Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

taas pissatulehdus tai ainakin oireita, EN JAKSA

Vierailija
28.04.2015 |

kaikki temput käytössä: pissaan ennen ja jälkeen seksin, pyyhin edestä taakse.. mutta silti on 2-4 kertaa vuodessa joko tulehdus TAI OIREET ILMAN TULEHDUSTA. söin vuden estolääkitystä, mutta piereskelin jatkuvasti ja joskus tuli p"""n mukana, joten lopetin..

minulla on vapaapäivä ja tarkoitus oli kierrellä kaupoissa, sen asemasta menenkin sitten vähintään neljäksi tunniksi päivystykseen odottamaan pissanäytteen tuloksia!

:(

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekissa suosittelivat Lactp Lady -nimistä valmistetta. Siinä on karpalouutetta (samaa määrää ei mehusta saa millään!) ja maitohappobakteereja. Näitä kun ottaa kaksi päivässä ja runsaasti vettä, niin mulla auttoi! Mulla oli samaa vaivaa: tulehduksen oireita mutta ei tulehdusta. Suosittelen! Itselläni ympärivuotisessa käytössä ja virtsatietulehdukset ovat hävinneet kokonaan.

Vierailija
22/28 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 korjaa: valmisteen nimi siis LACTO Lady!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni sama vaiva loppui, kun lääkäri määräsi yhden antibiootin (Nitrofur) otettavaksi parin tunnin sisällä seksin harrastamisesta. Ehdottomasti paras keino, eikä kuormita elimistöä tarpeettomasti. Tätä ennen olin kokeillut kaikki muut keinot.

Vierailija
24/28 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 11:14"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 11:12"]Epillerit / hormonaalinen ehkäisy pois. Kuparikierukka ei aiheuta pissatulehduksia eikä hiivaa. Eikä masennusta eikä raivokohtauksia eikä migreeniä eikä veritulppia :)
[/quote]

Ei kyllä hormonaalisenkaa ehkäisyn pitäis aiheuttaa tulehduksia. Vaikka eräs gyne mulle myönsi että ohentaa limakalvoja ja tuntuu tulehduksia lisäävän joillakin.
[/quote]Kärsin muutaman vuoden jatkuvista tulehduksista. Lopetin e-pillerit ja tulehdukset loppui...sattumaa?

Vierailija
25/28 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuli aikoinaan seksin jälkeen virtsatientulehdus. Mitään syytä tähän ei löydetty vaikka tutkimuksissa juoksinkin. Minulla oli estolääkkeet käytössä niin, että aina seksin jälkeen otin lääkkeet. Ensin oli Nitrofur, mutta tämä aiheutti pahaa oloa ja lääke vaihettiin Selexid:si. Sitten opin "lukemaan" kehoani niin, että tiesin milloin lääkkeet piti ottaa ja milloin pystyin jättämään ne välistä. Söin niin paljon antibiootteja, että kerran vaan päätin, että nyt saa loppua. Estolääkkeiden syöntiä aloin vähentämään ja lopetin niiden käytön muutama vuosi sitten. Nyt olen viimeisen vuoden aikana kärsinyt muutaman kerran virtsatientulehduksen ja mietinkin, että pitäisi saada uusi estolääkeresepti. Itse olen huomannut, että vessassa käynti ennen ja jälkeen seksin auttaa minulla parhaiten. Joskus auttaa nämä kuuluisat karpalot ja runsas nesteen juonti. Mutta mutta, ymmärään kyllä että ketuttaa ja ei jaksa, koska ne oireet on ihan kamalat, varsinkin jos on kirvelyä. Sympatiat ihan sinun puolella.

Vierailija
26/28 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 11:14"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 11:12"]Epillerit / hormonaalinen ehkäisy pois. Kuparikierukka ei aiheuta pissatulehduksia eikä hiivaa. Eikä masennusta eikä raivokohtauksia eikä migreeniä eikä veritulppia :)
[/quote]

Ei kyllä hormonaalisenkaa ehkäisyn pitäis aiheuttaa tulehduksia. Vaikka eräs gyne mulle myönsi että ohentaa limakalvoja ja tuntuu tulehduksia lisäävän joillakin.
[/quote]Kärsin muutaman vuoden jatkuvista tulehduksista. Lopetin e-pillerit ja tulehdukset loppui...sattumaa?
[/quote]
Näin kävi myös kaverilleni, tulehdus jokaisesta seksikerrasta vuosien ajan, mutta loppuivat kuin seinään kun gyne ehdotti hoidoksi e-pillerien lopettamista.

Vierailija
27/28 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein sulle ap. Helvetin hiekkapillu

Vierailija
28/28 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tranemax karpalovalmiste! Söin sitä säännöllisesti puoli vuotta, sen jälkeen tuntemuksien mukaan! Viimeisin tulehdus pari vuotta sitten! Suosittelen!