Onko mielestänne flirttiä, jos nainen vilkuttaa miehelle sormilla töistä lähtiessä?
Ja hymyilee. Tarkoitan siis, että heiluttaa vain sormia, ei nosta koko kättä vilkutukseen. Näin teki yksi puolison kollega... pitäisikö olla mustis?
Kommentit (11)
Mä moikkaan heipat aika usein noin, jos haluan tehdä sen suht huomaamattomasti (olen esim. Teams-palaverissa siinä samalla tai keskustelen toisen työkaverin kanssa).
Ei ainakaan omalta osaltani ole mitään flirttiä, mutta en vaan halua tehdä isoa numeroa siitä heippojen huutelusta, toisaalta kuitenkin pitäisin epäkohteliaampana jättää kokonaan moikkaamatta.
Ei, mutta jos vilkuttaisi perseellään, niin se alkaisi jo olla.
Itse vilkuttaisin, jos olisin ajatuksissani esim. puhun puhelua, enkä voi keskittyä.
Enemmänkin katseesta (hymy tms) voisi päätellä jotain.
On. Ne panee ihan varmasti. Jos eivät vielä ole panneet, kohta panee. Sormivilkutus on yleisesti ns. Flirty wave.
Vierailija kirjoitti:
On. Ne panee ihan varmasti. Jos eivät vielä ole panneet, kohta panee. Sormivilkutus on yleisesti ns. Flirty wave.
Höpö höpö.
Kai voisit flirttailla sille esim sillai et toisella kädellä "muodostaa" nollan ja toisella työntää sormen siihen, niinkun viittaa yhdyntään.
Riippuu keskinäisestä huumorintajusta. Jonkun ulkopuolisen silmin minäkin varmaan flirttailisin kaikille kollegoilleni ja puolelle asiakkaista.
Aika normi heippa.