En jaksa olla mukava enää miehille
En ainakaan näille keski-ikäisille perheellisille.
Olen parikymppinen ja töissä kassalla, nykyään näytän hyvin vittuuntunutta naamaa eritoten näille miehille koska kommentit ovat usein niin törkeitä ja loukkaavia.
Suoranaista flirttailua ja väheksymistä. Naisille olen aina hymyileväinen ja iloinen.
Tuli vaan mieleen tosta keskustelusta että miksi nuoret naiset ovat aina naama norsunvitulla. Tässä oma syyni varsinkin jos olet pervo 40v mies.
Kommentit (33)
En ole koskaan todistanut tilannetta, jossa mies olisi vittuillut tai "ehdotellut" kassaneidille, mutta kai sellaistakin tapahtuu ja jopa usein, jos toimii Siwan yökassana jollakin vihoviimeisellä paska-alueella.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:33"]
En nyt tarkoita että automaatittisesti olen KAIKILLE miehille tylyn neutraali, mutta huomaan kyllä missä tilanteessa on parempi olla vain hiljaa. Olen monesti saanut palautetta että minun kanssani on ilo asioida kun olen ystävällinen ja auttavainen. Noh, ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan tässä.
[/quote]No kyllä me miehet ollaan niin sinun kohtelustasi kiinnostuneet, että minullakin menee ihan yöunet ja koko elämä pilalle kun mietin mitä joku pissaliisa meistä miehistä oikein ajattelee. Kunhan vain höyläät ne kamat ja pidät turpasi kiinni, niin kaikki olemme tyytyväisiä.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:33"]
En nyt tarkoita että automaatittisesti olen KAIKILLE miehille tylyn neutraali, mutta huomaan kyllä missä tilanteessa on parempi olla vain hiljaa. Olen monesti saanut palautetta että minun kanssani on ilo asioida kun olen ystävällinen ja auttavainen. Noh, ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan tässä.
[/quote]No kyllä me miehet ollaan niin sinun kohtelustasi kiinnostuneet, että minullakin menee ihan yöunet ja koko elämä pilalle kun mietin mitä joku pissaliisa meistä miehistä oikein ajattelee. Kunhan vain höyläät ne kamat ja pidät turpasi kiinni, niin kaikki olemme tyytyväisiä.
[/quote]
No yhyyyyhyy nähtävästi kolahti ja pahasti.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:33"]
[/quote]
Tässä syy miksi minäkään en miehille jaksa olla kohtelias.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:39"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:33"] En nyt tarkoita että automaatittisesti olen KAIKILLE miehille tylyn neutraali, mutta huomaan kyllä missä tilanteessa on parempi olla vain hiljaa. Olen monesti saanut palautetta että minun kanssani on ilo asioida kun olen ystävällinen ja auttavainen. Noh, ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan tässä. [/quote]No kyllä me miehet ollaan niin sinun kohtelustasi kiinnostuneet, että minullakin menee ihan yöunet ja koko elämä pilalle kun mietin mitä joku pissaliisa meistä miehistä oikein ajattelee. Kunhan vain höyläät ne kamat ja pidät turpasi kiinni, niin kaikki olemme tyytyväisiä. [/quote] No yhyyyyhyy nähtävästi kolahti ja pahasti.
[/quote]Ei kolahtanut yhtään, kerrotko vielä missä olet töissä, niin voin tulla kertomaan sinulle ihan kasvotusten mitä olen sinusta mieltä. Katsotaan mitä se pissaliisa tästä on mieltä, olisit hiljaa kuin pikkuhiiri ja rupeaisit luultavasti itkemään.
Meidän hurja nuori pissaliisa, ilmeisesti kotona ei ole ollut kuria niin pitää kylän opettaa vähän käytöstapoja.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:25"]
Ei taida asiakaspalvelutehtävät olla sitten sinun juttusi.
[/quote]Suomalaiseen mentaliteettiin ja luonteeseen ei taida asiakaspalvelu sopia. Tässä maassa on maailman paskinta asiakaspalvelua.
[/quote]
Kommenttisi osoitti lähinnä sen, ettet ole matkustanut. Oon käynyt melkein kaikissa maanosissa ja kymmenissä maissa, varmaan sadoissa kaupungeissa. Suomen asiakaspalvelu on keskitasoa.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:43"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:39"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:33"] En nyt tarkoita että automaatittisesti olen KAIKILLE miehille tylyn neutraali, mutta huomaan kyllä missä tilanteessa on parempi olla vain hiljaa. Olen monesti saanut palautetta että minun kanssani on ilo asioida kun olen ystävällinen ja auttavainen. Noh, ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan tässä. [/quote]No kyllä me miehet ollaan niin sinun kohtelustasi kiinnostuneet, että minullakin menee ihan yöunet ja koko elämä pilalle kun mietin mitä joku pissaliisa meistä miehistä oikein ajattelee. Kunhan vain höyläät ne kamat ja pidät turpasi kiinni, niin kaikki olemme tyytyväisiä. [/quote] No yhyyyyhyy nähtävästi kolahti ja pahasti.
[/quote]Ei kolahtanut yhtään, kerrotko vielä missä olet töissä, niin voin tulla kertomaan sinulle ihan kasvotusten mitä olen sinusta mieltä. Katsotaan mitä se pissaliisa tästä on mieltä, olisit hiljaa kuin pikkuhiiri ja rupeaisit luultavasti itkemään.
Meidän hurja nuori pissaliisa, ilmeisesti kotona ei ole ollut kuria niin pitää kylän opettaa vähän käytöstapoja.
[/quote]
:DDDDDD LÄÄKKEET
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:13"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 16:49"]
En ainakaan näille keski-ikäisille perheellisille. Olen parikymppinen ja töissä kassalla, nykyään näytän hyvin vittuuntunutta naamaa eritoten näille miehille koska kommentit ovat usein niin törkeitä ja loukkaavia. Suoranaista flirttailua ja väheksymistä. Naisille olen aina hymyileväinen ja iloinen. Tuli vaan mieleen tosta keskustelusta että miksi nuoret naiset ovat aina naama norsunvitulla. Tässä oma syyni varsinkin jos olet pervo 40v mies.
[/quote]
Olen pervo, muutaman vuoden päästä 40v, mies. En pervoile kuitenkaan kaupassa. Moikkaan iloisesti niinkuin ennenkin ja juttelen mukavia jos siltä tuntuu. Kyllä ne parikymppiset naiset vaan aina hymyilee takaisin. :)
Tietysti jäähän siitä paha mieli jos kassa on jo valmiiksi naama norsunvitulla. Onneksi omassa lähiprismassa on yleensä vain mukavia myyjiä. Ja kyllä ne asiakkaista ovat yleensä naisia (vanhempia) jotka kohtelevat kassaa kuin neekeriorjaa.
[/quote]
Joko teillä on ymmärryksessä jotain pahasti vialla tai sitten täällä oikeasti lietsotaan miesviha. Ei oikein mikään muu taas selitä alapeukkuja.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:25"]
Ei taida asiakaspalvelutehtävät olla sitten sinun juttusi.
[/quote]Suomalaiseen mentaliteettiin ja luonteeseen ei taida asiakaspalvelu sopia. Tässä maassa on maailman paskinta asiakaspalvelua.
[/quote]
Et oo käynyt venäjällä...
Kuka piittaa jostakin kassan mielipiteestä ?
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:25"]
Kuka piittaa jostakin kassan mielipiteestä ?
[/quote]Niinpä, en minäkään ymmärrä.
Itsehän miehisenä miehenä tirskun posket punaisena jos joku minulle flirttaa ja jos nyt leikkimielellä jotain täkyä heittää niin en pahastu, lämmittää vaan mieltä, kai se rasvainen pervoiluki on joku rakkauden osotus jos mulle joku sitä tyrkyttää.
En nyt tarkoita että automaatittisesti olen KAIKILLE miehille tylyn neutraali, mutta huomaan kyllä missä tilanteessa on parempi olla vain hiljaa.
Olen monesti saanut palautetta että minun kanssani on ilo asioida kun olen ystävällinen ja auttavainen.
Noh, ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan tässä.