Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin unta eksästä, tunsin kun liutin kämmentä selässä

Vierailija
07.01.2022 |

Hieman kylmä olkapää ja käsivarsi ja siitä lämpimän peiton sisään liutin kämmenen selkään. Sitten heräsin ja aika spooky tunne, erosta kuitenkin jo 3 vuotta. Ihan sormenpäissä tuntui toisen keho.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, mitä tarkoitat. Tuollainen uni todella tuntuu spookylta, Olen itse unessa silittänyt jo muutamaa vuotta aiemmin kuollutta koiraani ja kokenut tuon saman.

Vierailija
2/9 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä alitajuisesti kaipaat häntä vielä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Liutit"?

Vierailija
4/9 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Liutit"?

Kyllä ja sitä tehdessäni samalla nssinplkkua.

Vierailija
5/9 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unista voi aina jotain vähän päätelläkin. Itse olen viime vuosina nähnyt vaan sellaisia unia, joissa ihmiset ovat kaukana minusta ja katsovat aina jonnekin muualle. Oikean elämän ongelmat heijastuvat toisinaan uniinkin 

Vierailija
6/9 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen viime aikoina nähnyt. Erosta on yli viisi vuotta.

Olen tulkinnut, että alan antaa anteeksi ja tehdä sovintoa menneisyyden kanssa. Päästää irti niistä tunteista. En ikinä ottaisi häntä takaisin enkä edes halunnut häntä vuosiin. En silti kiistä hänen hyviäkään puoliaan.

Äitini kuoleman jälkeen oli vähän samanlaisia tunteita ja unia äidistä. Silloinkin alitajunta käsitteli asioita hyvällä tavalla.

Joten jospa sinullakin on tämä vaihe menossa.

Vierailija
7/9 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä alitajuisesti kaipaat häntä vielä?

Kyllä kaipaankin, mutta kun homma ei toiminut niin turhaan. Toisaalta tällaiset tunteet kertonee, että oli oikeasti tärkeä ihminen.

Vierailija
8/9 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Liutit"?

Kyllä ja sitä tehdessäni samalla nssinplkkua.

Suomen kieli on haastavaa. Oisko liu'uttaa se oikea kirjoitusasu? Näyttää hölmöltä eikä ole relevanttia aloituksen sisällön kannalta.

Mutta ah, niin kiva takertua ja nälväistä, jos kommentoija sattuu olemaan ärtsy. Hyvää perstaita kaikille, myös kärttyisille plknnssijoille. Onhan hyvä, että on jotain nssttavaa heilläkin.

Aloitus oli jännä, kun itselläni on samanlaisia unia. Alitajunta korjaa ja parantaa, mutta hyvä muistaa, että se parantaa vain unennäkijää, ei muuta tosiasioita, joiden vuoksi erottiin.

Vierailija
9/9 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyödyntäkää alitajuntaa! Sitä voi harjoitella. Mä annan pääkopalleni ongelmia ratkottavaksi ja sitten yritän aktiivisesti unohtaa ne. Kas kummaa, ratkaisu tupsahtaa itsekseen mieleen kun asia on hautunut. Näin harjoitan muistianikin. En heti googlaa juttuja vaan jätän ne kuupalle prosessoitavaksi, kun tiedän tietäväni jotain mitä en heti muista.

Unesta ja sen merkityksestä ei vielä paljoa tiedetä, mutta aivoille, muistille ja hyvinvoinnille sillä on iso merkitys. Jokainen huonouninen tietää.

Voi opetella näkemään selkounta ja sen avulla työstää asioita.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Selkouni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme