Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nuorilla naisilla on naama aina norsunvitulla?

Vierailija
28.04.2015 |

Olen itse vanhempi nainen ja meillä on töissä usein nuoria opiskelijoita harjoittelijoina. Nuoret miehet ovat aina reippaita ja kohteliaita kaikkia kohtaan. Nuoret naiset puolestaan ovat päivä toisensa jälkeen epäkohteliaita ja kulkevat aina naama norsunvitulla, hyvä jos edes tervehtivät aamulla!

Mistä tälläinen asenne johtuu, nuoret naiset? Luuletteko kenties olevanne muita parempia ja katsotte sitten nenän vartta pitkin?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot törmännyt pariin vittumaisee nuoree naisee ja nyt minäkin olen semmoinen vai? Noku en ole, olen aina kaikille kohtelias, jopa silloin ku kärttyset akat tulee vittuilemaan. Vaikka mun pitäis puolustautuu, tiedän. Olen vaan liian kiltti semmosee. Tarjoilijaharjoittelijana valitettavasti jouduin kokemaan ties minkälaista työpaikkakiusaamista, yleensä vanhemmilta naisilta, mutta tais yksi tai pari nuorempaaki olla. En ymmärrä mikä joitaki naisia vaivaa, en oo kyl vittuileviin miehii viel törmänny.

Vierailija
2/33 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 14:22"]On hieman erilaista olla nuori 2010-luvulla. Ehkäpä nuorten naisten naamat menevät norsunvitulle koska ovat kyllästyneitä siihen, että täytyy koko ajan olla täydellinen? Uskaltaisin väittää, että nykyään on paljon enemmän paineita ja vaikeammin toteutettavia odotuksia.
[/quote]Varmasti ja siitä pitäisi puhua enemmän. Nythän kaikista naistenlehdistä ym. nykymuotti naisella on ihan ok. On tosi harmi, niin naiselle kuin miehelle, jos nainen ei voi olla iloinen, avoin, luottavainen ym. tärkeitä ja kauniita asioita. Ja yhtä tärkeää olisi vapaus olla rennosti persoonallinen itsensä. Jännä, että näin tasa-arvoisessa maassa nuoret naiset eivät voi henkisesti kovin hyvin kun vertaa nuorten naisten iloiseen meininkiin muualla. Ja tästä ei saisi vaieta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on joku muotivirtaus nyt näköjään. Se Räikkösen Minttukin vetää aina varikolla ja julkisuudessa jotain vitun jäänainen-roolia, näyttää niin typerältä, oikein ylikororstettua. Sitten jossain kotialbumin kuvissa osaa kyllä hymyilläkin ihan nätisti. Kauniskin nainen saa itsestään ruman jos ei yhtään hymyile, sillä se pinta ei siihen yksin riitä, kauneus säteilee sisältä.

Vierailija
4/33 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä näyttää norsunvittu? T.tyhmä

Vierailija
5/33 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 14:15"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 14:12"]

Eikö suomalaismiehet ole arimpia lähestymään?

[/quote]

Ovat ns. arkoja verrattuna muihin paikkoihin, mutta rohkeutta kerättyään todella törkeitä, kun taas muualla tulee helpommin yrittämistä, mutta se on sellaista kevyttä "flirttailua", eikä aggressivista.

Mun päälle on suomessa syljettykin, koska kieltäydyin kohteliaasti treffeistä.
[/quote]Se voi olla että tuo flirttikulttuuri on vieläkin hankala asia ihan kaikille, koska entisaikana sitä ei täällä niin ollut toisin kuin isoissa Euroopan maissa.

Vierailija
6/33 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä koen tämän päin vastoin. Useammin keski-ikäiset naiset ovat todella äreinä, saattavat jopa töniä kaupoissa eikä kiitoksen sanaa kuuluu jos vaikka pidän ovea auki heille kun itse yritän vaunujen kanssa mennä kauppaan. En yleistä ja välillä kun huutelen ole hyvää niin saattaakin keski-ikäinen rouva hämmentyä töykeydestään ja palata kiittäämään.

Vierailija
7/33 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse veikkaan että monet ovat tullakseen vakavasti otetuiksi. Nuorehkot naiset ovat "tyttöjä", ja estääkseen vähättelyn ovat vakavia. Naisen täytyy tehdä valtavasti enemmän töitä tullakseen vakavasti otetuksi.

Vierailija
8/33 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 14:38"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 14:22"]On hieman erilaista olla nuori 2010-luvulla. Ehkäpä nuorten naisten naamat menevät norsunvitulle koska ovat kyllästyneitä siihen, että täytyy koko ajan olla täydellinen? Uskaltaisin väittää, että nykyään on paljon enemmän paineita ja vaikeammin toteutettavia odotuksia. [/quote]Varmasti ja siitä pitäisi puhua enemmän. Nythän kaikista naistenlehdistä ym. nykymuotti naisella on ihan ok. On tosi harmi, niin naiselle kuin miehelle, jos nainen ei voi olla iloinen, avoin, luottavainen ym. tärkeitä ja kauniita asioita. Ja yhtä tärkeää olisi vapaus olla rennosti persoonallinen itsensä. Jännä, että näin tasa-arvoisessa maassa nuoret naiset eivät voi henkisesti kovin hyvin kun vertaa nuorten naisten iloiseen meininkiin muualla. Ja tästä ei saisi vaieta.

[/quote]

Onko tässä joku naisten oma kulttuuri-ilmiö kysymyksessä? Naistenlehtien toimittajat ovat pääasiassa naisia ja ryhmäpaine käyttäytyä mallin mukaisesti tulee niinikään naisten joukosta. Aika harva mies ajattelee naistenlehdistä löytyvien kuvien ja tarinoiden kertovan antavan oikeaa ja tavoittelemisen arvoista mallia elämälle.

Lauman valta on naisilla ilmeisesti kovempi kuin miehillä...

Vierailija
9/33 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 14:41"]

Miltä näyttää norsunvittu? T.tyhmä

[/quote]

Katso peiliin.

Muut voi katsoa täältä

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2202737-hei-minka-nakoinen/

Vierailija
10/33 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 13:57"]

Olen itse vanhempi nainen ja meillä on töissä usein nuoria opiskelijoita harjoittelijoina. Nuoret miehet ovat aina reippaita ja kohteliaita kaikkia kohtaan. Nuoret naiset puolestaan ovat päivä toisensa jälkeen epäkohteliaita ja kulkevat aina naama norsunvitulla, hyvä jos edes tervehtivät aamulla!

Mistä tälläinen asenne johtuu, nuoret naiset? Luuletteko kenties olevanne muita parempia ja katsotte sitten nenän vartta pitkin?

[/quote]

No kylläpäs sinä nyt vetelet mielenkiintoisia johtopäätöksiä. Itse en ole nuori nainen ja kaipa minullakin on naama norsunvitulla, mutta ei sitä tarvitse ottaa henkilökohtaisena loukkauksena.

Vierailija
11/33 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu susta ap. sä olet niin hirveä paskapää ettei sun ympärillä voi olla muutakun naama norsunvitulla, se vaan vääntyy siihen ilmeeseen kun sut näkee.

Vierailija
12/33 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori nainen alkaa tuntea vaginansa voiman. Aiemmin ajattelin, että oman vaginan tuoksu saa naisen kasvoille nyrpeän ilmeen, mutta sehän olikin vain tieto siitä, että niljakas nainen voi niin halutessaan imeä rakkautta kaipaavan herkemmän ja rehellisemmän sukupuolen edustajat täysin kuivaksi - enkä nyt puhu seksistä - ja heittää hänet sen jälkeen ojaan, mistä vain onnekkaimmat runnellut pääsevät konttaamaan mielenterveyspalveluja tarjoavaan jonon perälle.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
13/33 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi yksikseni hymyillä kun kuljeskelen ulkona. Poikaystäväni kanssa kulkiessa kyllä hymyilen.

Vierailija
14/33 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun perusilmeeni sattuu olemaan semmoinen "norsunvittu". Siitä ei kannata tehdä mitään johtopäätöksiä, koska et minun pääni sisään pääse. Minä olen ainakin semmoinen kiltti naisihminen, enkä ajattele itsestäni suuria. Niin kuin näyttää olevan monet muutkin "norsunvitut", jotka ovat tähän vastanneet. Pitäisiköhän sitä alkaa harjoittelemaan peilin edessä semmoista amerikkalaista hymyä perusilmeeksi? :) Sitten varmaan olisi täällä viestejä, että miksi nuoret naiset ovat niin teennäisen iloisen näköisiä. Minä en pidä kestohymystä, se ei ole luonnollisen näköistä. En ole kuitenkaan mikään kivikasvo, jos kuulen jotain hauskaa niin kyllä se hymy sieltä tulee.

Vierailija
15/33 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin.

Vierailija
16/33 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu e-pillereistä. Sama oli mulla kunnes lopetin ne.

Vierailija
17/33 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 13:58"]Se johtuu e-pillereistä. Sama oli mulla kunnes lopetin ne.
[/quote]

Jäikö naama norsunvitulle?

Vierailija
18/33 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuisiko sinusta itsestäsi? Yleistät, että kaikki nuoret naiset, joten sulla taitaa olla asenneongelma.

Vierailija
19/33 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 13:57"]

[/quote]

Mulla ainakin se johtuu siitä, että olen tavallaan treenannut itselleni vittumaisen ilmeen, koska muuten saa liikaa ahdistelijoita perään vähän joka paikassa.

Ei ole tarkoitus olla vittumaisen oloinen.

Vierailija
20/33 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nuorten naisten seksikiintiö on jo täynnä; jokaisella haluavalla on jo seuraa kotona odottamassa. Miehillä taas ei ole mitään ja he etsivät koiranpentumaisen viattomasti omalle lempeälle katseelleen vastaparia.

-Mies 29v + 1v-