Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

epäsiistit lapset päiväkodissa

Vierailija
28.04.2015 |

hiukset takussa, nenässä kuivunutta räkää & naamassa kuivunutta ruokaa, likainen paita.. ymmärrän, että joskus tulee kiire ja lapsi viedään tarhaan eilisessä paidassa kaakaoviiksineen, mutta JOKA HEMMETIN PÄIVÄ? :O

tulee vaikutelma on vanmhempi on täysin välinpitämätön, ehkä jopa masentunut !

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin joku uskaltaa puhua tästä aiheesta. Lapsemme synytivät ulkomailla ja palatessamme Suomeen olin eniten järkyttynyt lasten epäpuhtaudesta! Kaupungilla kulkiessa näkyi siistimpiäkin lapsia, mutta lastemme päiväkodissa suurin osa lapsista oli juuri näitä epäsiistejä "räkänokkia". Eikö se häiritse vanhempia vai eivätkö he huomaa lastensa likaisuutta?

Vierailija
22/26 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 09:32"]Tuo, piheys on niin raastavaa. Olen nähnyt, että tosiaan joku kolmen euron juttukin jää ostamatta lapselle kalliina. Sitten mennään kauppaan ja ostetaan pari tupakka-askia ja olutta. Itseen vaan satsataan.
[/quote]

Sanoisit näille läheisille ystävillesi. Tuskin sinä vieraiden ihmisten jokaista kauppareissua, keskustelua ja rahatilannetta noin hyvin tiedät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 09:45"]

Kerrankin joku uskaltaa puhua tästä aiheesta. Lapsemme synytivät ulkomailla ja palatessamme Suomeen olin eniten järkyttynyt lasten epäpuhtaudesta! Kaupungilla kulkiessa näkyi siistimpiäkin lapsia, mutta lastemme päiväkodissa suurin osa lapsista oli juuri näitä epäsiistejä "räkänokkia". Eikö se häiritse vanhempia vai eivätkö he huomaa lastensa likaisuutta?

[/quote]

Sinä näet ne lapset päivähoidossa, ei ne vanhemmat siellä ole lasten nenää ja suuta pyyhkimässä. Haukut väärää puuta.

Vierailija
24/26 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa se nähdään. Suomessa ei puututa lasten huonoon kohteluun tarpeeksi ajoissa. Pitäsi olla sama laki kuin Ruotsissa. Jos lapsen siisteydestä tai vaatteista kerran päiväkodissa mainitaan eikä asia korjaannu niin seuraavassa palaverissa on mukana lastenvalvoja.

Mut mehän suomessa vain harmitellaan omissa pikku piireissä eikä tehdä mitään.

Vierailija
25/26 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kannatetaan puuttumista! Mitä nopeammin kaikki vanhemmat saadaan palveluiden piiriin, sen parempi.

t. kotiavusta työttömäksi jäänyt.

Vierailija
26/26 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 08:40"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 08:26"]Tiedän yhden lääkäripariskunnan, joiden lapset ovat todella resuisia aina tarhassa. Vaatteet ovat rikkinäisiä ja kuluneita merkkivaatteita, tai sitten ehjiä merkkivaatteita jotka eivät mielestäni sovellu päiväkotikäyttöön. Ei kuravaatteita yms, aina joudutaan lainaamaan tarhasta, eivätkä muuten palaudu jos ei muista ottaa pois kun lapsi lähtee. [/quote] Onneksi on tuollainen "lääkäripariskunta", niin kaltaisellasi nyhveröllä on jotakin arvosteltavaa. Minä muuten olen lääkäri ja mieheni on vastaavassa ammatissa. Ja lapsemme on päiväkodissa merkkivaatteissa. Ne on valittu täysin lapsen mukavuuden perusteella, ja kuluminen/rikkoontuminen ei haittaa. Sitten ne heitetään pois. Merkkivaatteissa vain on usein mukavimmat materiaalit.

[/quote]

Mikähän on lääkäriä vastaava ammatti? Sitä on lääkäri tai ei ole, ei ole mitään "vastaavaa".