Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suunympärysihottuma raskausaikana!!!Apua tarvitseva..

18.09.2006 |

Kävin lääkärissä suun ympärillä olevien näppyjen vuoksi,niin sanoi sen olevan suunympärysihottumaa. Olen raskaana rv23. Suun kautta otettavaa lääkitystä ei voi käyttää raskaus- eikä imetysaikana. Lääkäri antoi sitten reseptin voiteeseen nimeltä Matrifolin, ja sanoi ettei sitä ole todettu täysin turvalliseksi,mutta jos päätän ottaa sitä nin vasta rv20 jälkeen. Ja varmuutta ei ole että kyseisestä voiteesta on apua. Alan olla jo todella epätoivoinen kun ihottuma pahenee vaan,enkä tiedä uskallanko kokeilla voidetta!???

Onko muilla kokemuksia kyseisestä vaivasta raskausaikana?Tai tuosta voiteesta,onko siitä ollut apua? Aiemmin minulla ei ole ollu ihottumaa,tuli vasta raskausaikana(tämä siis toinen raskaus,ensimmäisellä kerralla ei ollut mitään). Olisin todella todella kiitollinen jos joku osaisi auttaa asiassa:)))

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suun seutu on suolisto vyöhykettä. Suosittelen tähän FitLinen all-i-1000 probioottijugurttia sekä sisäisesti että ulkoisesti. www.7458.fitline.com

Tässä juggessa on myös vauvaa ajatellen tärkeät maitohappobakteerit mm. bifido.

Itse en henk.koht. lääkkeitä söisi " ongelmaasi" , vaan hoitaisin syyn kuntoon ennenkuin on liian myöhäistä.

Luennoin aiheesta ensikuun alussa Vuosaaressa; lisätietoja www.ohjaus.fi /tapahtumat

Vierailija
2/2 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matrifolin oli rauta-foolihappovalmisteen nimi jota 90-luvulla söin edellisten raskauksien aikana. Ehkä nyt saamasi voiteen nimi on jokin muu mutta samantapainen?

Suunympärysihottuman (perioraalidermatiitti) hoito on yleensä usean kuukauden akne-antibioottikuuri, tauti kuuluu aikuisiän aknetauteihin. Raskausaikana näitä antibioottitabletteja ei voi käyttää, mutta jotain apua voi saada ehkä apteekin reseptivapailla akne-tuotteilla (antibakteerisia pesuaineita, voiteita ym)

Moni aknetyyppinen vaiva pahenee alkuraskaudessa mutta paranee kuin itsestään raskauden puolivälin jälkeen.

Mari

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla