valokuvaaja panttaa maksamiamme kuvia...
Hei, onko kellään kokemusta Tampereella toimivasta Studio Pellavasta?
Kävimme helmikuun alussa lapsemme kanssa 1-vuotis kuvissa siellä ja emme vieläkään ole saaneet kuvia. :(
Kuvat ovat siis netissä jo katsottu ja tilattu, sekä myös maksettu iso hinta. Saimme tilausvahvistuksenkin, jossa luvattiin toimitusta 10:ssä arkipäivässä.. No 10 päivän kuluttua tulee 3 kuukautta tilauksesta!
Kysynkin onko kukaan käynyt myös tuolla valokuvissa/tilannut kuvia? Netistä löytyy viime vuodelta jos jonkinlaista kauhutarinaa puolen vuoden tyhjästä odottamisesta.... :/
Haluaisin niiin jo saada niitä kuvia itselleni, kiva selitellä sukulaisillekin kun kyselevät.
Niin ja siis itse valokuvaajalle on yritetty soittaa, laitettu viestiä, sähköpostia tms. Ilman mitään vastausta! :(
Kommentit (5)
Kuulostaapa törkeältä. Mene itse käymään paikalla jos se on mahdollista ja jos sekään ei auta niin yhteys kuluttaja-asiamieheen tai jopa poliisiin? Petoshan tuo on jos ei toimita sovittua palvelua kohtuullisessa ajassa ilman hyvää syytä.
Itse laittaisin vielä viestiä ja uhkailisin kuluttaja-asiamiehellä, jos ei vieläkään auta niin siihen yhteyttä.
Laita vielä kuvaajalle sähköpostia, ja jotta saisit varmasti huomion, otsikoi se
Kuluttajariitalautakuntaan liittyen
Kerro kuvaajalle, että ellei hän ota yhteyttä sinuun ja toimita kuvia, tai hyvitä sun kuluja heti, niin olet aikeissa viedä asian käsittelyyn muille tahoille. Ja jos kuvaajasta ei kuulu, niin todellakin tee niin.
Kiitokset kaikille, täytyykin vielä tänään tehdä se "viimeinen sähköposti".
Vielä kyselen, onko jollakulla kokemusta tuosta valokuvaamosta?
AP
olisko ne pilannut vahingossa kuvat