Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Covid-rokotus vaikuttaa naisten kuukautiskiertoon, on nyt sitten ihan tutkimuksessa todettu (NY Times 6.1.22)

Vierailija
07.01.2022 |

https://www.nytimes.com/2022/01/06/health/covid-vaccine-menstrual-cycle…

Tämähän piti olla ihan valheellista väittämää.

Mitä seuraavaksi? Miten rokote, jolla on vaikutusta kuukautiskiertoon voi olla vaikuttamatta lisääntymisterveyteen ja raskauteen??

Kommentit (1663)

Vierailija
1621/1663 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dr. John Campbell'in tuubikanavalla on melko perusteellinen selvitys JAMAn tutkimuksesta koskien mRNA'ta "lactating inviduals" -keississä.

Kommentti joka ei suoranaisesti liity tuohon aiheeseen (boldaus lisätty):

David Henry

8 tuntia sitten (muokattu)

Keep telling the truth John! A few hours after receiving her first vaccine shot, my 16 year old daughter developed chest pain and breathing difficulties. The next morning we saw a doctor and his first words when he came in the room were "Just so you know, it can't be the vaccine." Weird. I asked a nurse friend later why he said that. She told me, "All these patients are coming in after the vaccine shots with problems. So hospital admin told doctors, do what you need to but don't report any of this as vaccine injuries." I have lost a lot of trust in the medical system during the covid crisis. It seems more driven by the need for pharmacy profits than by evidence based medicine or care for patients. It's really unfortunate.

Kuka tahansa voi tuonne kommentoida mitä hyvänsä -toiset kommentoivat kaikenlaista paskaa ihan huvikseen, osa agendaa ajaakseen. 

https://www.bbc.com/news/blogs-trending-57928647

Joillekin jopa maksetaan siitä.

Eli ei ihan hirveästi random-kommentit vakuuta, toivottavasti ei sinuakaan. JAMA:n tutkimus sen sijaan oli ihan mielenkiintoinen.

Vierailija
1622/1663 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tästä ei kerrottu etukäteen? Joko asiantuntijat eivät tienneet tai sitten halusivat salata asian. Joka tapauksessa molemmat vaihtoehdot ovat huolestuttavia.

Miten tutkimuksesta voi kertoa etukäteen ennen kuin se on tehty? Sen takia on tutkittu kun tällaisesta on raportoitu. Miksi asiantuntijat haluaisivat salata tutkittavan asian?

Olihan rokotetta testattu aiemmin. Jos on kerrottu, että rokotteiden kaikki haitat ovat jo tiedossa niin joko tästä tiedettiin muttei kerrottu tai sitten tästä ei tiedetty ja aiempi lausunto oli valetta. Vai keksitkö vielä jonkin kolmannen vaihtoehdon?

Rokote oli uusi, testaamaton ja kokeellinen (uudella menetelmällä valmistettu). Siksi kaikki sitä käyttävät maat velvoitettiin tekemään kliiniset kokeet, massarokotuksilla. Haittavaikutuksista ei ennen rokotuksia tiedetty mitään.

Valehteletko huviksesi vai saatko siitä palkkaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1623/1663 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla rokotteet ovat tuoneet kuukauden flunssan

Vierailija
1624/1663 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka nyt muutenkaan haluaisi lapsia tehdä tähän paskamaailmaan?

Vierailija
1625/1663 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

surusilnä kirjoitti:

surullista kun nuorten naisten pimpulat menee rikki

et taida tietää mistä kuukautiset saavat alkunsa? koska ne ei siellä "pimpulassa" ala.

Vierailija
1626/1663 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei vain uskottu naisia. Ei millään 🙄

Nenäkäs mika munakas tiesi oitis paremmin, että naiset on vain helpottuneita ja siksi kierto sekosi.

Vierailija
1627/1663 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla rokotteet ovat tuoneet kuukauden flunssan

Vuosia sitten otin kokeeksi influenssarokotteen lokakuussa. Sain siitä allergisen reaktion jonka jälkeen ylilääkäri totesi ettei suostu antamaan minulle edes jäykkäkouritusrokotetta. No, se siitä.

Kahden viikon kuluttua inf.rokotteesta alkoi sairastelukierre; flunssa, oksennustauti, silmätulehdus, flunna uudelleen samoin oksennustauti. Tuota sairauskierrettä kesti 6 kk ja seuraavan vuoden huhtikuussa olin terve.

Muuta syytä en jatkuvalle sairastelulleni löytänyt kuin sen että influenssarokote heikensi omaa immuunipuolustusta siten, että imuroin kaikki liikkeellä olevat virukset tuplana.

Jokainen ihminen on uniikki. Joillakin immuunipuolustus, vastustuskyky on "herkempi" ja rokote romahduttaa sen hetkellisesti nollaan. Mm. THL:n Nohynek todennut että hetken aikaa ihmisen vastustuskyky rokotteen saatuaan saattaa olla heikompi.

Toisten keho taas kestää mitä vain, eikä tunnu missään.

En ottanut koronarokotetta. En ole sairastanut ainuttakaan koronaa enkä muitakaan liikkeellä olleita viruksia.

Vierailija
1628/1663 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

surusilnä kirjoitti:

surullista kun nuorten naisten pimpulat menee rikki

et taida tietää mistä kuukautiset saavat alkunsa? koska ne ei siellä "pimpulassa" ala.

No miten ne saa alkunsa sitten?

-surusilmä

Vierailija
1629/1663 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuttanut mulla ainakaan. En kyllä kaipaisi jos pois jäisivät.

Vierailija
1630/1663 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Eikös tämä ole ollut jo pitkään uumoiluissa. Itse ainakin oletin asian olevan näin. Toki ymmärrän, että tieteellisen tutkimuksen tekeminen sitten oletusten päälle kestää aika pitkään. Pelkkä kierron muuttuminen tuskin on kovin ihmeellinen seuraus. Ehkä vielä todennetaan tutkimuksissa muitakin seurauksia kehoille, joitain ei-toivottuja siis.  Toki toivottu seuraus oli, että tuhansilta ja tuhansilta kuolonuhrilta vältyttiin. 

Vierailija
1631/1663 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sekä koronarokotukset että korona aiheuttavat kuukautiskierron sekoiluja. Ei joka kerta kummankaan osalta vaan lähinnä 2/3 todennäköisyydellä kuukautiskierto sekoaa, ihan sama oliko kyseessä tauti tai rokote.

Jänskättää, aiheuttaako viikko sitten päättynyt korona taas kuukautiskierron sekoiluja vai ei.

Vierailija
1632/1663 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkin foliohatut, nyt järki käteen. Rokote oli ja on tutkittu, turvallinen sekä tehokas

Vierailija
1633/1663 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä toinen koronarokote sekoitti vuosikausia kellontarkkana olleen kierron ja ihan satavarmasti johtui rokotteesta. Tuo helpotus-selitys on täysin älytön.

Psykosomaattinen mensturoimattomuutenne aiheuttaa meissä kahvihuoneessa lähinnä hilpeyttä.

T:lääkäri

Vierailija
1634/1663 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tätä tutkittu ja todettu, että sekä sairastettu korona että koronarokotteet voivat aiheuttaa muutoksia kuukautiskiertoon.  Niin voi tehdä jokin muu virusinfektio ja itselläni menkat jäivät pois sairastettun influenssan jälkeen. Että mitäs uutisarvoa tälläkään asialla enää on? Tutkimustuloksia on julkaistu ainakin alkuvuodesta 2022.

Vierailija
1635/1663 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla taas kuukautiset muuttuivat rokotteiden (2) jälkeen säännööllisiksi. Niitä ennen saattoi olla menkat vain 5 kertaa vuodessa, nyt tulee tasan 28 päivän välein

Vierailija
1636/1663 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän muuta paljastuu vielä. Tätäkään ei pitkään aikaan myönnetty todeksi.

Tuskin asiaa oli tutkittu aiemmin. 

Onpa kyllä erikoisia kommentteja täällä taas. Kyllä minä tiesin että koronarokotteessa on riskinsä ja voin saada jotain pysyviäkin haittoja niistä. Eihän se ole mikään salaisuus vaan joka ikinen rokote on omanlaisensa riski. 

Otin silti, sillä rokottamattomalla covid voi olla isompi riski. Itse kuulun riskiryhmään, joten minulla covid voisi olla hengenvaarallinen. On myös ollut. Olen kahdesti sairastanut ja jälkimmäinen kerta vei sairaalaan. 

Vierailija
1637/1663 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Senkin foliohatut, nyt järki käteen. Rokote oli ja on tutkittu, turvallinen sekä tehokas

Tässä on sulle tehokasta:

Tuoreimmat tilastot: THL, Heinäkuu 2022.

rokotettuja vähintään:

- 84,78 % kuolleista

- 88,8 % sairaalahoitoa vaatineista

- 81,96 % tehohoitoa vaatineista koronatartuntojen yhteydessä

- 94,22% koronatartunnan saaneista

Vierailija
1638/1663 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaliittoteoreetikot ovatkin nyt salaliiton tutkijoita ja tuloksien mukaan viisaimpia olivat juuri nämä "salaliittoteoreetikot"

Todisteiden valossa, kadun piikkiä.

Olisi pitänyt kuunnella, mut aika vaikeaa tätä on vieläkään uskoa. Uskokaa pois ettei ongelmat ole ohi vaan kyllä tässä vapautemme laajemmaltikin taitaa olla kyseessä

Vierailija
1639/1663 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs läksitte.

Vierailija
1640/1663 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotteko ihmisklooneihin. Cloneaid jne....

Uskotteko suureen nollaukseen?

Uskotko sitten kun pankkitilisi on nollattu ja olet onnellinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme