Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv34+3 ja vauva riehuu niin etten voi nukkua

Vierailija
28.04.2015 |

Melkein toivoo että syntyisi jo, sattuukin ihan sikana kun se mönkii menemään tuolla. Närästää ja oksettaa ja sattuu muutenkin koko ajan. Kateellinen kaikille jotka voi rehellisesti sanoa että raskausaika ollut helppoa ja ihanaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää montaa viikkoa :) Helpompaa se on silti vauva masussa kuin osastolla noilla viikoilla. Tsemppiä!

Vierailija
2/7 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse olet hankkiutunut raskaaksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat on jotenkin kieroja. Kun ovat paikoillaan (äiti yrittää nukkua), alkaa riehuminen. Kun saavat keinutusta (äiti kävelee), nukkuvat tyytyväisinä. Miksi ne eivät voi toimia kuten normaalit ihmiset jotka saadakseen unta tarvitsevat paikoillaan pysymistä?

Oma vauva jo 6v mutta tuli aloituksesta ihan raskausajat mieleen...

Vierailija
4/7 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 00:35"]Ja itse olet hankkiutunut raskaaksi?
[/quote] Mies kyllä vähän auttoi.

Vierailija
5/7 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 00:32"]Ei enää montaa viikkoa :) Helpompaa se on silti vauva masussa kuin osastolla noilla viikoilla. Tsemppiä!
[/quote] Kiitos tsempeistä :) Joo, kyllä pitää koputtaa puuta joka kerta kun ajattelee että sais syntyä jo, ei tätä jaksa enää =D kaksi lasta kotona, toiveissa että tämånkin kanssa pääsis mahdollisimman nopeasti sitten vaan kotiin :)

Vierailija
6/7 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 00:39"]Vauvat on jotenkin kieroja. Kun ovat paikoillaan (äiti yrittää nukkua), alkaa riehuminen. Kun saavat keinutusta (äiti kävelee), nukkuvat tyytyväisinä. Miksi ne eivät voi toimia kuten normaalit ihmiset jotka saadakseen unta tarvitsevat paikoillaan pysymistä?

Oma vauva jo 6v mutta tuli aloituksesta ihan raskausajat mieleen...
[/quote] No, itse nukun edelleen parhaite keinuvassa veneessä =D riippumattokin on ihana... mutta nyt tää vihdoinkin nukahti, josko itse ehtis nyt nukahtamaan ennen kuin se taas herää :)

Vierailija
7/7 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt hänelle tuli hikka, voi pientä. Ja mul on nälkä mutten keksi mitä haluaisin syödä... ei oo helppoo =D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän