Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Havahduin tänään huomaamaan, että olen saita vanhus

Vierailija
07.01.2022 |

Sellainen välähdyksenomainen hetki, tiedättekö. Sadasosasekunti sen jälkeen, kun käteni oli kohonnut ripustamaan juuri pesemäni ja huuhtelemani Minigrip-pussin kuivamaan astiakaappiin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä mitään,tiskasin oivariinipaketin...jos tarvii pakastaa... huoh

Vierailija
2/7 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

älä mitään,tiskasin oivariinipaketin...jos tarvii pakastaa... huoh

Sitä en vielä ole tehnyt. Mutta Lidlistä ostamani kirjolohifilee oli pakattu uuteen pakkaukseen, sellaiseen kovaan muovikaukaloon. Oli niin passelinkokoinen ja laadukasta muovia niin pesin askartelukäyttöön. Värien sekoittamiseen yms.  ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Ei saituus, vaan vanhuus. Välähdyksinä tajuntaan syöpyy, että olen 70v. Mielikuvissa olen täystoiminen, työssäkäyvä ja perheellinen. Oikeasti elän yksin, saan aikaan vain välttämättömimmän kuten ruokaa itselle ja pientä siivousta. Tiedän, että virallisesti vanhus on 80v -.

Vierailija
4/7 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen pihiys olisi ekologisesti ainoa järkevä tapa elää.  Vanhoilla on enää siitä tajua. 

Vierailija
5/7 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän. Ei saituus, vaan vanhuus. Välähdyksinä tajuntaan syöpyy, että olen 70v. Mielikuvissa olen täystoiminen, työssäkäyvä ja perheellinen. Oikeasti elän yksin, saan aikaan vain välttämättömimmän kuten ruokaa itselle ja pientä siivousta. Tiedän, että virallisesti vanhus on 80v -.

Minäkin olen suunnilleen 60 jo.  Elämästä suurin osa takana ja kovin hyvä ennustaja ei tarvitse olla tietääkseen, mitä on edessä

ap

Vierailija
6/7 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen pihiys olisi ekologisesti ainoa järkevä tapa elää.  Vanhoilla on enää siitä tajua. 

Sisäänrakennettu, lapsuudessa opittu säästäväisyys. Äiti säästää edelleenkin jokaikisen aikakauslehden, pesee margariinirasiat ja muut purkit. Ostaa vaatteitakin aina vaan jos oikeasti tarvitsee.

En itse niin säästäväinen ole, tosin kirpparilta hankin melko paljon kaikkea, mutta kaikki ei tosiaankaan ole tarpeellista. Chifonetit keitän toisinaan :) Minigrippejä en yleensä edes osta vaan niitä halpiksia. Tuo pussi tuli jostain kaverilta

ap

Vierailija
7/7 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, eikös tuo ole sitä ekologista elämäntapaa? Paitsi ehkä enemmän olisi vielä olla ostamatta muovipusseja. Ennen koronaa oli melkein synti niiden ostaminen. Kai muistatte sen hehkutuksen. Muistan kuinka kauppojen kassalla monet lähes häpeissään selittivät muovipussia ostaessaan, että tätä käytetään sitten monta kertaa ja lopuksi siitä tulee roskapussi. Näin ne ajat vaihtuvat ja muuttuvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä