Suhde nuorempaan mieheen
Tapaillen miestä joka on itseäni 16- vuotta nuorempi. Itse olen 40-v. Kundi on erittäin kypsä ikäisekseen ja seksin saralla parempi kuin moni minun ikäinen. Suhde on selvästi kehittymässä seuraavalle asteelle ja molemmin puolin tunteita on mukana. Olenko ihan hullu? Voiko tämmöinen todella toimia?
Kommentit (32)
Taitaa olla kevättä rinnassa ja hormoonit hyrrää.
Kai pyysit sp-tautitestin mieheltä? En halua ilkeillä vaan muistuttaa että pidät huolta itsestäsi.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 10:56"]
Tapaillen miestä joka on itseäni 16- vuotta nuorempi. Itse olen 40-v. Kundi on erittäin kypsä ikäisekseen ja seksin saralla parempi kuin moni minun ikäinen. Suhde on selvästi kehittymässä seuraavalle asteelle ja molemmin puolin tunteita on mukana. Olenko ihan hullu? Voiko tämmöinen todella toimia?
[/quote] NOh meillä tuota ikäeroa on 17 vuotta ja hyvin on toiminut jo yli 10 vuoden ajan.
Minulla oli vähän samantyyppinen kuvio, mutta syyllisyydentunne liian paha. Sydän särkyi. En mitenkään voisi omia itselleni miestä, joka haluaisi perheen ja lapsia, mutta itse olen jo omani 'kärsinyt' enkä enempää haluaisi. Ei suhde kestäisi kuitenkaan erilaisia odotuksia.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 11:18"]
Minulla oli vähän samantyyppinen kuvio, mutta syyllisyydentunne liian paha. Sydän särkyi. En mitenkään voisi omia itselleni miestä, joka haluaisi perheen ja lapsia, mutta itse olen jo omani 'kärsinyt' enkä enempää haluaisi. Ei suhde kestäisi kuitenkaan erilaisia odotuksia.
[/quote] Meillä se ero, ettei perheeni ole minulle kärsimys. Mielelläni otin vastaan biologisesti yhteisetkin lapset.
Vanha reuhka, kyllä se vaihtaa nuorempaan kun vielä vähän rupsahdat.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 11:23"]
[/quote]
Näin minäkin ajattelen, vaikka tosielämästä tiedän kyllä tapauksia, joissa rupsahdus ei ole haitannut. Ei ne miehetkään täydellisiä ole.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 11:23"]
[/quote]
Näyttää aika monet vaihtavan nuorempaan, vaikka olisi ihan samanikäinenkin vaimo.
Ei nuoret rupsahtaneita katsele ;)
Voi toimia! Olen iloinen puolestasi Ap :)
Kaunista kevättä :)
Mä oon ollut huolissani, kun mies on 8 vuotta nuorempi.
Voi toimia!