Miten saada mies lopettamaan vihjailut kolmannesta lapsesta?
Ärsyttää kun se aina tilaisuuden tullen heittää jonkun aiheeseen liittyvän kommentin, vaikka tietää etten todellakaan halua enempää lapsia enkä tule mieltäni muuttamaan!
Kommentit (18)
korvaa aloituksen 'mies' sanalla 'vaimo' ja mieti, jatkuisiko ketju samanlaisena kuin nyt. tuntuuko esim. "No sanot sille selkeästi EI ja PISTE, asiasta ei neuvotella. Mikä on ongelma?" vielä hyvältä neuvolta?
Hankkimalla sterilisaation.
Ja tämä ei ole mikään heitto.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 15:34"]
korvaa aloituksen 'mies' sanalla 'vaimo' ja mieti, jatkuisiko ketju samanlaisena kuin nyt. tuntuuko esim. "No sanot sille selkeästi EI ja PISTE, asiasta ei neuvotella. Mikä on ongelma?" vielä hyvältä neuvolta?
[/quote]
Ööh, joo?
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 07:34"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 07:29"]Käytä rautalankaa. Perustele kuin lapselle, jos tilanne niin vaatii, että miksi et halua enempää. Ja kysy mieheltäsi MIKSI haluaa lisää. Onko syy se, että on itse isosta perheestä, vai haluaa mahtailla että on näin mahtava ori, kun lapsia on paljon? [/quote] Ei ole se syy ja olen perustellut. Syy on se, että kuulemma kokisi olonsa turvalliseksi isossa perheessä. Mutta minä en todellakaan uhraa itseäni enää yhtään enempää kuin mitä 2 lasta edellyttää. Ap
[/quote]
Kysy, miksei mies tunne iteään tuvalliseksi nyt. Pohtikaa yhdessä, mitä asialle voisi tehdä.
Karjaise, ettet aio repiä kehoasi yhtään enempää, herra on hyvä ja synnyttää itse.
Pyydä häntä huolehtimaan lapsista yksin vaikka viikon ajan ja kysy haluaako vielä lapsia.
Meillä auttoi se, kun täytin 50 vuotta...ei muuten helpottanut asiaa, että hänen hyvä lapsuudesta asti tuttu kaveripariskunta sai lapsen päälle nelikymppisenä. Vieläkin mies haikailee, että olisihan noita voinut enemmän olla.
No sanot sille suoraan että lopettaa! Jos hän kuitenkin salaa toivoo että olet vielä suostuteltavissa ja siksi tekee noin. Tai voihan se vaan vitsaillakin koska tietää ettet enää halua lapsia. Puhukaa!
Varmaan sekä että ne syyt. No, katsotaan nyt, sanooko taas tänäänkin jotain. Ap
Meillä mies toivoisi paljon lapsia mutta tuo nuorin on vasta alle2 joten kun asiasta puhutaan kuittaan et katotaan sit kun saadaa nukuttua edes kuukausi heräämättä. On noita lapsi on 5 et hyvä näköstä kun ollaan kaikki yhdessä. Onneksi isoin on jo ylä asteella
No sanot sille selkeästi EI ja PISTE, asiasta ei neuvotella. Mikä on ongelma?
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 07:02"]No sanot sille selkeästi EI ja PISTE, asiasta ei neuvotella. Mikä on ongelma?
[/quote] Olen sanonut! ! Silti se jatkaa sitä läpänheittoa lasten nimistä jne... Vittu että vituttaa! Ap
Mies haluaa lapsen. Anna lupa käydä Mirkun kanssa tekaisemassa mukula. Kaikki tyytyväisiä.
Käytä rautalankaa. Perustele kuin lapselle, jos tilanne niin vaatii, että miksi et halua enempää. Ja kysy mieheltäsi MIKSI haluaa lisää. Onko syy se, että on itse isosta perheestä, vai haluaa mahtailla että on näin mahtava ori, kun lapsia on paljon?
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 07:29"]Käytä rautalankaa. Perustele kuin lapselle, jos tilanne niin vaatii, että miksi et halua enempää. Ja kysy mieheltäsi MIKSI haluaa lisää. Onko syy se, että on itse isosta perheestä, vai haluaa mahtailla että on näin mahtava ori, kun lapsia on paljon?
[/quote] Ei ole se syy ja olen perustellut. Syy on se, että kuulemma kokisi olonsa turvalliseksi isossa perheessä. Mutta minä en todellakaan uhraa itseäni enää yhtään enempää kuin mitä 2 lasta edellyttää. Ap
Kuohitse se sika. Jos haluaa vielä kolmannen lapsen, johan on perkele.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 07:34"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 07:29"]Käytä rautalankaa. Perustele kuin lapselle, jos tilanne niin vaatii, että miksi et halua enempää. Ja kysy mieheltäsi MIKSI haluaa lisää. Onko syy se, että on itse isosta perheestä, vai haluaa mahtailla että on näin mahtava ori, kun lapsia on paljon? [/quote] Ei ole se syy ja olen perustellut. Syy on se, että kuulemma kokisi olonsa turvalliseksi isossa perheessä. Mutta minä en todellakaan uhraa itseäni enää yhtään enempää kuin mitä 2 lasta edellyttää. Ap
[/quote]
No, sinähän ne raskauden ja synnytyksen riskit otat, joten sinä päätät. Aika tyhmä mies vaan, kun ei tajua sitä. Onko se alusta alkaen sanonut haluavansa monta, vai tuliko se myöhemmin?