Meidän kaupunkiasuntomme on 157 m2 ja maaseutukoti 500+176+135 m2.
Kommentit (46)
Hitokseen siivoamista ja isot sähkölaskut, ym. ylläpitokulut. Ja mulla on niin huono suuntavaisto, että eksyisin noin isoissa neliöissä mitä aloittajalla on 🤣
Vierailija kirjoitti:
Hitokseen siivoamista ja isot sähkölaskut, ym. ylläpitokulut. Ja mulla on niin huono suuntavaisto, että eksyisin noin isoissa neliöissä mitä aloittajalla on 🤣
Siivoaja siivoaa jos emme itse viitdi.
Asumiskulut Suomessa 380e/kk, maailmalla 200e/kk (tässä kk siivous mukana)
Mahtavaa upeeta🎉🎊
Herää vaan kysymys: miksi sen täällä kerrot❓
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi millainen lämmitysratkaisu teillä on maalla, jos talo on vanha (yli 200v)? Itsellä sellainen kakkosasuntona ja jotain pitäisi tehdä.
Meillä vuorilämpö olemme olleet erittäin tyytyväisiä, pitää talon lämpöisenä eikä pyörry kun sähkölasku tulee❣️
T: Eri kuin Ap
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa miten ihmisten kateus suorastaan tulvii täällä toinen toisensa perään.. :D
Ottaako se noin lujille, että joku heittää keskustelupalstalle anonyyminä (kaiken lisäksi varmaan vielä trollina) tuollaista tietoa omistuksistaan?Itselle tulee mieleen, että hienojuttu! Ei tuollaisia kaikenlaiset kateelliset paskahousut sossun elätit kaupungin vuokraluukuista kykene hankkimaan, ja sekös näyttää korventavan :)
Puhutko nyt itsestäsi❓
Ja sinä kuvittelet, että vastaajat ottavat näin ilmiselvän (ja saakelin huonon) provon totena?
Puuttuuko sinulta äly vai onko joku diagnoosi joka selittää tyhmyytesi?