G: Onko miehesi ulkomaalainen?
Kommentit (89)
Kenelläkään ei ole mies Venäjältä? No täälläpä ilmoittautuu venäläisen miehen vaimo, kaksi lasta, kotona puhutaan venäjää ja suomea
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 21:03"]
Jos on niin mistä maasta hän on kotoisin?
[/quote]
Hänen vanhempansa ovat molemmat suomalaisia, mutta hänen isovanhemmistaan toinen on ranskalainen. Eli mieheni on suomalainen, mutta hän ei näytä aivan suomalaiselta eikä käyttäydykään kuin täysiverinen suomalainen.
Argentiinalainen. Pari sukupolvea taaksepäin ja suku asui vielä Euroopassa. Mutta tämä on normisettiä Argentiinassa -useampi kulttuuri elää sovussa käsi kädessä. Esimerkiksi mieheni isä on tanskalaisespanjalaista alkuperää ja mieheni äiti italialainen. Kaikista juurista ollaan ylpeitä ja ne on esillä jokapäiväisessä elämässä, tyyliin illalliseksi tanskalaista perinneruokaa ja keskustelukielenä italia ja espanja sekaisin ja ruoan jälkeen skypellä vaihdetaan kuulumisia Italiassa asuvien sukulaisten kanssa, katsellaan vanhoja valokuvia Espanjasta ja joku kertoo sukutarinoita Tanskasta ja kaiken tämän keskellä ollaan ylpeitä argentiinalaisia. Itse nautin tästä eri kulttuurien fuusiosta ja on ollut helppo solahtaa maahanmuuttajana sekä mieheni perheen joukkoon että Argentiinaan. Avauduin nyt tästä, koska mulle tämä on ollut mielenkiintoinen ulottuvuus monikulttuurisessa perhe-elämässä. :)
On, turkkilainen. Tavattiin 7 vuotta sitten, kun olin Turkissa vaihdossa ja hän oli sitten tutorinani yliopistolla. Asutaan tällä hetkellä Istanbulissa, ens kuun lopussa 2v hääpäivä.
Olin aikoinaan Jenkkilässä vaihtarina ja sieltähän tuo mies tarttu mukaan, Pohjois-Carolinan takamailta. On kyllä jo niin suomalaistunu että itseeniki ihmetyttää.
Ei oo. Mutta ihan laadukas kotimainen :)
Turkkilainen. Suomessa tavattiin, samalla työnantajalla. 5v yhdessä.
Mun mies on kotoisin Romaniasta, asutaan Ranskassa.
Mieheni on aito suomalainen. Kotoisin Turusta ja mustaihoinen, ihonväriä ei tosin kysytty.
On. En kerro mistä. Mutta on kahden eri rodun sekoitus, eikä kumpikaan vanhemmista suomalainen.
Keniasta. Samassa koulussa mutta vasta työn kautta toisemme löydettiin. Ja rakkautta piisaa :)
Ausseista. Oon ihminen joka vihaa hellettä, mies taas jäätyy kuoliaaksi jos on "vaan" +10 astetta. Hiukan saatiin siis asuinpaikan kanssa suplia :D
Tunisialainen löytyy täältä. Tapasimme Tunisiassa kun olimme tyttöjen kanssa bilematkalla siellä eikä ollut aikomusta rakastua ja raahata miestä mukana mutta jotenkin niin vain sattui käymään kun hän pyysi minua vaimokseen heti ensitreffeillä. Niin ihanaa romantiikka. Tästä alkoi sitten suuri urakka ja rumba saada mies Suomeen <3 mieheni on nyt suomen kielen kurssilla ja tätä kurssia hän on käynyt vasta 5 vuoden ajan, mutta uskon luotan ja tahdon että hän oppii vielä sujuvaa suomea! miehestä tulee vielä todella reipas kun saa näyttää todelliset kyntensä! tietysti haluan miestäni tukea kaikin tavoin ja olen nykyisin myös totuttelemassa kauniiseen ja eksoottiseen islamilaiseen kulttuuriin