Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä ilman rakasta lemmikkiäni

Vierailija
28.04.2015 |

Aluksi ennen lopetusta oli piinaavan pitkä stressi, ahdistus, suru, turhautuminen. Sitten eräänä päivänä täysin spontaanisti päätin, että nyt se on ohi. Minun oli pakko tehdä se päätös suunnittelematta, koska se sattui liikaa.
Ekat kolme päivää itkin naamani epämuodostuneen näköiseksi, söin sämpylän päivässä ja valvoin valvomistani.
Sitten tuli pieni valonpilkahdus. Pieni naurahdus. Sitten kunnon nauru. Kauhistuin, että tässäkö tämä suru oli? Niin monta vuotta ja muutamassa päivässä voin jo hyvin?

No, en todellakaan voi. Itken lähes päivittäin (edelleen), mutta nyt olen niin väsynyt itkemiseen, että se on muuttunut ahdistukseksi. Ahdistaa tajuta, etten saa ikinä enää rakastani takaisin :'( Monien mielestä tässä vaiheessa "pitäisi" jo antaa olla. Minä en ole niin kylmä ihminen. Joka ikinen päivä ilman rakasta lemmikkiäni on hirveä. Tämä ikävä ja ahdistus on niin raastavaa :( Joka päivä vain ajattelen, että rakkainta ei ole enää :( Olenko muka liian tunteellinen? :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lemmkkejään suree kauan jis ne on perheenjäseniä ollut.

Vierailija
2/3 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhulla ajattelen sitä päivää kun joutuu luopumaan rakkaasta lemmikistä lopullisesti.

Tuntuu nyt siltä, ettei jaksa elää enää sen jälkeen itsekkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suren minäkin edelleen. Meillä oli yksi koira käymässä ja tarjosin vettä kuolleen koirani kupista. Kuppia pestessä mietin, ettei Se juo siitä enää koskaan. Miten paljon voikaan ikävöidä ja rakastaa pientä pörröistä tyttöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän