Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitä ihmettä? Oltiin lapsen kanssa toimenpiteessä

Vierailija
28.04.2015 |

Oltiin tänään lapsen kanssa pienessä toimenpiteessä, joka tehtiin leikkurissa. Mentiin sovittuun aikaan ja hoitajat otti vastaan, jonkun ajan päästä huoneeseen tuli sitten lääkäri , jonka oli tarkotus tehdä toimenpide. 

Lääkäri sattui kauhukseni olemaan mies, jota olen/olin tapaillut, olemme käyneet viime kuukausien aikana syömässä useamman kerran ja viettäneet muutaman illan yhdessä. Pari viikkoa sitten mies sanoi, että hänen täytyy vähän ajatella asioita ihan yksin ja kysyi pahastuisinko tauosta tapailujen suhteen. Sanoin, etten pahastu ja tottakai luvin rivien välistä, että miestä ei kiinnosta enään. Ihan hyvissä merkeissä käytiin tuo keskustelu, kuin aikuiset ikään.

Lääkäri oli hetken huoneessa kyseli perus juttuja ja poistui sitten ja sanoi tulevansa kohta takaisin. Kun tuli takaisin, ilmoitti vaan, että toinen lääkäri tulee kohta, joka hoitaa toimenpiteen. Sano, ettei hän ole oikea ihminen hoitamaan minun lastani, aikoi soittaa illalla ja selittää. 

Joo, me saatiin sovittu toimenpide ja ammattitaitoinen lääkäri teki sen, kaikki meni hyvin, en voi valittaa lapsen hoidosta mitenkään. Mutta mitä ihmettä tuo mies oikein meinaa, miksi hän ei voinut hoitaa minun lastani ja mitä hän oikein aikoo sanoa, kun soittaa? 

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on paneskelemassa jo jossain. Komea erikoislääkärimies tajusi olevansa palavasti rakastunut ap:hen, kun kohtasi tämän taas viikkojen jälkeen.

Vierailija
22/42 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mä olen lukenut tämän saman jutun täältä ennenkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 22:37"]

Siis mä niin uskon että se erikoislääkäri on myös komea. 

[/quote]

niin mäkin ja että se on nyt ajatellut asioita tarpeeksi ja on valmis tunnustamaan syvän rakkautensa ap:lle ja ne elää elämänsä onnellisena loppuun asti.melko varmasti porvoossa.

Vierailija
24/42 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole edes komea, ihan perus suomi mies, ilman kaljamahaa tosin. Tai komeushan on aina katsojan silmissä.
Puhuttiin pitkä puhelu, pahoitteli ettei ole pitänyt yhteyttä, on kuulemma ollut kiireitä töissä ja on halunnut ajatella asioita. Minä tipuin jo kärryiltä tuossa vaiheessa. Hän lopetti tapailun, ei silloin tarvitse pitää yhteyttä, eikä pahoitella, eihän?

Häntä kuulemma mietityttää meidän jutussa minun lapseni, hän ei kuulemma ole lapsi ihminen, eikä ole koskaan edes halunnut lapsia. Hän ei tiedä pystyykö hän seurustelemaan vakavasti naisen kanssa jolla on lapsi, koska se lapsi tulee myös mukaan kuvioihin naisen mukana. Haluaisi kuitenkin kokeilla seurustelua minun kanssani, koska hänellä on tunteita minua kohtaan.

Pyysi minua huomenna lounastreffeille.

Jos mies ei halua elämäänsä lasta, niin miksi minä edes tuhlaisin aikaani sellaiseen mieheen, lapseni on minulle kuitenkin aina se ykkönen. Tuskin hänen mielipiteitään voi pahemmin muuttaa. Harmi sinänsä, meillä oli kuitenkin ihan kivaa yhdessä ja hän vaikuttaa kunnolliselta mieheltä. Mutta nielin jo pari viikkoa sitten pettymyksen, kun tapailu loppui, ei sitä kannata uusiakaan kuukausien kuluttua, silloin se voi olla jo vaikeampaa, jos on tunteita enemmän. Eli perun huomiset treffit, tyylikkäästi viestillä?

Niin ja ei hoitanut lastani, koska koki sen vääräksi, koska meillä on tämä tapailu tilanne päällä.

Ap

Vierailija
25/42 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvinaista ettet tiennyt hoitavan lääkärin nimeä, ennenkuin menitte vastaanotolle. Ei jatkoon.

Vierailija
26/42 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 22:55"]

Miks mä olen lukenut tämän saman jutun täältä ennenkin?

[/quote]

niin minäkin..no ehkä porvoossa voi sama juttu tapahtua useampaankin kertaan.

Vierailija
27/42 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyå mikä tämä toimenpide oli? Jos olis suoraan sanottu että ympärileikkaus, olis syntyny hirveä haloo jos kyseessä olisi tyttö, mutta ei näin pojan tapauksessa..

Vierailija
28/42 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmana peru lounastreffejä! Toivottavasti et ole vielä perunut! Ihan normaalia että mies jahkailee sen kanssa kun sinulla lapsi, mutta mies on ilmiselvästi sinusta kiinnostunut koska silti haluaa tapailla. Eikä miehestä koskaan lapsen isää tule, se on ihan parisuhdekysymys kuinka läheiseksi sitä tullaan sen lapsen kanssa, esimerkiksi minä en koskaan edes juttele isäpuoleni kanssa, lapsi kun olin (5v alkaen) ei edes moikattu/sanottu huomenta koska hän oli vain äidin miesystävä ja minun "kämppis". Lapsi on tietysti sinun ykkönen mutta mitä siitä? Ihan hyvin sinulla voi silti olla mies joka välittää sinusta muttei ala lapselle mitään isäroolia vetämään, ei ylipäätään ymmärrä miksi niiden miesten pitää aina alkaa olla naisten lasten "tekoisiä".. Näkisit hänet edes niin näkisit miten menee ja antaisit suhteelle mahdollisuuden, kun mies on kerran miettinyt sinua ja pitää sinusta. :) ?

Vierailija
29/42 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan ole tiennyt toimenpiteen tekevän lääkärin nimeä ennen toimenpidettä.

Vierailija
30/42 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 23:38"]

Aika harvinaista ettet tiennyt hoitavan lääkärin nimeä, ennenkuin menitte vastaanotolle. Ei jatkoon.

[/quote]

Tätä minäkin ihmettelen, aina olen saanut tietää etukäteen lääkärin nimen, oli kyseessä omasta tai lasteni asioista...

Provo, eihän ap muuten peruisi lounastreffejä, tai ei ainakaan ole kypsä aikuinen.

Ja eikös yleislääkäri voi olla yleislääketieteen erikoislääkäri, niin, kyllä voi.

Vierailija
31/42 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo mies on oikeasti VAPAA, eikä ole jo parisuhteessa, niin minä sinuna en miettisi, vaan menisin treffeille ja jatkaisin seurustelua, ja antaisin miehen tutustua lapseen hitaasti omaan tahtiinsa ja samalla tarkkailisin, onko mes mustasukkainen lapsen isästä. Siitä asiasta voi kyllä noin fiksut ihmiset jutella etukäteen ennen seurustelun jatkamistakin, sillä jos mies ei hyväksy sitä, että joudut olemaan lapsen isän kanssa tekemisissä lapsen asioissa, niin turha jatkaa seurustelua, siitä ei tule mitään! Mutta jos vain itse lapsi on se ongelma, niin silloin käy vain eteenpäin ja aika tekee tehtävänsä, kun mies alkaa hiljaa kiintyä lapseen.

Missään tapauksessa älä suostu syrjäyttämään lasta kenenkään miehen takia, sillä lapsi on kuitenkin erittäin tärkeä ja hänen tulee saada paljon rakkautta ja huolenpitoa, varsinkin, jos toista vanhempaa ei ole. Jos miehelle kuitenkin käy, että lapsi tulee mukana kylkiäisenä, niin jatka ihmeessä seurustelua. Ja vain, jos mies on vapaa. Muussa tapauksessa kehota pysymään omalle vaimolleen uskollisena.

Vierailija
32/42 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos perut treffit niin vaivaudu edes soittamaan ja selittämään. Tai ihan hyväettä mies pääsee sinusta jos et tuon vertaa muita arvosta.

Vierailija
33/42 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pian se lapsi on aikuinen ja muuttaa pois ja silloin sinä olet helisemässä jos olet pitänyt sitä elämäsi ykkösenä.

Vierailija
34/42 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 15:37"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 15:28"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 15:24"]mitä hän oikein aikoo sanoa, kun soittaa?  [/quote] mitä vittua, kysytkö tosissas meiltä sitä? ja se on muuten enää, ei enään. oo onnellinen et lapses sai hoitoa

[/quote]

Niin ja lauseiden alussa käytetään ISOA kirjainta ja lauseet lopetetaan pisteeseen. Huom huom...

[/quote]Lukea verbin imperfekti on luin eikä luvin ja perusjuttu on yhdyssana, joten ymmärän lääkäriä.

Vierailija
35/42 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkonainen yö takana, ei saanut unta kun miettin mitä teen miehen suhteen. Mies on vapaa tai ainakin oletan niin. Olen käynyt hänen kotonaan ja ei sielä naisten juttuja näkynyt. On sanonut aikaisemmin, että erosi pitkästä avoliitosta reilu vuosi sitten, syytä ei kertonut. Eli jos on varattu, hyvin sen ainakin peittää. 

Mietityttää vaan tuo miehen suhtautuminen lapsiin, itse ehkä halauaisin joskus lapsia lisääkin, olen kuitenkin jo 28 vuotta niin ei viitsisi tuhlata aikaa "turhiin" miehiin. 

Voihan se kyllä olla, että on mustasukkainen lapsen isälle, lapsen isä osallistuu paljon lapsen elämään, näkee lasta n. 2 kertaa arkena ja viikonloppuisin aina toisen yön lapsi on hänellä. Lapsi on vasta vajaa 2 vuotta niin ei ihan heti ole apsen isä katoamassa kuvioista. 

Lapsen mummo tulee kohta hoitamaan lasta, niin pääsen töihin, ei saa tänään vielä viedä hoitoon. Päätän varmaan vasta lähempänä lounas aikaa menenkö treffeille vai perunko ne.... 

ap

Vierailija
36/42 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 07:34"]Hyvin pian se lapsi on aikuinen ja muuttaa pois ja silloin sinä olet helisemässä jos olet pitänyt sitä elämäsi ykkösenä.
[/quote]

Et selkeästi ole vanhempi. Lapsi tulee AINA ensin

Vierailija
37/42 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 15:34"]

Ihan normaali käytäntö. Tuttuja ei hoideta.

[/quote]

Ei toimi tämä käytäntö pienillä paikkakunnilla, joilla kaikki ovat enemmän tai vähemmän tuttuja.

Höpöjuttu tämä.

Vierailija
38/42 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo!! Liian yksityiskohtaisesti kirjoitettu.

Vierailija
39/42 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 07:44"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 15:34"]

Ihan normaali käytäntö. Tuttuja ei hoideta.

[/quote]

Ei toimi tämä käytäntö pienillä paikkakunnilla, joilla kaikki ovat enemmän tai vähemmän tuttuja.

Höpöjuttu tämä.
[/quote]

Just olin tulossa sanomaan samaa. Pienellä paikkakunnalla kaikki on naapureita, lapsen koulu- tai harrastuskavereita, omia tai miehen työ- tai harrastuskavereita, sukulaisia tai heidän puolisoitaan yms yms. Eikä niitä lääkäteitäkään kovin montaa ole.

Vierailija
40/42 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko mies on soittanut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä