Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Verta yskiessä
18.09.2006 |
Olen kovassa flunssassa ja yskässä, yskän mukana tulee limaa jossa on vähän verta seassa. Meinaakohan jotain keuhkotulehdusta, vai voisiko vaan johtua siitä kun olen yskinyt niin kovasti?
Kommentit (3)
Sinulla on mahdollisesti nenän limakalvot hauraina flunssan takia ja veri on peräisin limakalvojen pienistä ihorikkoutumista..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ei tosiaan ole mitään kipua hengittäessä tms, joten ei varmaan ole sitten mitään vakavampaa.
ap
Alue: Aihe vapaa
Jos muita oireita niin lääkäriin, muuten ok.