En jaksa olla mukava enää miehille
En ainakaan näille keski-ikäisille perheellisille.
Olen parikymppinen ja töissä kassalla, nykyään näytän hyvin vittuuntunutta naamaa eritoten näille miehille koska kommentit ovat usein niin törkeitä ja loukkaavia.
Suoranaista flirttailua ja väheksymistä. Naisille olen aina hymyileväinen ja iloinen.
Tuli vaan mieleen tosta keskustelusta että miksi nuoret naiset ovat aina naama norsunvitulla. Tässä oma syyni varsinkin jos olet pervo 40v mies.
Kommentit (33)
Ehdotteleeko ne suoraan? Vai luulevat olevansa vastustamattoman komeita huumorimiehiä?
ei tarvikkaan! Vain tyhmät naiset on miehille kivoja...
Ei tarvitse tietenkään sietää epäasiallista kohtelua. Mutta toivoisin että ette vittuilisi sitten IHAN KAIKILLE miehille, myös niille kohteliaille, jotka tuskin ovat syypäitä kanssaveljiensä töykeyteen.
Turha sit itkee kun potkitaa pihalle duunipaikasta. "Aina toi sama myyjä on yhtä negatiivisen ja vihasen näkönen"
En jaksa olla mukava enää oikeen kellekään. Paskaa tulee niskaan anyway
T: Se naama norsunvitulla kulkeva 40 v nainen
Näyttää ne olevan kassan akat aina naama norsunvitulla vaikka ei sanoisi kuin päivää ja näkemiin,myyjinä onkin yleensä vähän tyhmiä muijia mitkä eivät muuhun kelpaa tai kykene,liian laiskoja siivoajiksi.
tv.mies39v
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 16:49"]
En ainakaan näille keski-ikäisille perheellisille. Olen parikymppinen ja töissä kassalla, nykyään näytän hyvin vittuuntunutta naamaa eritoten näille miehille koska kommentit ovat usein niin törkeitä ja loukkaavia. Suoranaista flirttailua ja väheksymistä. Naisille olen aina hymyileväinen ja iloinen. Tuli vaan mieleen tosta keskustelusta että miksi nuoret naiset ovat aina naama norsunvitulla. Tässä oma syyni varsinkin jos olet pervo 40v mies.
[/quote]
Olen pervo, muutaman vuoden päästä 40v, mies. En pervoile kuitenkaan kaupassa. Moikkaan iloisesti niinkuin ennenkin ja juttelen mukavia jos siltä tuntuu. Kyllä ne parikymppiset naiset vaan aina hymyilee takaisin. :)
Tietysti jäähän siitä paha mieli jos kassa on jo valmiiksi naama norsunvitulla. Onneksi omassa lähiprismassa on yleensä vain mukavia myyjiä. Ja kyllä ne asiakkaista ovat yleensä naisia (vanhempia) jotka kohtelevat kassaa kuin neekeriorjaa.
Ei mulle ainakaan tarvitse olla mukava. Minähän olen mies ja siten syyllinen kaikkeen maailman pahaan jo lähtökohtaisesti.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:10"]
Näyttää ne olevan kassan akat aina naama norsunvitulla vaikka ei sanoisi kuin päivää ja näkemiin,myyjinä onkin yleensä vähän tyhmiä muijia mitkä eivät muuhun kelpaa tai kykene,liian laiskoja siivoajiksi. tv.mies39v
[/quote]Aika moni on kylläkin opiskelija...Ja mikähän koulutus sulla muuten on?
Kyllä tätä tylyä kohtelua saa osaksi ihan täysin syyttä. Kyse jostain asennevammasta, itse olen kohtelias ja omaan hyvät käytöstavat, samaa ei voi sanoa monista nuorista naisista. Kannattaa muistaa, että ette tekään ikuisesti ole nuoria.
M39v
Mulle tuo nyt on ihan sama onko kassa naama norsunvitulla vai hymyileekö. Tärkeintä on se, et tervehtii edes kun asiakas tulee kassalle.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:13"]
Ei mulle ainakaan tarvitse olla mukava. Minähän olen mies ja siten syyllinen kaikkeen maailman pahaan jo lähtökohtaisesti.
[/quote]Hyvä että tiedostat sen...Olen tavannut elämässäni vain yhden miehen joka on tehnyt erittäin hyvän teon...Se teko on laiton ja moni kauhistelee, mutta se osoitti että se on naisen puolella...Hän on ainoa ketä voisin kunnioittaa, mutta se ei ole minun.
Ainakin minä opetan omille lapsille käytöstapoja ja muiden ihmisten kunnioittamista. On paljon mukavampi elää yhdessä, jos pääsääntöisesti kunnioitetaan toinen toisiamme. Ja kyllä minäkin osaan vastaan sanoa ja ärähtää, jos joku kohtelee minua kusipäisesti, joten älkää nyt luulko että kaikki miehet kaiken vain kiltisti ottaa vastaan.
M39v
Ei taida asiakaspalvelutehtävät olla sitten sinun juttusi.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:25"]
Ei taida asiakaspalvelutehtävät olla sitten sinun juttusi.
[/quote]Suomalaiseen mentaliteettiin ja luonteeseen ei taida asiakaspalvelu sopia. Tässä maassa on maailman paskinta asiakaspalvelua.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:13"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:10"]
Näyttää ne olevan kassan akat aina naama norsunvitulla vaikka ei sanoisi kuin päivää ja näkemiin,myyjinä onkin yleensä vähän tyhmiä muijia mitkä eivät muuhun kelpaa tai kykene,liian laiskoja siivoajiksi. tv.mies39v
[/quote]Aika moni on kylläkin opiskelija...Ja mikähän koulutus sulla muuten on?
[/quote]
tarkastaja.
Jotkut kassatytöt yrittävät liikaa, ei myyjän tarvitse vaikuttaa siltä kuin rakastaisi kaikkia asiakkaita.
Ohis: Tuli tästä mieleen, kun mulla oli vakkariasiakkaana yks 45-55 -vuotias mies. Se flirttaili mulle jatkuvalla syötöllä jopa silloinkin kun sen vaimo oli vieressä. Arvatkaa, oliko kiusallista aina niiden tullessa ostoksille? Mies flirttailee näkyvästi. Mua ei paskaakaan kiinnosta isääni vanhempi mies, mutta myyjänä on pakko olla iloinen ja hymyileväinen. Ja vaimo nököttää vaivautuneena hiljaa siinä vieressä. Toivoisin, että joku päivä se nainen pistäisi ukkonsa ruotiin. Sanoisi oikeen kunnolla, että lopettaa tuon tai tulee ero.