ihan kaikille ja olen tosi eläinrakas, aika vaatimaton ja maanläheinen omasta mielestäni. Siis ihan hyvä tyyppi omasta mielestäni.

Mutta tällä viikolla eräs mies sanoi mulle töissä, että ihan kuin mä en itse oikein ymmärrä miten hyvä oon. Harvemmin kai kenellekään voi noin sanoa?

En osannut sanoa kuin kiitos (paloauton punaisena tietty), miehestä en ole mitenkään kiinnostunut (tai OLISIN, tottakai, mutta ei tullut mieleenkään että ajattelisi mua mitenkään sen kummemmin, siis mitään analyysia tekisi minusta).

Mitä mieltä olette, olisiko kiva kuulla tuollaista vai kertooko entisestään sitä, että pitäis vähän ryhdistäytyä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ok, mutta hanki elämä, niin et kerkiä miettiä punastuttaako vai ei. Tämä minä-minä minun stoorini on turn off.

Vierailija
2/9 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sitä sanotaan, että vaatimattomuus kaunistaa. Mutta taitaa olla jo menneen maailman lauseita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lantiosi sellainen hyvä synnyttäjän lantio?

Vierailija
4/9 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä kirjottelen välillä tänne jos en kysy kavereiden mielipidettä.

Ihan tavallinen leveä lantio, kiitos kysymästä...

Ap

Vierailija
5/9 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olet nainen jollainen tulee ollakin, näitä itsensä jalustalle nostajia ja turhia kotkotuksia jakelevia riittää someaikana.

Vierailija
6/9 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on viehättävää jos mies on narsistinen, tai jos miehellä itsellään on huono itsetunto niin hän tykkää, että naisellakin pitää olla huono itsetunto. Kyllähän tollasesta jälkimmäisestä voi "vakka kantensa löytää", mutta omaksi parhaaksesi olisi hyvä jos tuntisit itsesi, potentiaalisi, rajasi ja mitä haluat, ennen kuin sitoudut heikolla hetkelläsi aivan väärään mieheen.

Työkaverin heitto saattoi olla myös ihan vaan työhösi liittyvää tsemppiä. Ehkä olet hänen mielestään taitava työntekijä, mutta et vaan näytä itse ymmärtävän sitä ja hänen mielestään väheksyt itseäsi. Vai oliko selkeästi flirttiä / sinun olemukseen liittyvää?

Terveisin, hyväitsetuntoinen harmaavarpunen, joka ulkonäöstään johtuen toisinaan vastaanottaa harhalaukauksia väärin käsittäneiltä miehiltä.

Vierailija
7/9 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, on ihan hyvä olla nostamatta itseään muita paremmaksi. Toisaalta ei ole myöskään viehättävää laskea itseään ja arvoaan muita alemmaksi. On viehättävää, että ihminen viihtyy itsenään ja arvostaa samalla myös muita ihmisiä. Muiden syyttäminen ja uhriutuminen ei myöskään ole kaunista katsottavaa. Ihan sukupuolesta riippumatta.

Opettele pitämään itsestäsi, tunnistamaan vahvuutesi ja kehittämään heikkouksiasi. Se, että on nöyrä, mutta yhtä aikaa arvostaa omia rajojaan niin on jo harvinaista.

Vierailija
8/9 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni turha vaatimattomuus ja nöyristely on epäviehättävää, ja varsinkin sellainen ettei uskalla tai kehtaa tehdä mitään, jos joku puhuu tai näkee tai kiinnittää huomiota. Tällaiset ihmiset on aika vaikeita sekä ystävinä että kumppaneina, kun kaikki on koko ajan jotenkin vaikeaa ja noloa.

Vierailija
9/9 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh! Itse pidän kaikkia samanarvoisina, enkä siis myöskään itseäni parempana kuin muut, mutta kyllä minulla ihan hyvä itsetunto on. Kaikilla mittareilla ja testeillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi