Missä masturboi viimeksi
Kommentit (97)
Huomenna illalla muiden seurassa Kartanolla.
Sängyssä äsken ja nyt aloin jo uudestaan masturboimaan. Vatsallani makaan ja työntelen kalua lakanaa ja patjaa vasten ja katson samalla puhelimelta naisten kuvia alusvaatteisillaan ja alasti.
Eilen töistä tullessani laskin eräällä levähdyspaikalla tyttöiliän sukille.
Eilen illalla, kun vaimo oli jo mennyt nukkumaan, tuli youtubea selaillessa eteen joku jooga video. Sen katsottua tuli lisää samankaltaisia ehdotuksia.
Yhden videon nainen oli sen verran kuuma pakkaus, tosi seksikkäät asut ja oli selkeästi panostanut tiettyihin liikkeisiin, että alkoi alapäässä tuntumaan pientä kihelmöintiä. Saman naisen videoita tuli sitten katsottua useampia ja samalla hivelin kalsareiden päältä puolikovana pullottavaa kaluani tv:n kaukosäätimen suipolla kärjellä...
Tuota kesti lähes tunnin ajan ja olin jo monta kertaa ollut lähellä, että olisin lauennut pienellä runkkauksella. Olin kuitenkin ajatellut pidätellä, josko aamulla saisi vaimolta jotain kivaa... Olisi itsellekin nautinnollisempaa, kun olisi pidempi aika laukeamista.
Arvelin kuitenkin, että näin ei tulisi tapahtumaan, koska olihan edellisestä kerrasta "vasta" viikko...
Joten lopulta annoin himolle periksi, laitoin parhaan videon pyörimään, hivelin kyrpääni kalsareiden läpi pisteeseen, jossa olin jo laukeamassa ja otin turvoksissa olevan kuumana sykkivän kyrpäni esiin eikä mennyt kuin pieni hetki, kun laukesin todella nautinnollisesti ja laskin spermat reidelleni. Pakko sanoa, että hyvin lämmitelty käteenveto voi tuntua paremmalta, kuin keskinkertainen pano!
Ja niinhän siinä myös kävi, ettei aamulla ollut kivaa tarjolla, joten nappiin meni sekin arvaus...
Ai niin, paikka oli siis olkkarin löhötuoli... ;)
Eilen illalla sängyllä selällään maaten. Samalla seurasin kun vaimo hieroi klitoristaan siinä vieressä. Välillä puristelin vaimon rintoja ja suudeltiin. Vaimo laukesi muutaman sekunnin ennen kuin itse tulin... Hetken vierekkäin makoilun jälkeen vaimo pyysi minua tulemaan hänen päälleen. Ei siinä kauaa tarvinnut hyväillä ja suudella kun minulla seisoi taas kovana ja sain työntyä vaimon sisään...
Parhaillaan sohvalla ja katselen minulle lähetettyjä videoita ja kuvia tyttöjen toimesta
Eilen Kartanolla vähän joka puolella, eteisessä, olohuoneessa saunassa ja suihkussa. Illassa taisi olla noin 50 ihimistä niin ei ainakaan tarvinnut vetää käteen yksinäisyydessä.
Ihan just nyt sängyllä vatsallaan alasti ja pyyhe alla valmiina vastaanottamaan lastin.
Huomasin vaan, että olisi sen aika.
M35
Vierailija kirjoitti:
Ihan just nyt sängyllä vatsallaan alasti ja pyyhe alla valmiina vastaanottamaan lastin.
Huomasin vaan, että olisi sen aika.
M35
Miksi pyyhe? Mukavampaa kun spermat lentää päälle ja on täysin sotkuinen jälkeenpäin.
Viimeistä lomapäivää ja soremilin itseni onneen omalla pihalla, ihan näkösällä jos joku sattui katsomaan - koko päivän nakuilin ja kiihotin itseni sillä tähän tilaan, ääneen tuli ja annoin kerrankin mennä oikein kunnolla ilman noloilua.
Vierailija kirjoitti:
Viimeistä lomapäivää ja soremilin itseni onneen omalla pihalla, ihan näkösällä jos joku sattui katsomaan - koko päivän nakuilin ja kiihotin itseni sillä tähän tilaan, ääneen tuli ja annoin kerrankin mennä oikein kunnolla ilman noloilua.
Harmi että en ole sun naapuri
Unikko1 kirjoitti:
Masturboit*
Ori Masturboi lähti viimeksi tallista!
Työpaikan vessassa tänään. Istuin monta tuntia työtuolissani ja chattailin mukavan miehen kanssa.
Työpaikalla omassa työtuolissa. Ihan normihomma mulle
Kotona vessassa sunnuntaina aamulla kun teki mieli eikä muualla saa olla rauhassa.
Taisi olla toissa iltana. Vaatteet pois, liukuvoidetta penikselle + fleshlightiin ja työntelemään. Ei käden puristusta ja aivan eri tason mielihyvää. Liikkeelle lähti fyysisestä tunteesta kehon alakerrassa.
Useinkin ..etelän pimenevässä, kuumassa illassa uima-altaan reunalla🌴Kuuntelen kaskaiden siritystä (metelöintiä) samalla kun sormettelen pilluani. Vielä kunnon hieronta klitalle, jonka jälkeen raju orkku saa koko kropan nytkähtelemään. Hetken hengähdys ja sitten pulahdus altaan +34 asteen lämpöiseen veteen.🌴
Eilen koti terassilla. Vaimo heitin haasteen ja vasta palloon tuli heti etten uskalla runkata tässä, niin hän imee mehut pois. Vähän olin ällikälä lyöty, mutta kun oon pelimies, niin toimeen. Ja kyllä voin sanoa imi joka tipan pois ja nielikin kaiken. Oli hyvä kesä peli.
Keittiön pöydän ääressä. Minulla on pöytätietokone ja sieltä katson kaikkea mielenkiintoista. Hinkkaan kaluani niin kauan, että terska on liukas touhutipoista. Sitten vedän kalun päälle vinyylihanskan ja hoidan homman loppuun. Orkut on mahtavia, kun liukas vinyyli hivelee terskaa.
Työpaikalla omalla työpisteellä.