Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En jaksa olla mukava enää miehille

Vierailija
28.04.2015 |

En ainakaan näille keski-ikäisille perheellisille.

Olen parikymppinen ja töissä kassalla, nykyään näytän hyvin vittuuntunutta naamaa eritoten näille miehille koska kommentit ovat usein niin törkeitä ja loukkaavia.

Suoranaista flirttailua ja väheksymistä. Naisille olen aina hymyileväinen ja iloinen.

Tuli vaan mieleen tosta keskustelusta että miksi nuoret naiset ovat aina naama norsunvitulla. Tässä oma syyni varsinkin jos olet pervo 40v mies.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tarkoita että automaatittisesti olen KAIKILLE miehille tylyn neutraali, mutta huomaan kyllä missä tilanteessa on parempi olla vain hiljaa.

Olen monesti saanut palautetta että minun kanssani on ilo asioida kun olen ystävällinen ja auttavainen.

Noh, ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan tässä.

Vierailija
22/33 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan todistanut tilannetta, jossa mies olisi vittuillut tai "ehdotellut" kassaneidille, mutta kai sellaistakin tapahtuu ja jopa usein, jos toimii Siwan yökassana jollakin vihoviimeisellä paska-alueella.

-Mies 29v + 1v-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:33"]

En nyt tarkoita että automaatittisesti olen KAIKILLE miehille tylyn neutraali, mutta huomaan kyllä missä tilanteessa on parempi olla vain hiljaa. Olen monesti saanut palautetta että minun kanssani on ilo asioida kun olen ystävällinen ja auttavainen. Noh, ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan tässä.

[/quote]No kyllä me miehet ollaan niin sinun kohtelustasi kiinnostuneet, että minullakin menee ihan yöunet ja koko elämä pilalle kun mietin mitä joku pissaliisa meistä miehistä oikein ajattelee. Kunhan vain höyläät ne kamat ja pidät turpasi kiinni, niin kaikki olemme tyytyväisiä.

Vierailija
24/33 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:33"]

En nyt tarkoita että automaatittisesti olen KAIKILLE miehille tylyn neutraali, mutta huomaan kyllä missä tilanteessa on parempi olla vain hiljaa. Olen monesti saanut palautetta että minun kanssani on ilo asioida kun olen ystävällinen ja auttavainen. Noh, ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan tässä.

[/quote]No kyllä me miehet ollaan niin sinun kohtelustasi kiinnostuneet, että minullakin menee ihan yöunet ja koko elämä pilalle kun mietin mitä joku pissaliisa meistä miehistä oikein ajattelee. Kunhan vain höyläät ne kamat ja pidät turpasi kiinni, niin kaikki olemme tyytyväisiä.

[/quote]

No yhyyyyhyy nähtävästi kolahti ja pahasti.

Vierailija
25/33 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:33"]

[/quote]

Tässä syy miksi minäkään en miehille jaksa olla kohtelias.

Vierailija
26/33 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:39"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:33"] En nyt tarkoita että automaatittisesti olen KAIKILLE miehille tylyn neutraali, mutta huomaan kyllä missä tilanteessa on parempi olla vain hiljaa. Olen monesti saanut palautetta että minun kanssani on ilo asioida kun olen ystävällinen ja auttavainen. Noh, ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan tässä. [/quote]No kyllä me miehet ollaan niin sinun kohtelustasi kiinnostuneet, että minullakin menee ihan yöunet ja koko elämä pilalle kun mietin mitä joku pissaliisa meistä miehistä oikein ajattelee. Kunhan vain höyläät ne kamat ja pidät turpasi kiinni, niin kaikki olemme tyytyväisiä.   [/quote] No yhyyyyhyy nähtävästi kolahti ja pahasti.

[/quote]Ei kolahtanut yhtään, kerrotko vielä missä olet töissä, niin voin tulla kertomaan sinulle ihan kasvotusten mitä olen sinusta mieltä. Katsotaan mitä se pissaliisa tästä on mieltä, olisit hiljaa kuin pikkuhiiri ja rupeaisit luultavasti itkemään.

Meidän hurja nuori pissaliisa, ilmeisesti kotona ei ole ollut kuria niin pitää kylän opettaa vähän käytöstapoja.

Vierailija
27/33 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:25"]

Ei taida asiakaspalvelutehtävät olla sitten sinun juttusi.

[/quote]Suomalaiseen mentaliteettiin ja luonteeseen ei taida asiakaspalvelu sopia. Tässä maassa on maailman paskinta asiakaspalvelua.
[/quote]

Kommenttisi osoitti lähinnä sen, ettet ole matkustanut. Oon käynyt melkein kaikissa maanosissa ja kymmenissä maissa, varmaan sadoissa kaupungeissa. Suomen asiakaspalvelu on keskitasoa.

Vierailija
28/33 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:43"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:39"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:33"] En nyt tarkoita että automaatittisesti olen KAIKILLE miehille tylyn neutraali, mutta huomaan kyllä missä tilanteessa on parempi olla vain hiljaa. Olen monesti saanut palautetta että minun kanssani on ilo asioida kun olen ystävällinen ja auttavainen. Noh, ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan tässä. [/quote]No kyllä me miehet ollaan niin sinun kohtelustasi kiinnostuneet, että minullakin menee ihan yöunet ja koko elämä pilalle kun mietin mitä joku pissaliisa meistä miehistä oikein ajattelee. Kunhan vain höyläät ne kamat ja pidät turpasi kiinni, niin kaikki olemme tyytyväisiä.   [/quote] No yhyyyyhyy nähtävästi kolahti ja pahasti.

[/quote]Ei kolahtanut yhtään, kerrotko vielä missä olet töissä, niin voin tulla kertomaan sinulle ihan kasvotusten mitä olen sinusta mieltä. Katsotaan mitä se pissaliisa tästä on mieltä, olisit hiljaa kuin pikkuhiiri ja rupeaisit luultavasti itkemään.

Meidän hurja nuori pissaliisa, ilmeisesti kotona ei ole ollut kuria niin pitää kylän opettaa vähän käytöstapoja.
[/quote]

:DDDDDD LÄÄKKEET

Vierailija
29/33 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:13"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 16:49"]

En ainakaan näille keski-ikäisille perheellisille. Olen parikymppinen ja töissä kassalla, nykyään näytän hyvin vittuuntunutta naamaa eritoten näille miehille koska kommentit ovat usein niin törkeitä ja loukkaavia. Suoranaista flirttailua ja väheksymistä. Naisille olen aina hymyileväinen ja iloinen. Tuli vaan mieleen tosta keskustelusta että miksi nuoret naiset ovat aina naama norsunvitulla. Tässä oma syyni varsinkin jos olet pervo 40v mies.

[/quote]

Olen pervo, muutaman vuoden päästä 40v, mies. En pervoile kuitenkaan kaupassa. Moikkaan iloisesti niinkuin ennenkin ja juttelen mukavia jos siltä tuntuu. Kyllä ne parikymppiset naiset vaan aina hymyilee takaisin. :) 

Tietysti jäähän siitä paha mieli jos kassa on jo valmiiksi naama norsunvitulla. Onneksi omassa lähiprismassa on yleensä vain mukavia myyjiä. Ja kyllä ne asiakkaista ovat yleensä naisia (vanhempia) jotka kohtelevat kassaa kuin neekeriorjaa. 

[/quote]

Joko teillä on ymmärryksessä jotain pahasti vialla tai sitten täällä oikeasti lietsotaan miesviha. Ei oikein mikään muu taas selitä alapeukkuja. 

Vierailija
30/33 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:25"]

Ei taida asiakaspalvelutehtävät olla sitten sinun juttusi.

[/quote]Suomalaiseen mentaliteettiin ja luonteeseen ei taida asiakaspalvelu sopia. Tässä maassa on maailman paskinta asiakaspalvelua.
[/quote]
Et oo käynyt venäjällä...

Vierailija
31/33 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka piittaa jostakin kassan mielipiteestä ?

Vierailija
32/33 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:25"]

Kuka piittaa jostakin kassan mielipiteestä ?

[/quote]Niinpä, en minäkään ymmärrä.

Vierailija
33/33 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän miehisenä miehenä tirskun posket punaisena jos joku minulle flirttaa ja jos nyt leikkimielellä jotain täkyä heittää niin en pahastu, lämmittää vaan mieltä, kai se rasvainen pervoiluki on joku rakkauden osotus jos mulle joku sitä tyrkyttää.