"Long covid" voi ilmetä myös oireettoman koronan jälkeen
"Long covid" voi ilmetä myös oireettoman koronan jälkeen, sanoo "asiantuntijat" nyt. Jos tämäkin menee kansalle läpi, niin kaikki toivo heittäkäämme.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ba900994-96bd-48a4-9bb4-6caf5904e248
Kommentit (30)
Okei. Mulla on oireeton longi. Tosi ikävä!
Vierailija kirjoitti:
Okei. Mulla on oireeton longi. Tosi ikävä!
Joo, oireettoman koronan päätteeksi oireeton long covid. :( Yhteiskunta kiinni ja rokottamattomien syy.
Voisko olla, kun rokottamattomia ei voi enää syyttää tartuntojen räjähtämisestä, ja nyt viimeistään porukka tietää rokotettujen yhtä lailla sairastuvan, niin nyt voidaan näppärästi rokotehaitat naamioida long covidista johtuvaksi? :D
https://static.XXlehti.net/uploads/2022/01/Depopulation-Bill-Gates.jpg
Voi että kun tuo mummeli on säästänyt 10 vuotta vanhan lööpin. Psst. Laita XX:ien tilalle vaiettu lehti.
Vierailija kirjoitti:
Voisko olla, kun rokottamattomia ei voi enää syyttää tartuntojen räjähtämisestä, ja nyt viimeistään porukka tietää rokotettujen yhtä lailla sairastuvan, niin nyt voidaan näppärästi rokotehaitat naamioida long covidista johtuvaksi? :D
Kuka jaksaa enää uskoa johonkin oireettomaan tautiin, josta tuisi sitten muka kuitenkin jälkioireita?
Vierailija kirjoitti:
Meinasitko että rokottamattomilla ei ilmene long covidia :D
Vierailija kirjoitti:
Long covid on höpöhöpöä
Käsittääkseni tämän taudin yleisin oire on henkinen oireilu. Ihmiset on saatu pelottelemalla lähes neuroottiseen tilaan :(
Saako oireettomaan long covidiin pitkän sairausloman?
Salaliittohörhö ei usko long covidiin! Hän ei myöskään usko autoon eikä puhelimeen.
Mulla on ollut tosi paha ja pitkä väsymys keväästä 2020 asti. Eikö siitä jo voisi saada korvauksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Long covid on höpöhöpöä
Käsittääkseni tämän taudin yleisin oire on henkinen oireilu. Ihmiset on saatu pelottelemalla lähes neuroottiseen tilaan :(
Todellakin! Tätä puoltaa myös tutkimustulokset siitä, kuinka ns. Long covid oireita esiintyy yhtä paljon sekä koronan sairastaneiden, että sairastamattomien ryhmässä.
Lääketieteen asiantuntijat kertovat long covidista, mutta anonyymi vauvapalstahörhö ei usko, joten ei sitä sitten varmaan ole olemassa.
Oirelistan perusteella suurin osa ihmisistä on kärsinyt koko elämänsä long covidista.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut tosi paha ja pitkä väsymys keväästä 2020 asti. Eikö siitä jo voisi saada korvauksia?
Joo, se ainoa long covid mihin uskon, on tämä massapsykoosi alkaen keväästä 2020, joka ei ota loppuakseen.
Tuoreessa tutkimuksissa löydettiin runsaasti koronavirusta menehtyiden elimistöstä jopa yli 200 vuorokautta ”paranemisen” jälkeen, mutta salaliittohörhö ei usko! Tutkimukset ja tutkijat valehtelevat, vain rapsodia, Ano ja viiksi-Olli puhuu totta!
"Long covid" voi ilmetä myös olemattoman koronatartunnan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, se ainoa long covid mihin uskon, on tämä massapsykoosi alkaen keväästä 2020, joka ei ota loppuakseen.
Varsin yhdentekevää, mitä sinä uskot tai et. Sillä kun ei ole reaalimaailman kanssa mitään tekemistä.
Long covid on höpöhöpöä