Kuka pelaa the Sims Freeplay-peliä? Vinkkejä kiitos!!!
Kenellä av-mammalla on tuo kännykässä?
Kaikki vinkit tänne! :)
Kommentit (44)
Simsit oksentaa jos heiluttaa villisti kännykkää :3
Olisi kysymyksiä: Onko se vihreällä pohjalla oleva LVL plus numero taso millä on?
Entä mitä on LP? Sellainen oranssilla pohjalla oleva Simsmerkki yläreunassa.
Mitä on SP?
Mitä on XP?
Nuo ovat kaikki sieltä pelin yläreunasta ja niihin tulee sitten numerot että paljonko noita on.
Missä vaiheessa Simit voivat rakastua toisiinsa?
Harmi että et pelaa enää!
Minä olen nyt tasolla 12. Jotkut Simit ovat jo naimisissa ja saaneet vauvoja. Odottelen vielä että saan kasvatettua vauvat lapsiksi. Ensin on läpäistävä joitakin tehtäviä esim. saatava hevostalli valmiiksi. Se on jo rakentumassa.
Ap
Miten saisin ystäviä sinne partylaivaan? Olen kirjautunut Facebookkiin mutta en tiedä mistä löydän?
Mä pelasin joskus kunnes kyllästyin kun haasteet loppuivat ja kaikki vaan maksoi paljon. Lisäksi haasteet kävivät tylsiksi, en nähnyt enää järkeä tai tavoitteita pelissä.Tuosta pelistä on pari hyvää blogia. Simsit alkaa rakastua kun suoritat sitä varten olevan haasteen.
Miten löydän sen isoäidin kokkikirjan?
Miten simsit voivat olla romanttisia kun en tajuu sitä love in the air juttua??
Tietääkö kukaan, pystyyko kokonaista taloa siirtämään? Talo on merenrantatontilla ja etupiha on melkoisesti suurempi kuin takapiha. Voiko taloa siis siirtää ilman että siitä joutuu maksamaan? Osaan vain tuolla huonetta suurtämällä mutta en kehtaa kun siinä menee turhaa rahaa hukkaan.
Tässä vinkki:
Herää nyt hyvä ihminen! Lopeta aikasi tuhlaaminen paskaan ja hanki oikea elämä, helvetin luuseri!
Apua! Miten sim voi muuttaa toisen simin kanssa yhteen. Kokeilin vahingossa että muuta pois kaupuncista ja no se sitten muutti pois. Nyt mulla on uus simi ja haluaisin siitä similleni miehen.
Pitääkö simit olla asua saman katon alla, että ne pystyis rakastua?
up