Istuin eka kertaa miehen naamalle
Mieheni on aina tykännyt antaa mulle suuseksiä, mutta jostain syystä en ole koskaan rohjennut toteuttaa yhtä hänen toivettaan; asettua hänen päälleen siten, että ikäänkuin istun hänen naamalleen jotta hän voisi nuolla minua. Nyt sitten kuitenkin sen tein ja voi luoja kun olimme molemmat aivan kiimassa tästä! Nuolemiskulma oli itselleni täydellinen, kun miehen pään alla oli pari tyynyä ja pystyin painautumaan häntä vasten.
Melkein kaikkea muuta on tullut hänen kanssaan kokeiltua, joten olipa kiva näin nelikymppisenä testata meille uutta. Seksi on ihanaa, myös pidemmässä suhteessa 😊
Kommentit (12)
Hyvä! Seuraavaksi sitten nuoletat tuossa asennossa pyllyn ;)
Voi miten mukava kuulla. olet ihana. Itse haluaisin samaa vaimoltani samalla ottaisi tukasta kiinni ja vetäisi naamaani pillua vasten. Ei totudu tässä elämässä :( M51
Hullu! Ei siihen oikeasti voi istua, vaikka sanonta onkin tuollainen. Täytyyhän miehen saada happeakin!
Miten se miehen pää oli tuettuna niillä tyynyillä?
Hyvä, mitä useampi nainen innostuu kasvoilla istumisesta sen parempi :)
Vierailija kirjoitti:
Hullu! Ei siihen oikeasti voi istua, vaikka sanonta onkin tuollainen. Täytyyhän miehen saada happeakin!
Voi istua, kunhan ei liian pitkäksi aikaa. Normaali mies pystyy kyllä koska tahansa pidättämään hengitystään esimerkiksi 20 sekuntia.
Aloittajalle: mahtavaa kuulla, että kokeilitte ja tykkäsitte. Tuosta aukeaa uudenlainen, entistäkin parempi seksielämä!
Homostelitte siis!
AP on 100% varmuudella mies.
Vierailija kirjoitti:
Homostelitte siis!
Kyllä. Ei noin kokeilunhaluisia naisia ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homostelitte siis!
Kyllä. Ei noin kokeilunhaluisia naisia ole.
120 % varmuudella
Meillä harrastetaan tätä myös ja molemmat nauttivat. Välillä vaimo nuolettaa myös pyllyreikäänsä ja putsauttaa pillunsa sen jälkeen, kun olen lauennut sisälle.
Peräkammaripojan aloitus.. ja ukot läähättää "kokeilunhaluisen naisen" perään ;D
Mä rakastan tuossa asennossa nuolla naistani. Vielä kun olen sidottuna sänkyyn niin parempi.