Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jatkoa töissä vuodenvaihteen jälkeen vai neljäksi kuukaudeksi Havaijille?

Vierailija
27.04.2015 |

Minulla on määräaikainen työsuhde vuoden loppuun. Jatkoakin on lupailtu, mutta Suomen talvi on minuta aika rankka, ja koska minulla ei ole ns. "elämää" eli miestä ja lapsia, ajattelin lähteä ensi tammikuusta huhtikuulle Havaijille. Asuntolainaakaan ei ole.

Monet läheiset vaan pitävät tätä liian riskaabelina toimintana, ja sanovat, että pitää tehdä töitä kun saa.  Itse olen vähän kahden vaiheilla. Mitäs mieltä olette?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIssä siellä aiot asua? Kuinka kalliiksi tulee? OSAATKO LENTÄÄ SINNE YKSIN?

Vierailija
2/11 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy töistä kk tauko. Suostuvat varmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvottele duunissa, joskus järjestyy joustoja.

Vierailija
4/11 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin ehdottomasti Havaijille!

Mitäs sitä sanotaankaan; ihminen katuu yleensä sitä, minkä jätti tekemättä.

Tietty voit olla järkevä ja esim. elää säästeliäästi, jotta olisi rahaa sitten varulta, jos et saisikaan heti töitä Havaijilta paluun jälkeen. Tosin, eiköhän tekevä jotakin löydä ;)

Vierailija
5/11 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 22:27"]MIssä siellä aiot asua? Kuinka kalliiksi tulee? OSAATKO LENTÄÄ SINNE YKSIN?
[/quote]Autopilotti auttaa.

Vierailija
6/11 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene havaijille <3

Vierailija
7/11 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähtisin Havaijille! Tai siis, itse en uskalla tässä tilanteessa lähteä niin lähde sä mun puolesta :)

Vierailija
8/11 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin asua esimerkiksi Banana Bungalowsissa ja muissa halvoissa hostelleissa, ja ehkä autella farmeilla ruokaa ja yösijaa vastaan. Kona Volcano Parkissa kai saa yöpyä teltassakin. Voisin myös yrittää saada kämpän ei-turistialueelta, vähän vaatimattomammalta seudulta. Saarien sateiset koilispuoletkin saattaisivat olla mielenkiinoisia, siellä asuu paljon alkupräisiä havaijilaisia.

Mitäs osaamista tuossa muka on? Momondosta vaan varaa lennot. En menisi ihan omalla lentsikalla, vaan charter-lennolla vaan.

Olisin valmis tekemään etätöitäkin tuolta, tosin ongelmia tulisi varmaan lainsäädännön suhteen. Ei niinkään nettiyhteyksien.

Vierailija
9/11 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähde ihmeessä, jos sen verran on rahaa että pystyt niin tekemään. Ja vielähän ehdit säästää lisää. Töitä ehtii tehdä myöhemminkin.

Vierailija
10/11 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut toihan on ihan optimaalinen. Toivottavasti kuulut kassaan, niin lähtee päivärahatkin juoksemaan heti tammikuusta. Lähde ihmeessä!

Vierailija
11/11 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saathan sä työttömyyskorvausta koko ajan kun olet siellä ulkomailla eli kyllä mä ennemmin nostaisin rahaa makaamalla palmun alla kuin masentelemalla suomen pimeydessä töitä tehden