Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Covid-rokotus vaikuttaa naisten kuukautiskiertoon, on nyt sitten ihan tutkimuksessa todettu (NY Times 6.1.22)

Vierailija
07.01.2022 |

https://www.nytimes.com/2022/01/06/health/covid-vaccine-menstrual-cycle…

Tämähän piti olla ihan valheellista väittämää.

Mitä seuraavaksi? Miten rokote, jolla on vaikutusta kuukautiskiertoon voi olla vaikuttamatta lisääntymisterveyteen ja raskauteen??

Kommentit (1663)

Vierailija
441/1663 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämänkin keskutelun myötä monen silmät avautuivat. Voi olla että ketju menee poistoon. Minä sain ainakin varmennuksen siitä että kolmatta piikkiä en enää itseeni ota.

Onneksi otit edes ne 2. Eikö ole ihanaa olla terve?

Mutta miten se kolmas on nyt yhtäkkiä vaarallinen, selitäpä se.

Ei se talidomidi-lääkityskään ollut vaarallinen, mutta harva sitä varmasti enää seuraavan raskauden aikana itselleen olisi vaatinut vaikka se olisi ollut edelleen saatavilla.

Uusi tieto avaa silmiä. Paitsi niillä jotka on hirttäytyneet siihen vanhan tiedon antamaan valheelliseen turvallisuudentunteeseen.

sivusta

Huono vertaus tuo talidomidi. Miljardeja rokoteannoksia on jo annettu, jos olisi vakavia haittoja, ne olisivat ilmenneet ihan empiirisesti. 

Ja ihan empiirisesti et ole huomannut, että joka päivä lehdet täynnä uutisia sydänkohtauksista ja kuolemista etkä tietenkään ole huomannut tätä ongelmaa kuukautisten suhteen.

Millainenkohan sen ongelman pitäisi olla, että sinä sen huomaisit.

Vierailija
442/1663 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä noista kuukautisjutuista on "puhuttu", vaan ei systemaattisesti tutkittu. Tämä tutkimus antaa jotain osviittaa, vaikka otos on pieni ja rajattu tuon sovelluksen käyttäjiin.

Te, jotka kohkaattee asiasta, luitteko jutun kunnolla, vai onko tässä taas kätevä tilaisuus levittää rokotevastaista agendaa? 

“It validates that there is something real here,” said Dr. Taylor, who has heard about irregular cycles from his own patients. At the same time, he added, the changes seen in the study were not significant and appeared to be transient.

“I want to make sure we dissuade people from those untrue myths out there about fertility effects,” Dr. Taylor said. “A cycle or two where periods are thrown off may be annoying, but it’s not going to be harmful in a medical way.” ...  For women in their childbearing years, the findings should be reassuring" 

Niin siis tuo siteeraamasi on ihan vain jonkun yksittäisen lääkärin mielipide tutkimuksesta, eikä tutkijoiden itsensä lausumaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/1663 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämänkin keskutelun myötä monen silmät avautuivat. Voi olla että ketju menee poistoon. Minä sain ainakin varmennuksen siitä että kolmatta piikkiä en enää itseeni ota.

Ei se talidomidi-lääkityskään ollut vaarallinen, mutta harva sitä varmasti e 7nää seuraavan raskauden aikana itselleen olisi vaatinut vaikka se olisi ollut edelleen saatavilla.

Uusi tieto avaa silmiä. Paitsi niillä jotka on hirttäytyneet siihen vanhan tiedon antamaan valheelliseen turvallisuudentunteeseen.

sivusta

Huono vertaus tuo talidomidi. Miljardeja rokoteannoksia on jo annettu, jos olisi vakavia haittoja, ne olisivat ilmenneet ihan empiirisesti. 

Eihän tässäkään nähty haitat vasta kun lapsiparat syntyivät, ilman käsiä ja jalkoja.

Korona-ajan vauvat ovat syntyneet kokonaisina, ja viruksista on heille enemmän uhkaa kuin rokotuksista.

Vierailija
444/1663 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tästä ei kerrottu etukäteen? Joko asiantuntijat eivät tienneet tai sitten halusivat salata asian. Joka tapauksessa molemmat vaihtoehdot ovat huolestuttavia.

Miten tutkimuksesta voi kertoa etukäteen ennen kuin se on tehty? Sen takia on tutkittu kun tällaisesta on raportoitu. Miksi asiantuntijat haluaisivat salata tutkittavan asian?

Viittatko tutkimuksella meneillä olevaan ihmiskokeeseen?

Miksi rokotetta ei tutkittu ennen kuin se pistetään jokaiseen käsivarteen?

Perustelepa miten niin ei ole tutkittu?

Jos samaa periaatetta käyttää lääkkeisiin niin mitään ei voi ottaa käyttöön ennen kuin asiaa on testattu 80 vuotta ja mikään lääke ei pääsisi edes apteekkeihin koska lähes kaikilla on sivuvaikutuksia, jopa niillä yleisesti käytetyillä ja harmittomana pidettyinä. Kaveri joutui ibuprofeiiniallergian takia sairaalaan kun naama turposi ja itse sain hirveitä tykytyksiä kaikkein harmittomampana pidetystä verenpainelääkkeestä.

Olisiko parempi, että deltavariantti olisi jyllännyt ja tappanut paljon enemmän porukkaa?

Miksi ei Rämetit ja Nohynekit voi pelata avoimilla korteilla ja sanoa, että TÄHÄN MENNESSÄ ei ole ilmennyt yhteyttä rokotteen ja kuukautishäiriöiden välillä, mutta tulevaisuudessa pystymme sanomaan tarkemmin kun suurempi osa kansasta on rokotettu ja aikaa kulunut. AINIIN! Koska paljon harvempi uskaltaisi ottaa kokeellista rokotetta!

Nim. Kaksi rokotetta otettuna tietoisena riskeistä ja silti v***ttaa kun asiantuntijat vähättelevät ja kieltävät rokotteen haittavaikutuksia

Rokote ei ole kokeellinen. Se on tutkittu ja saanut virallinen sen myyntiluvan.

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000008283814.html

Jo linkkisi otsikossa lukee "myynti­luvat myönnettiin ehdollisina", etkö osaa lukea? Yritä enemmän.

Aivan ja tätä nykyä ne ovat virallisia. Kun luet tarpeeksi pitkälle se kerrotaan. Kaikilla Eun alueella käytettäville koronarokoitteilla on ollut jo kauan aivan ehdoton virallinen myyntilupa. Rokotukset toki aloitettiin pari kuukautta ennen täyden luvan hyväksymistä, mikä oli pelkkä muodollisuus siinä vaiheessa.

Vierailija
445/1663 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös esimerkiksi jäykkäkouristusrokitekin voi aiheuttaa kuukautishäiriöitä? Ihan normaalia.

En siks ymmärrä, miksi alkuun torjuttiin "Eieiei, korona rokotteella ei ole tämmöistä haittavaikutusta, naiset on vaan niin stressaantuneita että kiertokin hajoilee"... Itse ainakin oletin, että jotain häikkää voi ilmetä.

Minulle kävi näin jäykkäkouristusrokotteesta v2002. Meni menkat sekaisin 9-10 vuodeksi. Sitten kierto normalisoitui 32-33 päivän mittaiseksi.

Tuon lisäksi aloin kärsiä PCOS:sta ja hirsutismista (leuassa). Sitä koitettiin helpottaa Diane Nova e-pillereillä.

Ensimmäiset kuukautiseni tetanusrokotteen jäljiltä olivat niukat, mustanruskeat ja ihan vetiset. Seuraavat tulivat vasta puolen vuoden päästä ja olivat todella runsaat ja kivuliaat.

Olin tuolloin teini-ikäinen, mutta parikymppisenä oireiden helpotettua tulin kyllä raskaaksi. Toinen lapsi on vielä suunnitteilla niin en ota koronarokotteita nyt siksi.

Vierailija
446/1663 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on menkat kovasti myöhässä korotuksen takia.  Keijo 47v.

😀! Eivät varmaan alkaneet kun neuvolassa rokottivat..!

Vierailija
447/1663 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omikron leviää rokotettujen kesken räjähdysmäisesti koska se rokote on sitä tehtävää varten tehtykin.

Rokottamattomiin ei meinaa edes tarttua.

Jokainen voi miettiä uskooko suomen ah niin poliittista ja korruptoitunutta mediaa ja päättäjiä vai havannoiko itse mitä maassamme ja koko maailmassa tapahtuu tällä hetkellä.

Ja kuitenkin suurin osa tehohoitoon joutuvista ja kuolleista on rokottamattomia.

Rokoteet antavat suojan vaikeaa tautimuotoa vastaan.

Kyllähän suurin osa on vaan ollut ylipainoisia.

Vierailija
448/1663 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on täynnä pelonlietsontaa, huuhaata ja salaliittoteoriaa. 

Siksi modet saisivat poistaa tämän, vaikka joukossa on asiallistakin pohdintaa. 

Kannattaa laittaa palaute modelle tätä kautta

https://www.vauva.fi/anna-palautetta

Mikä tarvitsee suojaa? Mikä tarvitsee sensuuria?

Vastaus: valhe

Totuus ei suojaa kaipaa.

Vierailija
449/1663 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otatte kuitenkin neljännen, pienen painostuksen jälkeen. Onhan se jo nähty ettei suurimmalla osalla ole selkärankaa ollenkaan.

Jep. Sitten vielä kiukutellaan niille, jotka ei ota.

Tosi moni rokotettu on vielä mustavalkoisempi ja yksisilmäisempi kuin rokotevastaiset, mutta ei yhtään huomaa sitä itse. Nämä näkee kaiken pienenkin kritiikin/ihmettelyn/keskustelun rokotevastaisten spämminä ja ties minä salaliittoina eikä suostu edes keskustelemaan asiasta vaan alkavat itse spämmätä noita ulkoa opeteltuja mantroja.

Alkaa tuntua, ettei mistään koronaan liittyvästä saisi/voisi olla mitään muuta mieltä kuin jompaa kumpaa ääripäätä. Kaikki se välimallin keskustelu halutaan näemmä tukahduttaa näiden kummankin ääripään toimesta. Ilmeisesti tilanne halutaan saada vaikuttamaan siltä, että kansa on tosiaan jaettu kahtia eikä muita mielipiteitä ole kuin nämä fanaattisimmat laidat.

Vierailija
450/1663 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös esimerkiksi jäykkäkouristusrokitekin voi aiheuttaa kuukautishäiriöitä? Ihan normaalia.

En siks ymmärrä, miksi alkuun torjuttiin "Eieiei, korona rokotteella ei ole tämmöistä haittavaikutusta, naiset on vaan niin stressaantuneita että kiertokin hajoilee"... Itse ainakin oletin, että jotain häikkää voi ilmetä.

Minulle kävi näin jäykkäkouristusrokotteesta v2002. Meni menkat sekaisin 9-10 vuodeksi. Sitten kierto normalisoitui 32-33 päivän mittaiseksi.

Tuon lisäksi aloin kärsiä PCOS:sta ja hirsutismista (leuassa). Sitä koitettiin helpottaa Diane Nova e-pillereillä.

Ensimmäiset kuukautiseni tetanusrokotteen jäljiltä olivat niukat, mustanruskeat ja ihan vetiset. Seuraavat tulivat vasta puolen vuoden päästä ja olivat todella runsaat ja kivuliaat.

Olin tuolloin teini-ikäinen, mutta parikymppisenä oireiden helpotettua tulin kyllä raskaaksi. Toinen lapsi on vielä suunnitteilla niin en ota koronarokotteita nyt siksi.

Olet trolli. Ei noin tolloa ihmistä oikeasti ole olemassa.

Vierailija
451/1663 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se talidomidi-lääkityskään ollut vaarallinen, mutta harva sitä varmasti e 7nää seuraavan raskauden aikana itselleen olisi vaatinut vaikka se olisi ollut edelleen saatavilla.

sivusta

Eihän tässäkään nähty haitat vasta kun lapsiparat syntyivät, ilman käsiä ja jalkoja.

Korona-ajan vauvat ovat syntyneet kokonaisina, ja viruksista on heille enemmän uhkaa kuin rokotuksista.

Rokotuksia on annettu vasta hyvin vähän aikaa. Sen ajan suhteen ei ole mitään merkitystä onko niitä piikkejä tykitetty kiivaassa tahdissa 10 000 vai 1000 000 000. Miten jotkut ei tajua tätä? En voi käsittää.

Ja varsinkin, kun niitä piikkejä työnnetään vasta kasvu- ja kehittymisiässä oleviin nuoriin ja lapsiin, niin KUKAAN ei tiedä, miten ne tulevat vaikuttamaan hedelmällisyyteen heillä.

Ja mm neurologiset vauriothan harvoin näkyvät ihan pienillä vauvoilla. Joten ei voi sanoa, että tämäkään rokote olisi täysin turvallinen esim raskaana oleville.

Vierailija
452/1663 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otatte kuitenkin neljännen, pienen painostuksen jälkeen. Onhan se jo nähty ettei suurimmalla osalla ole selkärankaa ollenkaan.

Tosi moni rokotettu on vielä mustavalkoisempi ja yksisilmäisempi kuin rokotevastaiset, mutta ei yhtään huomaa sitä itse. Nämä näkee kaiken pienenkin kritiikin/ihmettelyn/keskustelun rokotevastaisten spämminä ja ties minä salaliittoina eikä suostu edes keskustelemaan asiasta vaan alkavat itse spämmätä noita ulkoa opeteltuja mantroja.

Alkaa tuntua, ettei mistään koronaan liittyvästä saisi/voisi olla mitään muuta mieltä kuin jompaa kumpaa ääripäätä. Kaikki se välimallin keskustelu halutaan näemmä tukahduttaa näiden kummankin ääripään toimesta. Ilmeisesti tilanne halutaan saada vaikuttamaan siltä, että kansa on tosiaan jaettu kahtia eikä muita mielipiteitä ole kuin nämä fanaattisimmat laidat.

Miksi fanaattiset trollit kuvittelevat toisen ääripään?

Vierailija
453/1663 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää ottako sitä rokotusta. Enää ainakaan lisää. Nykyisellään virus on kuulemma jo melko laimea. Eiköhän siitä suurin osa selviä muutenkin.

Kuulostaa järkyttävälle noi kuukautisjutut. Ei mun menkat lakanneet koskaan tulemasta vaikka kuinka stressasin ja toivoin, että olis olleet tulematta. Meinaan vaan, että ei ne pienestä häiriinny.

No eipä.

https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00700

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2021/01/14/kuukautiset-kertovat-terveydes…

https://fi.lunette.com/blogs/news/6-syyta-miksi-kuukautiset-voivat-olla…

Kuukautiskierto häiriintyy todella helposti. Erityisesti sairastelun tai minkä tahansa lääkekuurin/rokotteen jälkeen kierrossa aiheutuu häiriöitä, mutta niitä ei yhdistetä näihin asioihin. Koronarokotteesta kerätään haittadataa, joten näihin kiinnitetään nyt huomiota ja hyvä niin. Kuitenkin kärpäsestä järkäsen tekeminen ei kyllä johda mihinkään hyvään.

Aivan. Valitettavasti rokotevastaiset trollit kaappaavat jokaikisen asiallisen keskustelun. 

Rokoteuskovaiset tekee kyllä ihan samaa.

#patakattilaasoimaa

Vierailija
454/1663 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÄMÄ!!!

Vierailija
455/1663 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Rokote ei ole kokeellinen. Se on tutkittu ja saanut virallinen sen myyntiluvan.

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000008283814.html [/quote]

Jo linkkisi otsikossa lukee "myynti­luvat myönnettiin ehdollisina", etkö osaa lukea? Yritä enemmän.[/quote]

Normaali käytäntö. Ei ole ollenkaan sama asia kuin "kokeellisuus" Yritä itse enemmän. - eri

Vierailija
456/1663 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvatan väliä? Kyllä se sekoittuu 2 kk hengityskoneessakin maatessa.

Vierailija
457/1663 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sivusta

Briteissä on seurattu yli 350,000 naista jotka ovat olleet raskaana ja saaneet koronarokotuksen. Ei haittoja. Ei kädettömiä vauvoja. Eikä mitään muutakaan erityistä. Hyvä juttu, eikö?

https://www.gov.uk/government/news/new-ukhsa-study-provides-more-safety…;

Vierailija
458/1663 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin yli viisikymppiselle kierukan käyttäjälle rokotteet palautti vuodot, niukkana tosin. Ja myös tuntuu kuin kuukautiset, pientä päänsärkyä, mahakipua ja myös harmittaa kaikki ennen niitä, kuten nuorena. Voisinkohan tulla raskaaksi.

Vierailija
459/1663 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sivusta

Rokotuksia on annettu vasta hyvin vähän aikaa. Sen ajan suhteen ei ole mitään merkitystä onko niitä piikkejä tykitetty kiivaassa tahdissa 10 000 vai 1000 000 000. Miten jotkut ei tajua tätä? En voi käsittää.

Ja varsinkin, kun niitä piikkejä työnnetään vasta kasvu- ja kehittymisiässä oleviin nuoriin ja lapsiin, niin KUKAAN ei tiedä, miten ne tulevat vaikuttamaan hedelmällisyyteen heillä.

Ja mm neurologiset vauriothan harvoin näkyvät ihan pienillä vauvoilla. Joten ei voi sanoa, että tämäkään rokote olisi täysin turvallinen esim raskaana oleville.

Tietysti määrällä on merkitystä. Jos rokotus olisi laajasti vaarallinen, myös haitat näkyisivät suurissa määrin. Ihmiset reagoivat eri tavoin, mutta todellisia rokotuksen aiheuttamia häiriötä on raportoitu vähän.

Kaikissa rokotteissa on mahdollisia haittoja, mutta ne otetaan huomioon tutkimuksissa. Tietoa kertyy ja kerätään koko ajan. Ei ihmisiä vain rokoteta sokeasti. Eihän se olisi kenenkään etu, lääketeollisuus sahaisi omaa nilkkaansa jos se mokaisi näin massiivisen projektin.

Vierailija
460/1663 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On selkärangatonta levittää virusta eteenpäin.

Niinpä, kuten se yksi 3 kertaa rokotettu hoitaja joka tartutti potilaisiin ym. Yrittivät ensin syyttää siitä rokottamatonta hoitajaa, mutta tämä oli terve!

Mielenkiintoista. Uutisoitiinko sitä jossain? Suraan uutistarjontaa nykyään senverran vähän, ettei ole tullut vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi