Tapahtui jotain niin noloa että häpeän itseäni vallan...
Uuden miesystäväni kanssa päästiin tänä iltana ensimmäistä kertaa tositoimiin. Olin pukenut uudet mustapitsiset seksikkäät alusvaatteet ja riisuin ne eroottisen hitaasti keinahdellen, alku meni hyvin mutta sitten kompastuin miehen paksuun mattoon eikä tämä ollut edes noloin osa....
Siinä sitten naurahtaen jatkettiin hommia ihan normaalisti, oli pari asentoa kunnes vatsassani rupesi vääntämään oudosti. Pian mies käänsi mut riuhtaisten kontilleen ja alkoi kunnolla jynkyttää takaapäin, sitten se alkoi; "pruut...trööööööt...prut, prut, prut, pruut... PRUUUUUUT" MINÄ SIIS PIERIN SEN JYNKYTYKSEN TAHTIIN, kunnes vähintään vaivaantunut mies lopetti ja lähti suihkuun mitään sanomatta.
Ja se haju, ei jumalauta, kakkista pahin pilaantunut munapieru! Keräsin kamppeet ja tilasin taksin ja lähdin miyään ilmoittamatta ovesta ulos. :/ En kestä tätä häpeää, nolouden tunnetta! Tuskin enää tavataan sen miehen kanssa uudestaan.
Kommentit (50)
Toi mies on selkeetä mököttäjä tyyppiä. Jos se tohon reagoi noin niin kaikkeen vakavampaankin kyllä. Usko mua.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 23:14"]
vois kuviitella että paineet siinä vaiheessa koulutusta tulisi nenästä ulos itseltään siis. jos on tiukkasovitus? but if you farthhh like that, i ll farthh like this ,... together we farthhh, let s farthh the night together. comoun camoun lets farthh together.
[/quote] Että oikein sellaiset kunnon pieruorgiat vielä... ?
[quote author="av mamma" time="27.04.2015 klo 23:25"]voi ei :( ukon syytä. mitäs väänsi sut siihen asentoon missä peräaukko on avonaisena ja persposket levällään.
älä sure. sä löydät paremman.
[/quote]
Tämä oli hausja kommentti :D kiitos!
No voi jos se ukko tuommosesta vaivaantuu...On kyllä nolo ukko! Oisit vaan sanonut rennosti jotain että tais alkaa vatsaa vääntämään.Miehille täytyy opettaa että se on ihan normaalia...Tai sitten parempi ettei ole tuommosen jantterin kans tekemisissä.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 22:29"]No voi jos se ukko tuommosesta vaivaantuu...On kyllä nolo ukko! Oisit vaan sanonut rennosti jotain että tais alkaa vatsaa vääntämään.Miehille täytyy opettaa että se on ihan normaalia...Tai sitten parempi ettei ole tuommosen jantterin kans tekemisissä.
[/quote]
Joo, ei helpottanut yhtään tuo miehen toiminta. Olihan tuo nyt hirveän noloa mulle ja sitten mies vaan lähtee meneen ja suihkuun kesken eikä edes sano sanaakaan... :( pitikin mulle juuri tänään sattua tällaiset vatsan väänteet!
No, ei tuo mies miltään aarteelta vaikuttanut. Jos homma noin vähään kaatuu niin sitten kaatuu. Löydät kyllä jonkun joka kestää pierujasi :D
Oletko se sama joka kirjotti tän saman tarinan mutta silloin se kävi mukamas yhen yön jutun kanssa?vai paukutteleeko mukamas monetkin sängyssä..
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 22:35"]
Oletko se sama joka kirjotti tän saman tarinan mutta silloin se kävi mukamas yhen yön jutun kanssa?vai paukutteleeko mukamas monetkin sängyssä..
[/quote]Miksi? Täällä keskusteluissa aina pyörii tämmönen "oletko se sama...." tyyppi. Eikö sulla ole muuta tekemistä voi hyvää päivää? en ole ap
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 22:35"]Oletko se sama joka kirjotti tän saman tarinan mutta silloin se kävi mukamas yhen yön jutun kanssa?vai paukutteleeko mukamas monetkin sängyssä..
[/quote]
Tää oli mun ensimmäinen pierukokemukseni sängyssä eli en ole tehnyt aikaisemmin aloitusta tällaisesta... Ja tämä vain tapahtui, en voinut mitään. :(
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 22:36"]Onks tää totta? :D:D Kamala myötähäpeä jos on :D
[/quote]
Totisinta totta :( En kestä tätä häpeää... Mitään noin noloa ei olekaan tapahtunut mulle ennen.
Onhan se noloa. Mutta mies oli silti se nolompi. Hänen olisi pitänyt kysyä sulta, onko masu kipee, haluutko tauon ym.
No kyllä tuo kieltämättä hieman nolottais. Mikset käynyt vessassa siinä vaiheessa, kun vatsassa alkoi kiertää?
Mä päästelin ex-ukon kanssa sellasia hiton pimppipieruja takaapäin-asennossa. Ai kauheeta jos siitä lähtis vielä pierunkäryt.. Kauhee tilanne tuo on, toivottavasti ei jää sulle kummittelemaan vaan pystyt nauttimaan seksistä vielä jatkossakin.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 22:34"]No, ei tuo mies miltään aarteelta vaikuttanut. Jos homma noin vähään kaatuu niin sitten kaatuu. Löydät kyllä jonkun joka kestää pierujasi :D
[/quote]
Ehkä tälle voi vielä joskus nauraa, nyt on vielä häpeä vaan kova.. Pitkästä aikaa treffailua ja seksiä ja nolosti kävi! :/
Noloa!!!!! Hyvä ensivaikutelma... Voin vaan kuvitella mitä miehen päässä pyörii
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 22:35"]Oletko se sama joka kirjotti tän saman tarinan mutta silloin se kävi mukamas yhen yön jutun kanssa?vai paukutteleeko mukamas monetkin sängyssä..
[/quote]
Mua alkaa monesti pierettään kesken touhuamisen. Äärettömän kiusallista ja ikävää, onneksi yleensä pystyy pidättelemään ja onkin yhden käden sormilla laskettavissa kerrat, jolloin on paukku päässyt. On se kuitenkin inhottavaa ja seksi loppuu usein lyhyeen, kun pidätellessä on koko lantionpohjan lihakset äärimmilleen puristettuna, että mies tulee harmillisen nopeasti. Itsehän en silloin tule ollenkaan, luonnollisestikin jos paikat rentoutuisi, tulisi orgasmi sellaisen pieruorkesterin saattelemana, että menisi koko nautinto aivan nauramiseksi!
voi ei :( ukon syytä. mitäs väänsi sut siihen asentoon missä peräaukko on avonaisena ja persposket levällään.
älä sure. sä löydät paremman.