Mulla loppuu kohta puut
Laitoin jo viikko sitten puunmyyjälle viestiä. Täytyy kohta alkaa kyselemään puita jostain. Valis
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähän muutit kerrostaloon. Ainakin omien tarinoittesi mukaan. Vai oliko sekin valetta?
Voi, sä olet ajastasi jäljessä.
Kerrostalon jälkeen Ammattivalittaja löysi taas sen verran säästöjä, että osti niillä ikioman sievän, sinisen omakotitalon, jossa on kylpypalju. Sitä oli mukava sisustaa ja laittaa sisustuskuvia facebookiin.
Rahaa riitti onneksi myös oman auton ostamiseen. Sillä on mukava huristella ostoksille, pankkiasioille ja ihan vaan huviajeluille.
Autolla en valitettavasti enää voi ajaa. Menier on niin paljon pahentunut. Viime yönä sain niin kovan kohtauksen, että ei uskalla enää ajaa. Ap
Mikä harmin paikka. Että pitikin taudin pahentua juuri sattumoisin oman auton oston jälkeen. Oijoi.
Mutta älä masennu. Ikioma sievä sininen talo (kylpypaljulla mutta ilman ärisevää äijää) on kuitenkin pääasia. Eiks niin. ;)
Älkää mennä enää noihin halpoihin että veisitte jotain omaamme näille huijaajille.Ne huijaa takin päältä tyyliin voi kun mulla ei oo....kyllä huijaa.
Vierailija kirjoitti:
mikä siinä on, ettei niitä puita voi kesäaikaan hankkia ja tarpeeksi , useammaksi vuodeksi kerralla.
Luulisi jo kaikkien tietävän, ettei niitä niin vaan ole saatavilla kesken sesongin. Ja hintakin on eriluokkaa.
Joo, tuli liian vähän tilattua. Ap
Mä voin toimittaa sulle. Ei ole välimatkaa kuin 80 kilometriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähän muutit kerrostaloon. Ainakin omien tarinoittesi mukaan. Vai oliko sekin valetta?
Kerrostalon jälkeen Ammattivalittaja löysi taas sen verran säästöjä, että osti niillä ikioman sievän, sinisen omakotitalon, jossa on kylpypalju. Sitä oli mukava sisustaa ja laittaa sisustuskuvia facebookiin.
Rahaa riitti onneksi myös oman auton ostamiseen. Sillä on mukava huristella ostoksille, pankkiasioille ja ihan vaan huviajeluille.
Voi vitsi! Missä mä oon oikein ollut, kun olen missannut kaikki nämä tapahtumat?! Mä kun luulin, että roikun täällä liikaa, mutta näköjään en 😁 Että oikein autokin hankittu ja sillä mukavia huviajeluja kylällä körötelty? Kyllä on ollut kivaa 😃 Onko joulu vietetty Aruballa, vai kenties Hawajilla 🤔
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vaan, mutta tuosta läheltä kyllä löytyy muitakin puunmyyjiä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä välissä hän ehti ajokortin suorittaa ja joko on hampaat korjattu?
Mulla olis tossa klapei noin 70 mottia. Ei myynnissä mutta aattelin että lämmittää mieltä kun edes jollain on puita tarpeeksi.
Nyt on vaan pikkulinnut valitettavasti lauleskelleet, että ihan siellä vanhassa mörskässä valis asustelee ja sitä miekkosen vanhaa paljua siellä lämmittelee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaako ne siis tilauksia vauva.fin kautta, kun teit aloituksen tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä välissä hän ehti ajokortin suorittaa ja joko on hampaat korjattu?
Ajokortin suoritin ekaa lastani odottaessa eli 22-vuotiaana ja hampaat on vielä remontissa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaako ne siis tilauksia vauva.fin kautta, kun teit aloituksen tänne.
Ihan henkilökohtaisesti olen niille tekstiviestiä laittanut. Ap
Klapissahan se paras kuutiohinta on kun se turistille myydään. Ja kun sieltä ostelette kuititta niin hinnat polttopilkkeellä senkun vaan nousee kun on myyjän markkinat.
Hyvä vinkki on tutustua puupelletteihin ja niiden käyttömahdollisuuteen omissa tulisijoissa. Niitä voi käyttää tavallisissa tulisijoissakin manuaalisesti kunhan ostaa sen koomisen näköisen levystä taitellun polttoarinan. Jos on tilaa klapeille on tilaa myös pellettisäkille, se iso säkki on edullinen pihaan tuotunakin.
Jos jo vuodenvaihteessa loppuu polttopuut niin on syytäkin kuolla kylmään. Osaa sitten seuraavalla kerralla paremmin.
Melkein kaikilta on näköjään mennyt ohi aloitus, jossa valittaja itse ilmoitti sininen talo -episodin päättyneen siihen, että "mä en pärjännyt siellä yksinäni".
Sillä siis on mörskään paluu nyt virallisesti selitetty.
Sun täytyy sitten vaan ryhtyä harrastamaan avantouintia. Hakkaat paljuun reiän vaikka rautakangella.
Mutta jos rautakanki jäi sinne siniseen taloon?
Suomesta varastettuja puita on viety mm.viroon kerrostalon lämmitykseen ne on heille kirouksena tietää Raamatusta Mooses.