Missä masturboi viimeksi
Kommentit (97)
Aamulla sängyllä masturboitiin miehen kanssa yhdessä. Ihanaa!
Ruissalon kylpylän hikisillä lakanoilla maaten, kuunnellen helteen vuoksi avoimesta ikkunasta kantautuvaa pikkutuntien juopunutta yhteislaulua (pääasiassa Eppuja, silloin kun siitä jotakin selvää sai). Ajatus oli, että kun tässä nyt alasti ja hereillä kerran joutuu makaamaan, niin samapa kai se on runkatakin, kun vaimo vetelee hirsiä vieressä. Rajoitin laukeamistani sen verran, ettei pesulle tarvinnut vaivautua, vaan saattoi jäädä odottamaan seuraavaa biisiä.
Vierailija kirjoitti:
En edes muista millon olen viimeksi lauennut.
Eihän sitä kysyttykään, vaan että koska olet viimeksi runkannut!
Juuri äskön Naantalin höyrysaunassa.
Kävin viimeksi levarilla runkkaamassa. Oli siistiä kun näki toisekin ja kuinka siltä spermat lensi.
viime yönä kotona vessassa nahkarukkanen kädessä sen jälkeen kun olin katsellut videoita
Illalla viimeiseksi ennen nukahtamista. Haaveilin eräästä nuoremmasta miehestä, kuten aika usein. Parisuhteeni päättyi reilu puoli vuotta sitten, huomaa että pahin suruaika alkaa olla ohi kun seksuaalisuus alkaa taas heräämään.
N40
Vierailija kirjoitti:
Illalla viimeiseksi ennen nukahtamista. Haaveilin eräästä nuoremmasta miehestä, kuten aika usein. Parisuhteeni päättyi reilu puoli vuotta sitten, huomaa että pahin suruaika alkaa olla ohi kun seksuaalisuus alkaa taas heräämään.
N40
Oliko kiltit vai lennokkaat fantasiat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40
Kuumat ja intohimoiset.
N40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40
Kuumat ja intohimoiset.
N40
Tuollaista on aina mukava lukea.
Vierailija kirjoitti:
N40
Saatko herkästi orgasmin masturboidessa ja käytätkö leluja tyygyttäessä itseäsi ?
M.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40
Saatko herkästi orgasmin masturboidessa ja käytätkö leluja tyygyttäessä itseäsi ?
M.
Kyllä saan, tunnen oman kehoni hyvin ja mielikuvani ovat erittäin voimakkaita. En käytä leluja. Tykkään pitkittää tilannetta, niin orgasmi tuntuu lähes yhtä hyvältä kuin miehen kanssa. Ei kuitenkaan ihan tietenkään. Asiaa helpottaa varmaankin, että olen elämässäni saanut myös todella hyvää seksiä mieheltä ja toki se että minulla on kyky tulla monin tavoin.
N40
Eilen nojatuolissa. Laukeaminen pääsi yllättämään joten paita ja housut menivät limaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40
M.
Kyllä saan, tunnen oman kehoni hyvin ja mielikuvani ovat erittäin voimakkaita. En käytä leluja. Tykkään pitkittää tilannetta, niin orgasmi tuntuu lähes yhtä hyvältä kuin miehen kanssa. Ei kuitenkaan ihan tietenkään. Asiaa helpottaa varmaankin, että olen elämässäni saanut myös todella hyvää seksiä mieheltä ja toki se että minulla on kyky tulla monin tavoin.
N40
Pitkittämunen siis vaikuttaa saavuttamasi orgasmin voimakkuuteen ja haluat nautiskella pitkään. Onko joku tietty asento mieluinen kun tyydyttää itseäsi ?
Kotona vierashuoneessa katselin vaimon ja minun xhamsterissa olevia videoita, ja kädellä navalle.
Vierailija kirjoitti:
Kotona vierashuoneessa katselin vaimon ja minun xhamsterissa olevia videoita, ja kädellä navalle.
Laita ihmeessä linkkiä! 😉
En edes muista millon olen viimeksi lauennut.