Hoitolapsen isä tuli vastaan Tinderissä ja painoi sydäntä
Nyt olemme matchit. O-ou, ei olisi pitänyt olla niin utelias ja painaa itse sydäntä. Tämä on todella kiusallista. :D Mun mielestä he ovat lapsen äidin kanssa vielä yhdessä? Tai ainakin sellaisen käsityksen olen saanut, mutta en ole kyllä varma. Hakevat ja tuovat lasta vuoron perään.
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 22:13"]Laitoin vaan ":D" hymiön.
T: ap
[/quote]
Kas kun et silmäniskua. Taidat haluta olla "saatavilla" mutta ujostelet ilmoittaa siitä avoimemmin. No, pallo on nyt heitetty Harrille, ottaakohan kopin?
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 22:28"]
Se on mun mies irti siitä senkin vosu!!
[/quote]Omasta vapaasta tahdostaan tehnyt profiilin twitteriin.
[/quote]
Vai tinderiin ;D
Kyllähän tuolla moni varattu pyörii kokeilemassa markkina-arvoaan ilman ajatusta pettämisestä
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 19:59"]Alkaako nimi H:lla?
[/quote]
On Harri
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 20:03"]Alkaako vaimoke R:llä?
[/quote]
Riikka, kyllä.
ei Harri jätä perhettään ja vaaranna omaa elämäänsä ja saavutettua asemaansa. Tosin mies haluaa kokeilla
markkinointi voimaansa jossain elämän vaiheessa, kuten moni nainenkin ja palaa turvalliseen pesäänsä visusti takaisin jännityksen jälkee.
Harrin ja Riikan pariskuntanimi on tietenkin Harrikka! Match made in Heaven! Ei tuollasta yksi Tinder-kohtaaminen hajota.
Ellei sun nimi ole esim. Kirsi, jolloin olisitte Kiharrin :D
Eiku keksin paremman!
Jos ap:n nimi olisi Katariina -> Kata
-> Kata + Harri = KATARRI <3
t.15
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 22:28"]
Se on mun mies irti siitä senkin vosu!!
[/quote]Omasta vapaasta tahdostaan tehnyt profiilin twitteriin.