Enpä olisi uskonut tätä miestä vain 42-vuotiaaksi!
Hän näyttää kyllä selkeästi vanhemmalta. Ja vieläpä entinen urheilija.
Kommentit (34)
Ihan on ikäisensä näköinen amerikkalainen. Iso mies, rusketus ja entinen urheilija. Ei ole sipsi/kalja/pulla pöhötystä, arktista puhdasta ilmastoa ja vaaleaa ihoa.
Vaikuttaako auringonotto joihinkin.
Minusta ihan normi 42 v näköinen. Olen itse 43 ja vähintään yhtä vanhan näköinen. Eihän tuolla edes naama roiku tai mitään. Ryppyjä vähän mutta niin on yleensä jos on alhainen rasvaprosentti. Jos katselee ammattijalkapalloilijoita, niin 30-35 v vanhoilla jo kovat otsa- ja silmänympärysrypyt.
Eipä tuo nyt mitenkään erityisen paljon vanhemmalta näytä.
Kuulkaa, minä sanon teille: konservatiivirepublikaanisuus vanhentaa ihmistä - ja nopeasti.
Tuo harmaa parta ... Se tekee Claysta hyvin seksikkään näköisen. Olen myyty!
Vierailija kirjoitti:
Tuo harmaa parta ... Se tekee Claysta hyvin seksikkään näköisen. Olen myyty!
Hopeakettu?
Olisin arvioinut, että on n. 55-vuotias.
Ihan kyllä nelikymppiseltä näyttää.
Kivasti pyörittelee kynää kädessään.
Näyttää perus viisikymppiseltä. Toisaalta saattaa hyvinkin näyttää tuolta samalta kuusikymppiseksi saakka.
Jos olisi vähän lisää lihaa luiden ympärillä, siten oikenisi rypytkin.
Vierailija kirjoitti:
Kivasti pyörittelee kynää kädessään.
Ja tämä liittyy kyseisen miehen ikään miten?
Herra Travis alkaa olla mies parhaassa iässä. Charmikkaan näköinen miekkonen.
Törmäsin Tinderissä 32-vuotiaaseen mieheen, joka näytti oikeasti yli 50-vuotiaalta. Olin varma, että kyseessä on joku huijari, mutta pienen salapoliisityön jälkeen totesin, että ikä oli ihan oikea. Jotkut vanhenee todella nopeasti.
Jaa, minä olisin veikannut häntä juuri 18 vuotta täyttäneeksi, kun on niin poikamaisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Törmäsin Tinderissä 32-vuotiaaseen mieheen, joka näytti oikeasti yli 50-vuotiaalta. Olin varma, että kyseessä on joku huijari, mutta pienen salapoliisityön jälkeen totesin, että ikä oli ihan oikea. Jotkut vanhenee todella nopeasti.
Tsiisus!
Mutta tärkein kysymys on tämä: onko hän komea?
No entiset urheilijat ovatkin usein ikäistään vanhemman näköisiä, siis naamastaan.