Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä työkaveria vaivaa??

Vierailija
28.04.2015 |

Tarjoutuu auttamaan minua kaikessa, siis jossain taukohuoneen tiskikoneen tyhjennyksessäkin. Ja koko ajan muistuttaa, että "pyydä sitten apua jos vaan tarviit". Tuntuu, että hän pitää minua tyhmänä. Yrittää koko ajan neuvoa muissakin asioissa. Esim. kun puhuin tauolla, että olen menossa kaverin kanssa reissuun, mutta ei olla päästy kohteesta yhteisymmärrykseen, tämä työkaveri alkoi heti mainostaa omaa suosikkikohdettaan ja että "tykkäät siitä varmasti", "ei kannata mennä muualle". Aaargh!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 23:53"]

Teen itse tuota samaa. Haluan vaan auttaa, kun meillä työpaikalla aika kova kiire yleensä päällä. Tosin pyrin auttamaan kaikkia enkä ota uhrikseni vaan yhtä :D ja kun autan, niin en sitä siksi tee että toista tyhmänä pitäisin vaan siksi että helpotan toisen taakkaa ja voin olettaa et saan apua itseki.

[/quote]

Noissa tilanteissa minulla ei kyllä ole kertaakaan ollut kiire, eikä hän puutu kenenkään muun tekemisiin. Ja miksi se rei'itin pitää ottaa kädestä, ihan kuin olisin joku pikkulapsi, joka leikkii saksilla, tai jotain.

Ap

Vierailija
22/27 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 00:02"]

Nämä on näitä naisten työpaikkojen kuvioita. Jonkun on otettava kanaemon rooli. Ole iloinen että tälle roolille löytyi vapaaehtoinen.

[/quote]

Se on mies... Mutta tosiaan aika kanaemomainen.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 00:25"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 00:02"]

Nämä on näitä naisten työpaikkojen kuvioita. Jonkun on otettava kanaemon rooli. Ole iloinen että tälle roolille löytyi vapaaehtoinen.

[/quote]

Ap
[/quote]

Ehkä hän pitää sinua jollain tapaa avuttomana ja siksi "hössöttää"?

Vierailija
24/27 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 00:25"]

[/quote]

Ap

[/quote]

Se on kiinnostunut susta. Ja siksi otti reittimen kädestä, että pääsi koskettamaan. Haloo AP, miten et voi tajuta noin selkeää tapausta.

Vierailija
25/27 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 00:50"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 00:25"]

[/quote]

Ap

[/quote]

Se on kiinnostunut susta. Ja siksi otti reittimen kädestä, että pääsi koskettamaan. Haloo AP, miten et voi tajuta noin selkeää tapausta.
[/quote]

No kai se voisi olla noinkin... Mutta teidän pitäisi tavata se tyyppi, niin tietäisitte, miksi en oikein usko. :D

Ap

Vierailija
26/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olin mapittamassa papereita. Työkaveri nappasi rei'ittimen kädestäni, tyhjensi sen säiliön ja sanoi: "noi kannattaa tyhjentää välillä, helpompi sit rei'ittää". Mumisin jotain "no sähän voitkin jatkaa sitä hommaa" ja poistuin paikalta. Ärsytti...

Ap

Vierailija
27/27 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up