Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko Tinderissä olla bugi?

Vierailija
07.01.2022 |

Tästä tulee nyt varmaan aika paljon veetuilua, ehkä ihan aiheesta koska tämä tulee kuulostamaan äärimmäisen turhamaiselta ja typerältä :D

Mutta onko mahdollista että Tinderissä olisi joku bugi, ettei matchit näy palaaville käyttäjille? Ei sillä että mielestäni kyseessä täytyy olla bugi, jos ei tule matcheja :D Mutta olen ollut aiemminkin Tinderissä, ja silloin matcheja tuli paljon. Poistin Tinder-tilin hetkeksi, mutta nyt tein sinne uuden profiilin, siis ihan samoilla kuvilla. Ekana iltana matcheja tuli, ei ongelmaa. Eli ehkä ihan positiivinen ongelma kun ennen on tullut, mutta ihmettelen kun ei ole tullut moneen päivään _yhden yhtä_ matchia! Tämä varmaan kuulostaa siltä että odotan itseltäni liikoja, tai muuten vaan ylimieliseltä tyypiltä - tai päin vastoin epämiellyttävältä deittiehdokkaalta. Mutta kyllä mulla sen verran hyvä itsetunto on, että ihan hyvillä mielin voin sanoa että kyllä nyt muutama match luulisi tulevan! Tein kokeen ja annoin sydämen kaikille, mutta en saanut siis yhtään mitään takaisin. (Runollista)

Nyt mietin että ovatko näköiseni naiset muuttuneet yhdessä yössä epähaluttaviksi vai mitä ihmettä, onko mahdollista että Tinder bugaa tai algoritmi vastustaa kun olen ollut samalla numerolla aiemminkin? Muilla kokemusta tästä, että matchit loppuvat kuin seinään?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Algoritmi vastustaa.

Tuosta syystä moni mies tekee uuden tilin joka viikko koska tilit ns. kuolee nopeasti ja näkyvyys loppuu.

Vaikea sanoa mitä tuolle voi tehdä kuin että ottaa käyttöön uuden puhelimen, uuden puhelinnumeron ja sähköpostin, kaikki rekisteröitymistiedot uusiksi paitsi ehkä kuvat.

Vierailija
2/8 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fb datingissa ainakin tekee välillä niin ettei näy yhtään uutta tykkäystä ja sitten yks kaks pamahtaa yli kymmenen kerralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voehan helkkari, onko näin.. On tämä kyllä hyvä aika olla sinkku, kaikki paikat kiinni ja algoritmikin vastustaa. Kaikki vielä aina sanoo, että kyllä naiset saa matcheja vaan ei tämä nainen, joten ihan lohdullinen ajatus että voisi johtua algoritmeista, (vai liekö mun feissi sitten ihan last season.) Pitäkää tunkkinne algoritmit, en ois halunnukaan deittailla ketään.

Ei kyllä puhelinta ja numeroa tämän takia kehtaa alkaa vaihtamaan. Eri sähköpostilla kyllä rekisteröidyin, kun koitan välttää virallisen sähköpostin tukkeutumista kaikella roskapostilla, mutta ei näköjään auttanut tähän vaivaan. No, kai ne algoritmit joskus armahtaa, tuollainen joka päiväinen tilin uusiminen kuulostaa aika vaivalloiselta. Suojelit sitten tunteitani tai piti tämä paikkansa niin kiitos kun jaksoit vastata! :D

Vierailija
4/8 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Tinder sitten jotenkin muuttunut noiden algoritmien suhteen? Itse olen tinderöinyt 2018 ja 2016. Ei minulla ollut minkäänlaista ongelmaa saada matcheja. Kummallakin kerralla löysin miehenkin. Toisen kanssa olen edelleen:)

Vierailija
5/8 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa.. Ei mullakaan tosiaan ollut mitään ongelmia saada puolisen vuotta sitten matcheja samoilla kuvilla. Siksi tätä ihmettelenkin. Voi hyvin myös olla, etten saa tykkäyksiä oikeastikaan :P

Vierailija
6/8 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Algoritmi vastustaa.

Tuosta syystä moni mies tekee uuden tilin joka viikko koska tilit ns. kuolee nopeasti ja näkyvyys loppuu.

Vaikea sanoa mitä tuolle voi tehdä kuin että ottaa käyttöön uuden puhelimen, uuden puhelinnumeron ja sähköpostin, kaikki rekisteröitymistiedot uusiksi paitsi ehkä kuvat.

Jos käyttäytyy kuten botti, esim tykkää kaikista niin turha ihmetellä ettei tule osumia.

Itse olen tehnyt ainoastaan yhden profiilin kukausia sitten ja edelleen tykkäyksiä ja osumia tulee vähän väliä. Itse annan koko ajan tykkäyksiä samalla tavalla valikoivasti. Tyhmää antaa täysin turhia tykkäyksiä, ei se ketään hyödytä.

Vierailija
7/8 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Tinder sitten jotenkin muuttunut noiden algoritmien suhteen? Itse olen tinderöinyt 2018 ja 2016. Ei minulla ollut minkäänlaista ongelmaa saada matcheja. Kummallakin kerralla löysin miehenkin. Toisen kanssa olen edelleen:)

No jos olet tuohon aikaan ollut nuori nainen, niin sinun kuuluukin löytää mies satojen ehdokkaiden joukosta.

Vierailija
8/8 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva pikku huorulııni siinä pyöriskellyt Tindermiesten kullısirkuksessa. Ja vielä kahteen kertaan. Ja kehuskeleekin sillä vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi