Covid-rokotus vaikuttaa naisten kuukautiskiertoon, on nyt sitten ihan tutkimuksessa todettu (NY Times 6.1.22)
https://www.nytimes.com/2022/01/06/health/covid-vaccine-menstrual-cycle…
Tämähän piti olla ihan valheellista väittämää.
Mitä seuraavaksi? Miten rokote, jolla on vaikutusta kuukautiskiertoon voi olla vaikuttamatta lisääntymisterveyteen ja raskauteen??
Kommentit (1663)
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä hittoa?
Tuo on tiedetty pitkään.Miten niin tuota on piiloteltu? Haitta on lukenut thl:n sivuilla ties kuinka pitkään. Taitaa olla vaihteeksi trollien parveiluhetki.
Fimean sivulla näkyy.
Minkäs teet kun suomalaiset pitävät Fimeankin henkilökuntaa foliohattuina-ellei jopa Venäjän trolleina?
Me kerroimme totuuden teille ja te ette viistsineet edes vilkaista virallista tilastoa.
Olen järkytyksellä seurannut suomalaisten hyväuskoisuuden ja lapsellisuuden määrää.
Suututtaa.
Uskon, että meiltä loppuvat lapset. Nuo piikit on isketty melkein kaikkiin koululaisiinkin.
Evoluutio hoitaa heikentyneet ja typerät kansat pois.
Tämä oli suomalaisten kohtalo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kirjoittanut puoli vuotta sitten jo tänne että rokotteiden myötä korona lähtee leviämään nimenomaan rokotettujen keskuudessa räjähdysmäisesti. Koska se on sen rokotteen tarkoituskin.
Kun valtaosa kansasta on niin rokotettuja, kuin sairastaneet koronan, voidaan rokotteen tuomia pitkäaikaisvaikutuksia ja haittoja jälkeenpäin selitellä koronasta johtuvilla jälkitaudeilla.
Näin tämä menee. Nyt se on alkanut tällä long covid jorinoilla.
Korona leviää omikron-variantin myötä joka tapauksessa räjähdysmäisesti.
Rokottamattomilla vaan on paljon suurempi todennäköisyys saada vakava tautimuoto ja päätyä kuormittamaan sairaanhoitoa.
Ei ole niin vaikeaa.
Tuo horina jälkikäteen tulevista pitkäaikaisvaikutuksista puolestaan on silkkaa hevonpaskaa. Tähän mennessä yksikään salaliittohörhö ei ole osannut perustella väitettä mitenkään, tai selittämään, että minkälaiseen oletettuun mekanismiin ne haitat voisivat teoriassa perustua.
Rokottamattomat eivät tunnu edes sairastuvan tuohon omikroniin. Minä olen rokotettu kahdesti ja niin se sitten minullekin kuitenkin tuli. Poikaystävä ei ole rokotteita ottanut eikä tarttunut häneen, eikä myöskään hänen vanhempiinsa/muihin sukulaisiin jotka meillä on ollut. Eivät ole kukaan rokotteita ottaneet. En koe olevani itse mikään salaliitto/foliohattuhörhö, mutta en ihan kuitenkaan kaikkea enää usko mitä mediassa kerrotaan. Uskon enemmänkin siihen mitä itse koen, mitä itse näen, mitä itse havainnoin.
Saana K. kirjoitti:
Eihän tota uutista pysty edes lukemaan ellei oo jotain NY Timesin tunnuksia. :O Sen verran näkyy että "Naisten kuukautiset voivat olla myöhässä koronavirusrokotuksen jälkeen, tutkimus...."
Siihen loppuu uutisen näkyminen.
Mä oon itse saanut kaksi rokotusta eikä mitään poikkeavaa ilmennyt sen enempää menkoissa kuin missään muussakaan. Anywayskis, Suomen aikuisista on rokotettu vähintään yhden kerran jotain 85 % - 90 %. Siis about 5 miljoonaa suomalaista on rokotettu. Jos haittoja oisi tosi paljon rokotuksesta, siitä huudeltas kyllä jo muuallakin kuin nettipalstoilla tai somessa.
Onhan ne haittavaikutukset tietysti mahdollisia, mutta tuskin kovin yleisiä. Ja mieluummin mä valitsisin kerran myöhästyneet menkat kuin hengityskoneeseen joutumisen.
Taidat Sanna K. olla nyt vähän kujalla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hiton huolestuttavaa siinä on, että kuukautiset jäävät väliin? Suurin osa naisista siirtää niitä pillereillä tai poistaa kokonaan hormonikierukalla jossain vaiheessa elämää.
Onhan se merkki siitä, että jokin kehossa on muuttunut eikä se toimi niin kuin pitäisi. Oksettaa, että näitä yritetään vähätellä. Monet kertovat kierron olleen sekaisin kuukausia, vuodon kestäneen viikkoja putkeen, vuodon olleen entistä huomattavasti runsaampaa (itselläni vajaan viikon runsas vuoto aiheuttaa anemiaa, mitenhän noilla ihmisillä) tai kuukautiskipujen muuttuneen niin rajuiksi, että nykyään pelkää sitä hetkeä, kun ne taas alkavat.
https://sciencenorway.no/covid19-vaccines-womens-health/norwegian-study…
Norjassa suosittelevat, etteivät entistä runsaammasta/jatkuvasta vuodosta kärsivät ota enempää rokotteita, ennen kuin syyt on selvitetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilyttävintä on tiedon salailu ja se, ettei haitoista saa kertoa. Erittäin epäilyttävää.
Missä se haitoista kertominen on kielletty?
On yksi asia kertoista haitoista, siihen soveltuu mainiosti esim. Fimea.
Nimettömillä foorumeilla haittojen paisuttelu ilman lähteitä näyttäytyy lähinnä fudina.
Ei nyt vaan näköjään täällä ainakaan saa keskustella haitoista, ketju häviää kun pieru Saharaan. Kohta käy tällekin ketjulle niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otatte kuitenkin neljännen, pienen painostuksen jälkeen. Onhan se jo nähty ettei suurimmalla osalla ole selkärankaa ollenkaan.
Sinultahan se puuttuu, kun et ole ottanut ensimmäistäkään rokotetta. Siipeilet vaan siinä rokotettujen tuottaman terveysturvallisuuden kehällä ja sitten sikana menet sinne sairaalaan, jonka toiminnan pystyssä pitämisestä upeat rokotetut ovat huolehtineet. Olet nilviäinen! Olet selkärangaton. Ja vielä pahempaa: olet aivoton typerys.
Millä tavalla rokotetut tuottavat terveysturvallisuutta muille kuin itsekkäästi itselleen?
Oletko aina ollut noin vihamielinen ja nimitteletkö ihmisiä selkärangattomiksi ja aivottomiksi myös kasvotusten? Monet ovat rokotukset saatuaan muuttuneet tuollaisiksi.
Nyt mars peilin eteen pohtimaan onko itselläsi kaikki ihan okei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan turhaa vauhkoamista taas. Se on lueteltu ihan virallisiin mahdollisiin haittaoireisiin, ei sillä lisääntymiskyvyn kanssa mitään tekemistä ole. Kuukautiskierto voi mennä monista eri syistä naisen eri elämän vaiheissa sekaisin johtuen hyvin erilaisista syistä, mutta ei sitä mitkään rokotteet lopullisesti sotke.
Monestako syystä miehillä siittiöt lakkaavat liikkumasta? Olen ottanut kaksi rokotusta ja olin siemennesteen luovuttaja, nykyään tuhkamuna.
Naisilla on tullut valtavasti ongelmia rokotteista. Onko tavoitteena syntyvyyden merkittävä vähentäminen? Nykytilanne näyttää siltä, että vastaus on vahva kyllä.
Eiei, tämä koronahan kehittyi Kiinassa jostain lepakosta. Näinhän tämä asia on meille myyty tähän päivään asti.
Mitä luulette, kun selviää, että jos tämä olikin kiinalaisen labran tulos? Rokote oman maan kansalaisten syntyvyyden säännöstelyyn.
Silloin mielestäni puhutaan ihan oikeasti ydinsodan vaarasta.
Kiina on siirtymässä kolmen lapsen politiikkaan, ei halua oman väestönsä vähentyvän. Oli vähän aikaa sitten uutisissa.
Vierailija kirjoitti:
https://thereisnopandemic.net/2021/09/29/black-eyed-pandemic-babies-chi…
Rokotetuille vanhemmille syntynyt mustasilmäisiä lapsia jotka kehittyvät supernopeasti.
Alieneita, puoliksi?
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista. Mulla normaalisti kellontarkka kierto sekosi sairastetun koronan jälkeen, liekö yhteyttä.
Saattaa myös tulla jos hengailee rokotettujen lähellä..
https://cdn.pfizer.com/pfizercom/2020-11/C4591001_Clinical_Protocol_Nov…
8.3.5.1. Exposure During Pregnancy
....
A male family member or healthcare provider who has been exposed to the study intervention by inhalation or skin contact then exposes his female partner prior to or around the time of conception.
hmm.. nanolleko vaiko sille piikkiproteiinille vaiko kummallekin.. Jännä tämäkin ns shedding ilmiö.. Saattaa olla, että olet ollut jonkun rokotteen ottaneen lähellä ja siitä sairastunut. Pfizerin oma papru tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tästä ei kerrottu etukäteen? Joko asiantuntijat eivät tienneet tai sitten halusivat salata asian. Joka tapauksessa molemmat vaihtoehdot ovat huolestuttavia.
Miten tutkimuksesta voi kertoa etukäteen ennen kuin se on tehty? Sen takia on tutkittu kun tällaisesta on raportoitu. Miksi asiantuntijat haluaisivat salata tutkittavan asian?
Olisko tuossa mahdettu tarkoittaa niitä jotka testasi rokotteen alunperin, ennen kuin se tuli yleiseen käyttöön... Miksei tällainen haitta tullut silloin ilmi? Jos tuli, miksei sitä kertott?
Usein lääke- yms kokeissa on koekaniineina enemmän miehiä kuin naisia miehiä. Naiset ei niihin mene. Osalla on ihan käytännössä lasten- ja kodinhoito esteenä ja miehillä vastaavasti vähemmän tuollaista vastuuta ja helpompi osallistua. Ja rokotuksiin ja lääketieteellisiin hoitoihin liittyy usein kuukautiskierron häiriöitä. Siihen ei niin kiinnitetä huomioita. Osa lääkkeistä "syö" estrogeenia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tästä ei kerrottu etukäteen? Joko asiantuntijat eivät tienneet tai sitten halusivat salata asian. Joka tapauksessa molemmat vaihtoehdot ovat huolestuttavia.
Juuh kyllä me yritettiin, mutta meidät leimattiin folioiksi. Valitettavasti ihmiset on just tollasia, että asian pitää tulla asiantuntijan sanomana ja kaikki muu on folioiden hössötystä.
Itse olen tyytyväinen, että pidin pintani enkä ole ottanut vielä ensimmäistäkään rokotetta. Tämä menee juuri kuten odotinkin. Oottakaapa muutama vuosi, kun rokote alkaa oikeasti toimia ja tulla niitä pitkäaikaisia haittavaikutuksia.
Jep. Mutta ne 2-3 vuoden päästä ilmenevät haittavaikutuksethan on salaliittoteorioita. ;D Kuten oli myös koronapassi, sanoi eräs entinen ministeri Kulmuni vielä tuossa jokin aika sitten. Jostain oudosta syystä salaliittoteoria toisensa jälkeen tässä korona-asiassa osoittautuu todeksi.
Kerro yksikin salaliittoteoria joka on osoittautunut todeksi. Yksikin.
Totuus: ei ensimmäinenkään.
Minkä ihmeen logiikan mukaan tämä yksi tutkimustulos siis jo aikoja sitten todetuista sivuvaikutuksista on jotain ihmeellistä, kun te jätätte huomioimatta tai kiellätte lähes kaiken muun tutkimustiedon ja asiantuntijoiden lausunnot ja tilastot? Että samat tahot välillä valehtelevat ja ovat oikeassa? En tajua, mutta kai sama epäloogisuus koskee kaikkia uskovaisia.
Vierailija kirjoitti:
Mutta sehän on vain stressi, joka helpottaa, joka ilmiön aiheuttaa. Kuulin yhdeltä Mikalta.
Minulla on stressi helpottanut niin paljon, että kuukautishäiriöiden lisäksi olen alkanut saamaan nukkuessani paniikkikohtauksia 😂
Kyllä on ihmiskeho ihmeellinen.
Jännityksellä odotan jo kuinka paljon kolmas rokote helpottaa stressiä ja mitä siitä sitten seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos luotin intuitiooni, että katselen ensin ja odotan, että muut ovat ottaneet tuon piikin ja sen perusteella sitten teen päätöksen kannattaako ottaa vai ei. Intuitio on viisas.
Minulla on 19 vuotias tytär, jonka intuitio sanoi samaa, katso pari vuotta ainakin ennen kuin otat, ja hän on nyt jo vakuuttunut ettei tule ikinä ottamaan rokotetta.
"Most people who report a change to their period after vaccination find that it returns to normal the following cycle and, importantly, there is no evidence that covid-19 vaccination adversely affects fertility. In clinical trials, unintended pregnancies occurred at similar rates in vaccinated and unvaccinated groups.2) In assisted reproduction clinics, fertility measures and pregnancy rates are similar in vaccinated and unvaccinated patients.3)4)5)6)"
Lähde: BMJ 2021;374:n2211
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otatte kuitenkin neljännen, pienen painostuksen jälkeen. Onhan se jo nähty ettei suurimmalla osalla ole selkärankaa ollenkaan.
Sinultahan se puuttuu, kun et ole ottanut ensimmäistäkään rokotetta. Siipeilet vaan siinä rokotettujen tuottaman terveysturvallisuuden kehällä ja sitten sikana menet sinne sairaalaan, jonka toiminnan pystyssä pitämisestä upeat rokotetut ovat huolehtineet. Olet nilviäinen! Olet selkärangaton. Ja vielä pahempaa: olet aivoton typerys.
Kiitos päivän nauruista.:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuh kyllä me yritettiin, mutta meidät leimattiin folioiksi. Valitettavasti ihmiset on just tollasia, että asian pitää tulla asiantuntijan sanomana ja kaikki muu on folioiden hössötystä.
Itse olen tyytyväinen, että pidin pintani enkä ole ottanut vielä ensimmäistäkään rokotetta. Tämä menee juuri kuten odotinkin. Oottakaapa muutama vuosi, kun rokote alkaa oikeasti toimia ja tulla niitä pitkäaikaisia haittavaikutuksia.
Jep. Mutta ne 2-3 vuoden päästä ilmenevät haittavaikutuksethan on salaliittoteorioita. ;D Kuten oli myös koronapassi, sanoi eräs entinen ministeri Kulmuni vielä tuossa jokin aika sitten. Jostain oudosta syystä salaliittoteoria toisensa jälkeen tässä korona-asiassa osoittautuu todeksi.
Kerro yksikin salaliittoteoria joka on osoittautunut todeksi. Yksikin.
Totuus: ei ensimmäinenkään.
Minkä ihmeen logiikan mukaan tämä yksi tutkimustulos siis jo aikoja sitten todetuista sivuvaikutuksista on jotain ihmeellistä, kun te jätätte huomioimatta tai kiellätte lähes kaiken muun tutkimustiedon ja asiantuntijoiden lausunnot ja tilastot? Että samat tahot välillä valehtelevat ja ovat oikeassa? En tajua, mutta kai sama epäloogisuus koskee kaikkia uskovaisia.
Kuinka pitkä aika on "aikoja sitten"?
Tämä uutinen on alle kuukauden vanha:
Euroopan lääkevirasto tyrmää: Koronarokotteilla ei havaittu yhteyttä kuukautishäiriöihin https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008492629.html
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystäväni edelleen odottaa kuukautisten palautumista. Ensimmäisen rokotteen myötä kuukautiset hävisivät kokonaan. Haittailmoitus tehty.
Minulla myös vaimolla sama tilanne, ei ole kuukautisia tullut ekan piikin jälkeen ollenkaan.
Ensimmäinen rokote otettu heinäkuussa ja toinen lokakuussa viime vuoden puolella, ei mitään häikkää kuukautiskierrossa. N28
Hedelmöittys klinikat käärii kohta massiT
Kyllä, Tesla-Joni antoi kasvot tuolle ilmiölle aikaa ennen rokotteita. Hänet lytättiin luulotautisena eräällä alustalla ja bannattiin kun siitä kertoi. On facessa sellainen ryhmä jossa kerrotaan tuosta ilmiöstä, en kuulu fb, mutta jotka kuuluu voi kuulostella, jollei ole suljettu ryhmä.
Jompikumpi ip-lehtikin häntä pariin kertaan haastatteli. Taisi olla niitä ensimmäisiä jotka tuon ongelman sai.