Missäs teitä 35-45 v vapaita miehiä voi kohdata?
Kommentit (312)
Vierailija kirjoitti:
Aika kylmiltä tuntuvat nämä miehet tässä keskustelussa..
No, täällä vastailee onneks vaan pieni otanta Suomen miehistä... 🤔
Vierailija kirjoitti:
Mielisairaalassa.
Ok, tsemppiä sinne.
puistonpenkiltä pussikaljaa juomassa. maistuiskos leidillekin?
😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäisin vielä että raittiin ja tupakoimattoman naisen löytäminen on vaikeaa ja vielä hankalampaa on sellaisen löytäminen joka oikeasti on arvoiltaan vihreä.
Tupakoimattomia löytää kyllä.
Oikeasti vihreitä on harvassa. Oikeasti naiset haluavat kuluttaa ja matkustaa. Sitten ostetaan anekirja lajittelemalla jätteet tms.
En usko, että oikeasti vihreitä miehiäkään on kovin paljon, että tässä on selvästikin vaan kohtaanto-ongelma. Käy vihreiden puoluekokouksissa, jos sieltä löytyisi samanmielisiä. Älä tee asiasta sukupuoliongelmaa.
Minä olen melko vihreä; pyöräilen, en käy sisäpunttisalilla, kierrätän kaiken, en matkustele, korjaan/korjautan kaiken minkä kykenen/taloudellisesti järkevän, ostan vain tarpeeseen, suosin suomalaista, en polta, autoa en omista. Lihaa tosin syön (kohtuudella), viinaa juon silloin tällöin, pössyttelen piliveä enkä käy töissä(olosuhteiden pakosta), olen mamukriittinen(ulkomaalaisia kavereita kuitenkin on), persunnäköinen, poliittisesti sitoutumaton, eli en mikään vihreitä kannattavan naisen unelmamies. Enkä kovin monen muunkaan, eipä taida tälläsen äijänrähjääkkeelle olla vastakappaleita kovinkaan paljoa. Ja samaa mieltä olen, niitä oikeasti vihreitä ei ole kovinkaan montaa ja ne eivät tosiaan ole mitään vuosittain neljästi ulkomailla kävijöitä, omakotitalon ja kolmen koiran omistajia, ne oikeat vihreät.
Joo 38 insinööri.. ei lapsia ja rahaa on. En vaan jaksa mitään sekopäänaista elämääni ja meetuun jälkeen en edes halua tavata tuntemattomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyl saatavissa nykyään niin hyviä seksilelujakin, että mihin sitä miestä oikeesti enää tarvii ollenkaan?
Naikoot panomiehet keskenään kun ovat niin saman mielisiä. Ties mitä tautejakin maksullisissa kävijät levittää, ne jotka samaa reikää jynssää tuhansien muiden kanssa... Vähän kuin kävis hammasharjansa dippaamassa assan vessan pöntössä.
Tuun todella hyvin toimeen ilman panomiehiä ja niiden ulinoita 😉. Tää ei sit ollut ap:n viesti, joten sori ap:lle kärkevä mielipiteeni ja jos sotken sun ketjusi 😄. Toivottavasti löytäisit jonkun kivan. Muutama mukavan oloinen oli tässäkin ketjussa.
Ihan kuin sun reikääs ylipäätään miehet haluaisi, joten kukaan ei menetä yhtään mitään. Miksi pidät itseäsi jonain reikänä? Ja miksi voimafantasioit siitä kuinka et anna reikääsi miehille? Aika säälittävän kuuloset voimafantsut sulla, olet naispuolinen MGTOW.
Miehethän ne tässä tuntuu pelkkää reikää kaipaavan ja säälittävä olet vain sinä.
Jos naisella ei ole muuta tarjottavaa kuin se reikä, niin eiköhän syytä ole naisessa itsessään.
Kuten sanoin, olet säälittävä ja lisäksi vastenmielisen mulkun oloinen.
Älä viitsi, kyllä sulle mun säälittävän vastenmielinen mulkkukin maistus!
Ollaan nyt rehellisiä... haluatteko fiksun miehen? Ei onnistu, se oppi kerrasta.
Vierailija kirjoitti:
Arkisin päivätöiden lisäksi ulkoilen tai käyn salilla. Sen jälkeen ilta menee kotona ruokaa laittaen ja TV:tä katsellen. Joka toinen viikonloppu olen lapseni kanssa ja tehdään sanoja juttuja. Tai no, salilla ei kyllä käydä. En ole koko pandemian aikana käynyt muualla kuin lounasravintolassa paitsi kertaalleen työporukan kanssa syömässä. Elokuvissa kävin myös ennen koronaa. Salilla harrastan yksin ja muu ajanviettoni tapahtuu luonnossa ja avoveden aikaan saaristossa. Elän melko tervehenkisesti, mutta aika pienissä ympyröissä kuten näette. Seurustellut olen neljästi, mutta asunut todella pitkään yksin omassa asunnossani. Kämpälläni tuskin pääsee sisustuslehteen, mutta on tämä siisti ja puhdas.
Myönnän, että minuun on hieman vaikea tutustua livenä. Tinderin latasin juuri, koska en tapaa naisia muuta kautta. Saa nähdä tapaanko sitäkään kautta. Parisuhdehakuinen olen kyllä. Mun kanssa pystyy keskustelemaan kyllä hyvin monesta asiasta ja niistä asioista, mistä en tiedä, osaan kysellä ja kuunnella. En oikeastaan itse tee aloitteita livenä. Haluaisin tietää naisesta jotain muuta kuin ulkonäön. En halua häiritä varattuja, koska kunnioitan ihmisten yksityisyyttä ja toisten parisuhteita. En ole kyyninen. Uskon parisuhteeseen ja rakkauteen, mutta en välttämättä aina siihen sitä edeltävään prosessiin.
M44
Ihanasti kerroit itsestäsi 💕💕 olet helmi, saanko kalastaa sinut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaapa otanta rohkaisevalta. 🙄😅 . Nuo samat tyypit sit masentuu kun ovat yksin vielä 60 v. Nuoruus kuluu äkkiä, mutta ei sitä tuossa iässä ymmärrä 😉. Sitten himon kiilu silmissään yritetään metsästää jotain kolkyt vuotiaita. Ehkä joku julkkis onnistuu kehdonryöstössä, mutta kaljuuntuneen ja tanakoituneen tavis-timon laita voi olla toinen 😂. Kasvakaa aikuisiksi pojat ja tulkaa pois sieltä minä-minä-maasta!
Johan on ilkeää tekstiä!
Ymmärrän miksi miehet haluaa pysyä naisista erossa!Ja miehet ei ole yhtään ilkeitä puolivitsailevine panopatjapuheineen?
Itse en ole tuommoisia puheita kuullut kuin naisilta mutta ilmeisesti te naiset tiedätte paremmin mistä me miehet puhumme kuin me itse
Ihan tätäkin ketjua selaamalla löytyy miesten puheita:
Esim "Miehenä olisin onneni kukkuloilla, jos "vain panosuhteita" olisi tarjolla."
Tuliko yllätyksenä, että miehet etsivät naisseuraa koska miehiä panettaa?
Tervetuloa reaalimaailmaan.
Luuleeko nuo että miehet haluaa niitä ihanan luonteensa takia?
Täällä palstailevia naisia?
Kuinka harhaisia ne on???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arkisin päivätöiden lisäksi ulkoilen tai käyn salilla. Sen jälkeen ilta menee kotona ruokaa laittaen ja TV:tä katsellen. Joka toinen viikonloppu olen lapseni kanssa ja tehdään sanoja juttuja. Tai no, salilla ei kyllä käydä. En ole koko pandemian aikana käynyt muualla kuin lounasravintolassa paitsi kertaalleen työporukan kanssa syömässä. Elokuvissa kävin myös ennen koronaa. Salilla harrastan yksin ja muu ajanviettoni tapahtuu luonnossa ja avoveden aikaan saaristossa. Elän melko tervehenkisesti, mutta aika pienissä ympyröissä kuten näette. Seurustellut olen neljästi, mutta asunut todella pitkään yksin omassa asunnossani. Kämpälläni tuskin pääsee sisustuslehteen, mutta on tämä siisti ja puhdas.
Myönnän, että minuun on hieman vaikea tutustua livenä. Tinderin latasin juuri, koska en tapaa naisia muuta kautta. Saa nähdä tapaanko sitäkään kautta. Parisuhdehakuinen olen kyllä. Mun kanssa pystyy keskustelemaan kyllä hyvin monesta asiasta ja niistä asioista, mistä en tiedä, osaan kysellä ja kuunnella. En oikeastaan itse tee aloitteita livenä. Haluaisin tietää naisesta jotain muuta kuin ulkonäön. En halua häiritä varattuja, koska kunnioitan ihmisten yksityisyyttä ja toisten parisuhteita. En ole kyyninen. Uskon parisuhteeseen ja rakkauteen, mutta en välttämättä aina siihen sitä edeltävään prosessiin.
M44
Ihanasti kerroit itsestäsi 💕💕 olet helmi, saanko kalastaa sinut
Kysäse sen exältä miksi se on exä
Esim. kaupassa tai lenkkipolulla mutta jos tuut jommassakummassa jotain sössöttömään niin saatan tirvaista avokämmenellä poskelle. En tykkää että häiritään kun olen hoitamassa asioita tai treenaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M44
Ei tuollaista minä minä tekstiä jaksa lukea. Varmaan livenäkin keskustelu on minä minä minä
No olipahan taas tulkinta! Itse en aistinut tässä minkäänlaista minäminä-henkeä, ja kirjoittajahan myös totesi osaavansa kysellä ja kuunnella.
Itse en ole Tinderissä (ainakaan vielä), mutta jos siellä tämän oloinen herra tulisi vastaan, niin saattaisinpa kiinnostua.
N44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä olen mökillä, kotona, kaupassa tai töissä. Ei ole aikaa seurustella tai perhettä perustaa. Työ vie liikaa aikaa ja vapaalla haluan rentoutua enkä halua tuoda enempää stressiä elämääni seurustelemalla.
Ei perinteinen seurustelu ole stressaavaa. Siinä vietetään aikaa yhdessä mukavissa merkeissä ilman draamaa. Kun on sopivasti seurusteltu, mennään naimisiin ja muutetaan yhteen. Sellaista kivaa ja tasaista menoa.
Tuollaista se on ainoastaan, jos löytää sopivan hyvän kumppanin. Muuten se on kyllä kuin kivireen vetämistä, mutta enemmän naiselle kuin miehelle. Osa ihmisistä on tempperamenttisiä ja miehet naisia useammin testosteronin vaikutuksesta, ei näiltä valitettavasti onnistu suhteet ilman draamaa.
Vierailija kirjoitti:
Et löydä, enää. Runkkaan mieluummin loppuelämäni ja käytän rahani autoihin, prätkiin ja muihin mun ikiomiin juttuihin mieluummin kuin pesänrakentamiseen ja muuhun naisen agendan toteuttamiseen.
Ja voi toki käydä thai-hieronnassa joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäisin vielä että raittiin ja tupakoimattoman naisen löytäminen on vaikeaa ja vielä hankalampaa on sellaisen löytäminen joka oikeasti on arvoiltaan vihreä.
Tupakoimattomia löytää kyllä.
Oikeasti vihreitä on harvassa. Oikeasti naiset haluavat kuluttaa ja matkustaa. Sitten ostetaan anekirja lajittelemalla jätteet tms.
En usko, että oikeasti vihreitä miehiäkään on kovin paljon, että tässä on selvästikin vaan kohtaanto-ongelma. Käy vihreiden puoluekokouksissa, jos sieltä löytyisi samanmielisiä. Älä tee asiasta sukupuoliongelmaa.
Minä olen melko vihreä; pyöräilen, en käy sisäpunttisalilla, kierrätän kaiken, en matkustele, korjaan/korjautan kaiken minkä kykenen/taloudellisesti järkevän, ostan vain tarpeeseen, suosin suomalaista, en polta, autoa en omista. Lihaa tosin syön (kohtuudella), viinaa juon silloin tällöin, pössyttelen piliveä enkä käy töissä(olosuhteiden pakosta), olen mamukriittinen(ulkomaalaisia kavereita kuitenkin on), persunnäköinen, poliittisesti sitoutumaton, eli en mikään vihreitä kannattavan naisen unelmamies. Enkä kovin monen muunkaan, eipä taida tälläsen äijänrähjääkkeelle olla vastakappaleita kovinkaan paljoa. Ja samaa mieltä olen, niitä oikeasti vihreitä ei ole kovinkaan montaa ja ne eivät tosiaan ole mitään vuosittain neljästi ulkomailla kävijöitä, omakotitalon ja kolmen koiran omistajia, ne oikeat vihreät.
Kun olin köyhä, oli elämä aika vihreetä 😄. En matkustellut, liikuin julkisilla, söin harvoin lihaa, en viettänyt kulutusjuhlia, yritin korjata kaiken rikkimenneen, koska uutta ei ollut varaa ostaa tai sitten kierrätin ja hankin itse tavarat käytettynä. Edelleen tykkään käyttää vaatteet loppuun, hankin anekirjan kierrättämällä ja olemalla töissä ytityksessä, joka toimii vahvasti eettisten arvojen pohjalta. En kuitenkaan ole mikään ekstreme eikä minun toimintani tätä palloa pelastaisi vaikka olisinkin, koska Kiina, Intia plus muu kolmas maailma. En polta, en pössyttele, harvemmin edes juon enää nykyään. No, se siitä 😊. Ei miehet kuitenkaan tunnu enää olevan kiinnostuneita naisista kuin panemistatkoituksessa. No vähän liioittelen. Olis mulla ottajia, oma vika kun en ole löytänyt sitä oikeeta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et löydä, enää. Runkkaan mieluummin loppuelämäni ja käytän rahani autoihin, prätkiin ja muihin mun ikiomiin juttuihin mieluummin kuin pesänrakentamiseen ja muuhun naisen agendan toteuttamiseen.
Antaako ne kairata piukkaa peräreikäänsäki?
Vierailija kirjoitti:
Esim. kaupassa tai lenkkipolulla mutta jos tuut jommassakummassa jotain sössöttömään niin saatan tirvaista avokämmenellä poskelle. En tykkää että häiritään kun olen hoitamassa asioita tai treenaamassa.
Laittaisitko kaikille turvaksi kaulaasi roikkumaan kyltin VAARALLINEN PÖPI VAPAALLA JALALLA?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaako ne kairata piukkaa peräreikäänsäki?
Ehkä jos valitset sen mieshierojan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittaisitko kaikille turvaksi kaulaasi roikkumaan kyltin VAARALLINEN PÖPI VAPAALLA JALALLA?
#metoo
lähestyminen on asiaton jos lähestymisen kohde ei ole lähestymiselle antanut lupaa esimerkiksi ottamalla katsekontaktin, hymyilemällä, ja nyökkäämäällä tervehdyksen.
Kuten sanoin, olet säälittävä ja lisäksi vastenmielisen mulkun oloinen.