Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olisit nyt minun mitoissani, mitä alkaisit tekemään?

Vierailija
18.09.2006 |

Todennäköisesti laihduttamaan, sen arvaan. Olen kolmekymppinen, 164cm ja 100kg.

Kuinka paljon, missä ajassa haluaisit laihtua?

Millä metodilla lähtisit liikkeelle? Painonvartijoiden ohjeilla? Nutriletilla? Karppauksella? Vai yksinkertaisesti; syö vähemmän, liiku enemmän?



Haluaisin vähän vinkkejä, mie paksukainen :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemiä elämänmuutokseen!





Vierailija
2/7 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavoite olisi saavutettu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kai ihan jos omasta näkökulmastani katsoisin, niin ottaisin avuksi ruokapäiväkirjan ja syöttelisin parin viikon ajan esim. kalorilaskuri. fi syömäni ruoat, että oppisin ymmärtämään kalorien, rasvojen ja ravintoarvojen päälle ja sitten pikku hiljaa lisäisin liikuntaa: ihan vaikka muutamia lihasliikkeitä aluksi kotona ja puolen tunnin kävelyä kaverin kanssa 3 krt viikossa...ja siitä sitten pikku hiljaa vähän enemmän ja useammin. En viihdy itse missään ryhmissä, enkä usko mihinkään dietteihin. Tasapainoinen ruokavalio, jossa on paljon kasviksi, hyvää proteiiniä, hyviä rasvoja ja hillitysti hiilihydraatteja (nekin hyvälaatuisia) sekä liikuntaa. Se on paras keino pysyä hoikkan ja terveenä.

Vierailija
4/7 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen.



Matka jatkuu........... :)

Vierailija
5/7 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se onnistuu, onkin jo toinen juttu.



Mulla on raskauskiloja jäljellä 7 ja olen saamaton pudottamaan niitä. Vaatekoko on kasvanut 36:sta 38:iin. Harmittaa!!!

Vierailija
6/7 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäisin vuodessa, puolessatoista saada painon 60 kg:n tuntumaan.

Ei mitenkään mahdotonta. Kantsii kattoo karppaus. infon -sivuilta mielettömiä suorituksia, esim. nimim. Pienetär!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseasiassa olin samassa tilanteessa melkeen ja sain painon 6 kk normaaliin reductilia syömällä