Sota Suomeen? Ydinfyysikot ja tuplamaisterit tulkaa vastaamaan!
Sydänkirurgit käy myös ym. korkeasti koulutetut ihmiset. Av vilisee akateemikkoja.
Vastatkaa nyt yksinkertaiseen kysymykseen nykytilanteen huomioon ottaen:
Voiko Suomeen tulla nyt sota?
Haluan tietää. Tieto on minulle TODELLA tärkeä!
Kommentit (26)
Johan sitä natoa on teille monta vuotta tarjottu. Silloin se ei ollut ajankohtainen ja nyt ei voi liittyä.
Jos puhutaan seuraavasta 10 vuodesta, niin ei.
Oletteko te sotahullut niitä silloisia ebolahulluja?
Pitäisköhän tästä sitten lähteä Viroon pakolaiseksi? Helppo kieli ja NATO puolustaa.
Elikkäs itsehän olen siis koulutukseltani EM (= elämäm maisterin) ja sanon että ei.
Olen enemmän teoreettinen fyysikko, mutta en nyt usko että sota on ihan heti syttymässä. Veikkaisin että tuo sukellusvenekin oli teekkarijäynä, koska vappu lähestyy...
Hyökätään Ruotsiin ja antaudutaan.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 22:52"]
Elikkäs itsehän olen siis koulutukseltani EM (= elämäm maisterin) ja sanon että ei.
[/quote]
E.T. = elämän tohtori
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 22:55"]
Hyökätään Ruotsiin ja antaudutaan.
[/quote]
Hys, meillä on vielä hetken aikaa RKP:läinen puolustusministeri, joka saattaa innostua ajatuksesta!
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 22:54"]
Olen enemmän teoreettinen fyysikko, mutta en nyt usko että sota on ihan heti syttymässä. Veikkaisin että tuo sukellusvenekin oli teekkarijäynä, koska vappu lähestyy...
[/quote]
Teekkarien vappu on alkanut jo 2 vk sitten.
Kyllä tulee! Joditabletit ja keittiöveitset esiin! T. Ydinfyysikko
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 22:55"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 22:54"]
[/quote]
Teekkarien vappu on alkanut jo 2 vk sitten.
[/quote] Tunnetusti teekkarivappu alkaa jo pääsiäisenä
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 22:54"]
[/quote]
Oliko sen kannella Paavo Nurmen patsas?
Nostradamus ennusti III maailmansodan alkavan ennen vuotta 2020, 7. kuuna 1999 valtaan nousseen mongolihallitsijan aloittamana. Toivottavasti oli väärässä, kun tuo itänaapurin hallitsija tosiaan nousi valtaan 09.07.1999...
Nostradamus tosin ennusti myöskin että II maailmansodassa kukistuu Hister-niminen taitava puhuja, ja että sota päätyy 1945:
From the depth of the West of Europe,
A young child will be born of poor people.
He who by his tongue will seduce a great troop;
His fame will increase towards the realm of the East
Wildmen ferocious with anger, crossover rivers,
The greater part of the battlefield will be against Hister;
In armor of steel the great will make the assault,
When the child of Germany shall heed no one.
In a place very close, not far from Venice,
The two expand into Asia & Africa
From the Rhine & that Hister will now speak for Venice;
Cries, tears, at Malta & the coast of Liguria.
Liberty is not recovered,
They shall be occupied by a dark, fierce, iniquitous villain,
When the edicts of the pope will be overruled
By Hister, and Italy becomes a republic.
Rukoilkaa Suomen puolesta ja rukoilkaa myös niiden puolesta, jotka voisivat olla meitä vastaan. Rukoilkaa koko maailman rauhan puolesta. Minä rukoilen.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 22:55"]Hyökätään Ruotsiin ja antaudutaan.
[/quote]loistava idea!
Sota voi tulla Suomeen.
T. Omaishoitaja, ylioppilas, elämänkoulun professori
Kyllä voi. Ydinfyysikko tosin en ole, vaan pelkkä KTM.