Kyttään toisten ostoksia kaupan kassalla
Sori, mutta se on hauskaa! Enkä usko, että muut ei muka tätä harrastaisi!
Ihmiset ostaa kauheasti maitoa ja rahkaa. Jos joku sinkkumies ostaa paljon kasviksia ja tuoretta kalaa, niin se kyllä kiinnittää huomioni positiivisessa mielessä. :)
Kommentit (51)
tää on vaan pakko mainita, yks mummeli alkoi paineleen liukuhihnalla mun ostoksia ja sano; "Ompa tuoretta"
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 01:13"]
Paras on se ihmistyyppi jonka täytyy saada puristaa joka ikistä tomaattia ennen ku poimii sieltä ne pari, joita hipelöi ihan ensimmäisenä.
[/quote]
Haha! Se olen MINÄ!! :D
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 08:55"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 00:54"]
Mistä sen tietää onks se mies sinkku?
[/quote]
Höh, tässä oikea ap, en tosiaankaan ajattele, että sinkkuus johtuisi noin yksinkertaisista syistä. Eikä täälläpäin ole mitään sinkkukoreja. Tässä siis minun päättelyvinkkini, mistä tunnistan eräänkin miehen sinkuksi:
- Hän tuntuu käyvän todella usein kaupassa ja aina yksin (varmaan edes joskus olisi naikkonen mukana, jos seurustelisi)
- Joskus perjantai-iltaisin saattaa olla kaverin kanssa ja ostaa pari olutta
- Ei sormusta
- Ostaa 5kpl paketin kondomeja (kuka parisuhteessa oleva ostaa näin pienen paketin?)
- Ostaa esim. kalaa tosi pienen määrän kerrallaan, en usko että riittäisi naiselle ja lapsille
- Ei koskaan osta mitään naiselle, esim. siteitä
[/quote]
Mun kanssa samassa kaupparytmissä taas on eräs toivottavasti varattu mies, jonka ostokset kiinnitti huomioni kassalla. Olen itse hiukan sellainen siveydensipuli, niin nähdessäni miehen ostaman jättipakkauksen kondomeja ja liukuvoiteen, alkoi mielikuvitus laukata että minkälaisia juttuja se oikein mahtaa koko viikonlopun puuhata.
Noh, viikon päästä samaan aikaan oltiin taas samassa jonossa, mutta nyt mies latoi kassalle kaksi purkkia liukuvoidetta ja megapakkauksen kondomeja.
Törmäsin vielä kerran viikkojen jälkeen samassa kaupassa samaan mieheen ja tiiättekö, se on aina tosi iloinen ja hyväntuulinen ja juttelee kassahenkilöille juttujaan ja heittää vitsiä!
Ja Mä tiiän miksi! :D
No eipä ole tullu mieleenkään. Mutta mistä sinä nykyään tiedät että mies on sinkku. Eihän läheskään kaikilla ole sormusta ja ei ne silti ole sinkkuja. Eikä aina pariskunnat käy yhdessä kaupassa. Vai asutko jossain perähikiällä jossa kaikki tuntee toisensa. Se selittäisi kyttäämisesi.
Ittellä on kyllä niin monta ajatusta mielessä kokoajan ettei siinä jouda kattelemaan ihmisten ostoksia.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 09:39"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 00:56"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 00:54"]
[/quote]
No jos olisi parisuhteessa, niin luultavammin nainen kävisi kaupassa / kävisivät yhdessä.
[/quote]
Tässä normaalin typerän naisen asennetta kaikille katseltavaksi.
[/quote]"normaalin typerän naisen"
Avaisitko tätä käsitettä vähän, kiitos.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 00:56"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 00:54"]
[/quote]
No jos olisi parisuhteessa, niin luultavammin nainen kävisi kaupassa / kävisivät yhdessä.
[/quote]
Oletsä vaan niin tyhmä.
Ainoa, mikä kiinnittää huomion, on monta pakettia eineksiä. Muuten ei kiinnosta, enkä jaksa varsinkaan analysoida ihmisiä ostosten perusteella. Jotkut sitten jaksaakin kyylätä.