Enpä olisi uskonut tätä miestä vain 42-vuotiaaksi!
Hän näyttää kyllä selkeästi vanhemmalta. Ja vieläpä entinen urheilija.
Kommentit (34)
Olisin veikannut n. 50-vuotiaaksi. Parrassa on kuitenkin aika vähän harmaata ja tukassa ei yhtään. Ei tuo minusta mitenkään dramaattisesti ikäistään vanhemmalta näytä.
M47
Vierailija kirjoitti:
Kuulkaa, minä sanon teille: konservatiivirepublikaanisuus vanhentaa ihmistä - ja nopeasti.
Yritin kuunnella, mutta ei kuulunut pihaustakaan. Oletko nyt ihan varma, että sanoit tuon asian?
Vierailija kirjoitti:
Olisin veikannut n. 50-vuotiaaksi. Parrassa on kuitenkin aika vähän harmaata ja tukassa ei yhtään. Ei tuo minusta mitenkään dramaattisesti ikäistään vanhemmalta näytä.
M47
On sitä harmaata tukassakin. Ja paukkuakin ottaa.
Jos olisi sanottu 60-vuotiaaksi, niin olisin ollut vain aha.
55 olis ollu mun rehellinen arvio.
tavallisen tallaajan näköinen. ei komea. millään mittarilla.
ikää varmasti yli 60 v.... vanha on. ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
M47
Mulla on yksi työkaveri, joka oli hiusten osalta liki täysin harmaa ennen viittäkymppiä. Itselläni taas ei löydy vielä ensimmäistäkään harmaata hiusta, vaikka olen jo reilusti yli 50. Parrassa toki harmaata kyllä on.
Teidän ikäkäsitykset taitaa perustua Hollywood-tähtien leikeltyihin ja siloiteltuihin pärstiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M47
On sitä harmaata tukassakin. Ja paukkuakin ottaa.
Mesimarjalikööriä.
Etkö uskaltaisi ihastua, jos joku yleinen mielipide olisi sitä mieltä, ettei ole? On tietenkin komea, koska on ulkomaalainen.