Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kokeillut mutta minulle ei vaan sovi hampaiden pesu ennen aamupalaa, inhottaa lähteä töihin hampaankolot täynnä leivänmurusia

Vierailija
07.01.2022 |

Haluan raikkaan suun.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä 👍

Vierailija
2/20 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama.

Pysyn tavoissani, koska reikiä ei ole ollut 46 vuoteen eikä hammaskiveäkään juuri muodostu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sinä osaa purskuttaa vedellä suuta puhtaaksi muruista?

Vierailija
4/20 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama.

Mieluummin lähden töihin raikkaalla suulla, kuin ruisleivän ja kahvin huuruisella suulla. Hyi.

Vierailija
5/20 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä harjata pelkällä vedellä tai purskutella. Hammastahnaa ei suositella käytettävän heti syönnin jälkeen. Raikkauden saa vaikka ksylitolipurkalla.

Vierailija
6/20 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaat voi pestä aamupalan jälkeenkin ennen töihin menoa.

Vierailija
7/20 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita haulikon piippu suuhun ja laukaise, lähtee leivänmurut ja nämä elämää suuremmat ongelmat.

Vierailija
8/20 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itekki teen näin, ensin aamupala ja sen jälkeen hampaidenpesu. Muutenkin aina muualle kuin lenkille lähtiessä pesen hampaat juuri ennen lähtöä.

Vierailija
9/20 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, syö aamupalan tuntia aiemmin.

Mulle sopii, koska herään mielelläni niin aikaisin muutoinkin, että ehdin tehdä omia juttuja ennen töihin lähtöä.

Vierailija
10/20 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No harjaa hyvä aikuinen ihminen ne hampaasi vasta aamupalan jälkeen :D Kuka sua on estämässä? Suositukset on suosituksia.

Vierailija
11/20 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se tajuu....

Vierailija
12/20 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä harjata pelkällä vedellä tai purskutella. Hammastahnaa ei suositella käytettävän heti syönnin jälkeen. Raikkauden saa vaikka ksylitolipurkalla.

HammasHARJAA ei suositella käytettäväksi ainakaan happamien juomien ja ruokien nauttimisen jälkeen.

Vierailija
13/20 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Minä sain moitteita  hammashoitolasta kun olin opettanut lapsenikin pesemään suun aamupalan jälkeen, mutta kuka nyt haluaa lähteä kotoa hampaat kaakao/kahvitahroissa ja leivän ja juustonmuruset ikenien raosta moikkaillen. Hyi!

Vierailija
14/20 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Minä sain moitteita  hammashoitolasta kun olin opettanut lapsenikin pesemään suun aamupalan jälkeen, mutta kuka nyt haluaa lähteä kotoa hampaat kaakao/kahvitahroissa ja leivän ja juustonmuruset ikenien raosta moikkaillen. Hyi!

Minkälaista kaakaota te oikein juotte, jos se värjää hampaat välittömästi?

Vierailija
15/20 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama.

Mieluummin lähden töihin raikkaalla suulla, kuin ruisleivän ja kahvin huuruisella suulla. Hyi.

Pesetkö myös lounaan tai kahvitauon jälkeen hampaat töissä, vai eikö se silloin enää ole hyi?

Vierailija
16/20 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääkseni syömisen ja harjaamisen välissä pitää olla 30 min. Näin itse toimin. Syön aamupalan, käyn suihkussa, vaihdan vaatteet, pakkaan kamppeet ja sitten viimeisenä hommana ennen ovesta lähtöä pesen hampaat.

Vierailija
17/20 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hammasharja on se mitä ei suositella heti syömisen jälkeen, sillä happihyökkäys on silloin kovimmillaan ja harja voi silloin vaurioittaa kiillettä.

Hammastahna on ihan ok ruokailun jälkeenkin jos sitä makua sietää.

Vierailija
18/20 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammastikku? Koskaan kuullut sellaisesta, ap ja toki muutkin? Jo lähtee murut ja muut pikkukivet hampaiden väleistä.

Vierailija
19/20 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli tuntia riittää odotusajaksi ruokailun jälkeen. Olet ihan vapaa pesemään hampaasi vasta aamupalan jälkeen, ei ole mitään lakia tästä.

Vierailija
20/20 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tapauksessa kannattaa sypmisen jälkeen langata välit ja purskuttaa suuvedellä raikas tunne suuhun. Siis sen ensimmäiseksi aamulla tehdyn hammaspesun lisäksi tietysti.

Eihän harjaus ole ainoa suuhyhieniaan liittyvä toimenpide.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi