Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä masturboi viimeksi

Unikko
06.01.2022 |

Missä, miten, millä ja mistä se lähti?

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista millon olen viimeksi lauennut. 

Vierailija
82/97 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla sängyllä masturboitiin miehen kanssa yhdessä. Ihanaa! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruissalon kylpylän hikisillä lakanoilla maaten, kuunnellen helteen vuoksi avoimesta ikkunasta kantautuvaa pikkutuntien juopunutta yhteislaulua (pääasiassa Eppuja, silloin kun siitä jotakin selvää sai). Ajatus oli, että kun tässä nyt alasti ja hereillä kerran joutuu makaamaan, niin samapa kai se on runkatakin, kun vaimo vetelee hirsiä vieressä. Rajoitin laukeamistani sen verran, ettei pesulle tarvinnut vaivautua, vaan saattoi jäädä odottamaan seuraavaa biisiä.

Vierailija
84/97 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes muista millon olen viimeksi lauennut. 

Eihän sitä kysyttykään, vaan että koska olet viimeksi runkannut!

Vierailija
85/97 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri äskön Naantalin höyrysaunassa.

Vierailija
86/97 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin viimeksi levarilla runkkaamassa. Oli siistiä kun näki toisekin ja kuinka siltä spermat lensi.

Vierailija
87/97 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime yönä kotona vessassa nahkarukkanen kädessä sen jälkeen kun olin katsellut videoita

Vierailija
88/97 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla viimeiseksi ennen nukahtamista. Haaveilin eräästä nuoremmasta miehestä, kuten aika usein. Parisuhteeni päättyi reilu puoli vuotta sitten, huomaa että pahin suruaika alkaa olla ohi kun seksuaalisuus alkaa taas heräämään.

N40

Vierailija
89/97 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Illalla viimeiseksi ennen nukahtamista. Haaveilin eräästä nuoremmasta miehestä, kuten aika usein. Parisuhteeni päättyi reilu puoli vuotta sitten, huomaa että pahin suruaika alkaa olla ohi kun seksuaalisuus alkaa taas heräämään.

N40

Oliko kiltit vai lennokkaat fantasiat?

Vierailija
90/97 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N40

Kuumat ja intohimoiset.

N40

Vierailija
91/97 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N40

Kuumat ja intohimoiset.

N40

Tuollaista on aina mukava lukea.

Vierailija
92/97 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N40

Saatko herkästi orgasmin masturboidessa ja käytätkö leluja tyygyttäessä itseäsi ?

M.

Vierailija
93/97 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N40

Saatko herkästi orgasmin masturboidessa ja käytätkö leluja tyygyttäessä itseäsi ?

M.

Kyllä saan, tunnen oman kehoni hyvin ja mielikuvani ovat erittäin voimakkaita. En käytä leluja. Tykkään pitkittää tilannetta, niin orgasmi tuntuu lähes yhtä hyvältä kuin miehen kanssa. Ei kuitenkaan ihan tietenkään. Asiaa helpottaa varmaankin, että olen elämässäni saanut myös todella hyvää seksiä mieheltä ja toki se että minulla on kyky tulla monin tavoin.

N40

Vierailija
94/97 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen nojatuolissa. Laukeaminen pääsi yllättämään joten paita ja housut menivät limaan

Vierailija
95/97 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N40

M.

Kyllä saan, tunnen oman kehoni hyvin ja mielikuvani ovat erittäin voimakkaita. En käytä leluja. Tykkään pitkittää tilannetta, niin orgasmi tuntuu lähes yhtä hyvältä kuin miehen kanssa. Ei kuitenkaan ihan tietenkään. Asiaa helpottaa varmaankin, että olen elämässäni saanut myös todella hyvää seksiä mieheltä ja toki se että minulla on kyky tulla monin tavoin.

N40

Pitkittämunen siis vaikuttaa saavuttamasi orgasmin voimakkuuteen ja haluat nautiskella pitkään. Onko joku tietty asento mieluinen kun tyydyttää itseäsi ?

Vierailija
96/97 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona vierashuoneessa katselin vaimon ja minun xhamsterissa olevia videoita, ja kädellä navalle. 

Vierailija
97/97 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona vierashuoneessa katselin vaimon ja minun xhamsterissa olevia videoita, ja kädellä navalle. 

Laita ihmeessä linkkiä! 😉

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän